Penispumppu + peniksen pidennyslääke

jorma691

Voiko penispumppua käyttää samaan aikaa, kun syö peniksen pidennyslääkkeitä? Auttaako? Onko sivuvaikutuksia/etuja?

19

2219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häxys

Jos ostat ne samalta kauppiaalta, niin etuja löytyy...;)

Kauppias suosittaa; Osta penispumppu ja kyytipojaksi kalliita pillereitä. Molemmat ovat tehottomia kulllin kasvatukseen, mutta niissä on hyvät katteet.

Joskus on täälläkin todettu noista pillereistä, että niissä useasti on vaikuttavana aineena erektiolääke. Käytön lopettaminen lopettaa myös sen mukavan pulleuden tunteen, mitä pieni määrä erektiolääkettä antaa.

Vertailun vuoksi: Oikea erektiolääke (sildenafiilia 100 mg) maksaa noin 1.20€/kpl ja toimii ihan toisella tavalla, kuin luontaistuotteet, jotka ovat suurimmaksi osaksi huijausta.

Kukin tehköön rahoillaan mitä lystää, mutta pillereistä ei ole pitempiaikaista apua. Ja pumppauksen antama turvotuskin katoaa, ennen kuin ehtii kissaa sanoa.

Paras konsti kullinpätkän virtuaalikasvatukseen on ns. asuskasvatus. Siinä valehdellaan oma kullinökö pari tuumaa pitemmäksi ja tuuman paksummaksi ympärysmitaltaan.

VAROITUS

Asusmetodi on havaittu huonoksi olemattoman uskottavuutensa vuoksi.

• kahtotaan mitä tulee

itse olen käyttänyt Phallosan forte laitetta size gain plus peniksen kehitin pillereitä nyt noin 10viikkoa. Kullini on kasvanut sen aikana paksuutta n. 0,5cm ja pituutta 1,5cm. Uskon tähän tuotteeseen. Varsinaista kasvua luvataan vasta noin 4kk kuluttua ja 6kk käyttämisellä pysyviä tuloksia. Toisaalta, näkee sitten kun aika on kulunut.. Phallosan forte kyllä tuntuu miellyttävältä käyttää eikä minkäänlaista kipua ole kertaakaan tullut. Aluksi oli totuttelu aikoina pientä kihelmöintiä sen ensimmäisen viikona aikana, muttei sen jälkeen.

• Nohohhoijaaaa

Mitä pidennyslääkkeitä? Uskokaa nyt jo, että myynnissä ei ole yhtään ainutta pilleriä joka kasvattaisi peniksen kokoa. Ei ole ollut ennen, eikä ole nyt.

Seksikaupoissa ja netissä olevissa pilsuissa ei ole yhtään ainesosaa, joka voisi edes teoriassa isontaa penistä pysyvästi. Onhan siellä hienoja selityksiä ja mukauskottavia, mukatieteellisiä mainoslauseita, mutta kaikki ne ovat ihan pelkkää sontaa.

Ainoa vaikutus mikä noilla penispillereillä on että ne tehostavat jonkin verran verenkiertoa ja libidoa. Se aiheuttaa hieman vahvemman erektion, joka voi näyttää siltä että penis muka kasvaisi. Ei ne kudokset kuitenkaan mihinkään kasva, eivät edes kuukausien jälkeen. Saman saa aikaiseksi erektiolääkkeillä tai oikeanlaisilla luontaistuotteilla ja tulee paaaaaaljon halvemmaksi.

Eipä teitä tietysti kukaan voi kieltää niistä maksamasta. Jos haluatte oikeasti maksaa jotain 50-60€ / kk luontaistuotepillereistä joiden vaikutus loppuu heti kun syömisen lopettaa, niin siitä vaan. On tuo varmaan hemmetin tuottoisa bisnes, kun aina löytyy hyväuskoisia miehiä.

• hahahahahaha

väärin ja jälleen kerran niin väärin tämä koko tarina. Sinäkö olet sitä kokeillut kun tulee niin varmaa faktaa? Et ole. Tiedän sen jo nyt. Itse olen käyttänyt, enkä aio lopettaa koska toimii. pärjää sinä vain sen pilisi kanssa. Onneks meidän muiden jotka käyttää ja ovat todenneet toimivaksi, jatkamme käyttöä. Miten niin väärässä voikaan ihmiset olla. Anna mun kaikki kestää. Jos et ole toimivia kokeillut. Suosittelen olemaan asiasta hiljaa. Hyvin toimii mulla ainakin. Pillerit vaatii pientä harjoitusta mukaan. Pillerit kun vahvistavat harjoitusta.

