http://www.hs.fi/kotimaa/Poliisi perustaa Helsingin Malmille kaikkien aikojen sakkotehtaan/a1387433255130
Ekana pöntöt kehä-1lle
Sakkotehdas tulossa
71
443
Vastaukset
- ....,,,,
Kumma, etten ole vielä tuollaiseen tehtaaseen joutunut, vaikka takana on 43 vuotta liikenteessä, nykyisin toki enää 30 000 km/vuosi.
Nyt nousee arvoon arvaamattomaan ne navigaattorit mitkä hälyttää sopivasti ennen peltipoliisia. Eikun jarrua ja hitaasti anturin kohdalla ja sitten kaasu pohjaan ja silmät kiinni.
- Jäät kiinni
autoilija kirjoitti:
Nyt nousee arvoon arvaamattomaan ne navigaattorit mitkä hälyttää sopivasti ennen peltipoliisia. Eikun jarrua ja hitaasti anturin kohdalla ja sitten kaasu pohjaan ja silmät kiinni.
Ja tässä vastaus Hesarilta:
" Ihalainen pitää yhteensä puolen miljoonan euron investointia onnistuneena.
"Valvonta-autot täydentävät kiinteää tolppavalvontaa hyvin", Ihalainen sanoo.
Ihalaisen mukaan kamera-autoja voidaan ohjata myös kiinteiden kamerapönttöjen välimaastoon, jolloin päästään puuttumaan tolpan väleihin osuviin ylinopeuksiin." - 9+0987
Jäät kiinni kirjoitti:
Ihalaisen mukaan kamera-autoja voidaan ohjata myös kiinteiden kamerapönttöjen välimaastoon, jolloin päästään puuttumaan tolpan väleihin osuviin ylinopeuksiin."Tuohon on ihmisoikeuksien rikkomista. Kyllä jos kameraa ei näy, silloin pitää päästää taysillä.
- Olet tosi hauska kaveri!
9+0987 kirjoitti:
Tuohon on ihmisoikeuksien rikkomista. Kyllä jos kameraa ei näy, silloin pitää päästää taysillä.
Penis.
- Uudet vanhat
Jäät kiinni kirjoitti:
Ihalaisen mukaan kamera-autoja voidaan ohjata myös kiinteiden kamerapönttöjen välimaastoon, jolloin päästään puuttumaan tolpan väleihin osuviin ylinopeuksiin."Päivän HS kertoi tulevan uusia kamera-autoja 5 kpl, mutta paikkakunnat näytti samoille missä niitä on ollut aiemminkin.
Minkähän takia niitä kamera-autoja on parina viimeisenä vuoten näkynyt vähemmän kuin sitä ennen?
Ja jos onkin näkynyt, niin on ollut kameratolpalla kun kameraa vekslataan...
- Opetelkaa ajamaan
Jos on niin surkea kuski että ei saa pysymään nopeutta sallitussa, niin olisi parasta liikkua julkisilla. En ole koskaan saanut tolppasakkoa ja olen ajanut 25 vuotta, noin 35 tonnia vuodessa ympäri Suomea.
- Pankin termein
Mennyt ei ole tae tulevasta
Opetella joo ajamaan nykyautoilla näitä nykyautoille alimitoitettuja rajoituksia.
Päivittäköön nopeusrajoitukset vastaamaan vuotta 2014- 1+1=?
autoilija kirjoitti:
Opetella joo ajamaan nykyautoilla näitä nykyautoille alimitoitettuja rajoituksia.
Päivittäköön nopeusrajoitukset vastaamaan vuotta 2014