• Se sama
        hahahahahaha kirjoitti:

väärin ja jälleen kerran niin väärin tämä koko tarina. Sinäkö olet sitä kokeillut kun tulee niin varmaa faktaa? Et ole. Tiedän sen jo nyt. Itse olen käyttänyt, enkä aio lopettaa koska toimii. pärjää sinä vain sen pilisi kanssa. Onneks meidän muiden jotka käyttää ja ovat todenneet toimivaksi, jatkamme käyttöä. Miten niin väärässä voikaan ihmiset olla. Anna mun kaikki kestää. Jos et ole toimivia kokeillut. Suosittelen olemaan asiasta hiljaa. Hyvin toimii mulla ainakin. Pillerit vaatii pientä harjoitusta mukaan. Pillerit kun vahvistavat harjoitusta.

Ihan täyttä sontaa. Harjoitukset eivät vaadi mitään pillereitä. Siinä oletkin oikeassa, että pillerit vaativat lisäksi harjoitusta, koska yksinään ne eivät tee yhtään mitään ja vaikutus loppuu heti kun käytön lopettaa.

Ei tarvitse kokeilla, kun osaa käyttää järkeä ja etsiä tietoa. Niissä pilsuissa ei edelleenkään ole yhtään ainesosaa, joka objektiivisen tieteellisen tarkastelun perusteella edes voisivat kasvattaa penistä. Etsi ihan itse netistä tietoa.

Seksikauppiaat tietysti tekevät kaikkensa uskotellakseen että ne toimisivat, koska he saavat niiden myynnistä kivasti rahaa.

• hahahahahahhahaa
        Se sama kirjoitti:

Ihan täyttä sontaa. Harjoitukset eivät vaadi mitään pillereitä. Siinä oletkin oikeassa, että pillerit vaativat lisäksi harjoitusta, koska yksinään ne eivät tee yhtään mitään ja vaikutus loppuu heti kun käytön lopettaa.

Ei tarvitse kokeilla, kun osaa käyttää järkeä ja etsiä tietoa. Niissä pilsuissa ei edelleenkään ole yhtään ainesosaa, joka objektiivisen tieteellisen tarkastelun perusteella edes voisivat kasvattaa penistä. Etsi ihan itse netistä tietoa.

Seksikauppiaat tietysti tekevät kaikkensa uskotellakseen että ne toimisivat, koska he saavat niiden myynnistä kivasti rahaa.

miks ihmeessä etsisin tietoa netistä, kavereilta tai ylipäänsä mistään jos itselläni toimii? en todellakaan tee joka päivä harjoituksia viikosta toiseen. Mut oli miten oli. Itsellä jo isompi, ennenkaikkea paksumpi ja olen tyytyväinen PILLEREISTÄ saatuihin tuloksiini ;) tyydy sinä vain valittamaan asioista joista et ole ottanu edes netistä selvää ;)

• hahhahhhahahaa
        hahahahahahhahaa kirjoitti:

miks ihmeessä etsisin tietoa netistä, kavereilta tai ylipäänsä mistään jos itselläni toimii? en todellakaan tee joka päivä harjoituksia viikosta toiseen. Mut oli miten oli. Itsellä jo isompi, ennenkaikkea paksumpi ja olen tyytyväinen PILLEREISTÄ saatuihin tuloksiini ;) tyydy sinä vain valittamaan asioista joista et ole ottanu edes netistä selvää ;)

niin ja ennenkaikkea. nämä ei ole mistään seksiliikkeistä tilattuja, eikä edes suomesta saa..

• Näin kokoa lisää
        hahhahhhahahaa kirjoitti:

niin ja ennenkaikkea. nämä ei ole mistään seksiliikkeistä tilattuja, eikä edes suomesta saa..

Jos haluaa kullille lisää kokoa, niin yksi luontaistuote tehoaa varmasti. Sohaise ampiaispesää housut nilkoissa ja jää odottelemaan.

• Senkus käytät
        hahhahhhahahaa kirjoitti:

No minkäs nimisiä ne sinun ihmepillerisi sitten ovat? Ovatko noita Size gain -pillereitä, jotka tyrkyttävät tilauksen mukana myös sitä harjoitusohjelmaa? Miksiköhän? No siksi, että säännällisellä ohjeiden mukaisella harjoittelulla on edes teoreettinen mahdollisuus saada esim. ligamentteja löystyämään ja sitä kautta hieman lisää pituutta.

Minähän jo totesin tuolla muutama viesti sitten, että kyllä niillä pillereilläkin saa hetkellistä "kasvua". Se ei kuitenkaan ole kudosten kasvua, vaan pelkkää vahvemman erektion aiheuttamaa "kasvua", joka häipyy kun pillereiden käytön lopettaa. Kokeile vaikka.

Ainakin Size gain -pillereiden ja muutaman muun "ihmepillerin" ainesosat on tutkittu ja netistä löytyy niistä listausta. Voit käydä vaikka itse lukemassa pitkät selostukset jokaisen ainesosan oikeista vaikutuksista. Esim. ginsein, sahapalmu tai tribulus eivät kasvata penistä ja niitä saa luontaistuotteena yksikseen monta kertaa halvemmalla.

• Fatman

Paras keino pidennykseen on köyttää itsensä tiukasti betonipaaluun ja sitoa pippeliin vaijeri ja vaijerin toinen pää kuorma-auton vetonuppiin. Kaverisi pistää sitten auton terhakkaasti liikkeelle. Paksuuden hankkimiseen auttaa taas tehokas kompressori. Letkun pää tiiviisti ja siten ettei varmasti irtoa, pippelin päähän kiinni ja puhallustehot täysille. Kyllä pullistuu. Nämä neuvot olen saanut h-x:ltä joka on todistettavasti ne itsellään testannut.

• kokemusta on..

joo, mutta tämä on todettu jo aikojen alusta lähtien että laita jonkinlainen siima terskan ympärille ja hyppää kalliolta alas niin pitenee taatusti. Paksuus ei ole tässä taattu juttu mutta jos sitä on ennestään niin onpahan ainakin varaa tuolla konstilla sitä venyttää. Paksuuden taas saa sen jälkeen pumppaamalla sinne botoksia, vai oliko se sittenkin sementtiä ja liimaa. Pysyy ainaski kovana ja kasassa.

• kokemusta on.. kirjoitti:

joo, mutta tämä on todettu jo aikojen alusta lähtien että laita jonkinlainen siima terskan ympärille ja hyppää kalliolta alas niin pitenee taatusti. Paksuus ei ole tässä taattu juttu mutta jos sitä on ennestään niin onpahan ainakin varaa tuolla konstilla sitä venyttää. Paksuuden taas saa sen jälkeen pumppaamalla sinne botoksia, vai oliko se sittenkin sementtiä ja liimaa. Pysyy ainaski kovana ja kasassa.

Nuo on aika veikeitä puheita tuollaiset... Edes Asko ei viitsi sellaisia laittaa.

En epäile yhtään, etteikö penistä saa kasvatettua, jos aikaa ja tahtoa riittää.
        Kiinan kaverini (:D) asidofiilus jo neuvoi aikoinaan, että venytä jänteet paskaks, niin pituutta tulee. Taatusti tulee. Keho korjaa vauriot kyllä. Tietenkin järkeä pitää käyttää myös, sanoi Kiinan kaverini asidofiilus. (:D)

Paksuutta saa jelq-tekniikalla. Monet on saaneet. Itse pysyn mieluummin pillimunana, kuin nyplään kyrpäääni aamusta iltaan, mutta sellaiselle, jolla se on oikeasti ongelma, niin siinä on homma joka toimii.

Pillerit ei toimi pysyvään kasvuun, se on saletti. Jos niissä on mukana erektiolääkettä, niin niin kauan toimii, kuin niitä syö.

Asko itki täällä palstalla 14 vuotta pientä munaansa. Olis tehnyt vuoden tai kaksi sen eteen töitä, niin ei olisi tarvinnut itkeä. Nyt on itkijän maine ja muna edelleen pieni...:D

• Fatman
      • Biille ;)

Naiset on aina kelvanneet. Nykyään olen heidät jättänyt enimmäkseen pienimunaisten miestensä hoideltaviksi. Sitä itkua, parkua ja järveen juoksemista on ollut kiusallinen seurata, mutta minkäs teet?

Täällä on monta itseään heteroksi tituleeraavaa, jotka ei ole píllua nähnytkään ja mielissään olisivat, jos edes osan olisivat siitä saaneet, mitä minä. Monipuolisuus on valttia :D

• marjukka1

Voi lapsiparkaa. Kaikkea sinäkin itsestäsi luulet. No ehkä sinutkin joku joskus huolii kun kasvat muutaman vuoden.

• Häxyn serkun kaima

marjukka1 vastaa kuin surkea nuppi. Sinne sun tänne, mutta ei sinne varmaankaan, mihin pitäisi. Mutta osasi sentään kirjoittaa lapsiparan yhteen, mitä nuppu ei olisi osannut.

Koska tuosta on aivan mahdoton tietää kenelle vastataan, niin pyydän huomioimaan seuraavaa: Vastaa jatkossa sen tekstin alle, jolle olet vastauksesi ajatellut. Nythän se voi koskea melkein ketä vaan.

• marjukka1

Säälini ei voi koskea kuin sinua lapsukainen. Tietääkö äitisi että päivystät tällä palstalla ?

• karjukka

Opettele vastaamaan oikeaan kohtaan. Säälittää tuollaiset netin käyttäjät.

• 2nd person
        karjukka kirjoitti:

Opettele vastaamaan oikeaan kohtaan. Säälittää tuollaiset netin käyttäjät.

Minulla on 16cm suora peenis ja turpea nuppi. Pumppuja en tarvitse. Lääkkeitäkin tarvitsen vain tähän orastavaan jakomielitautiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      151
      2496
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe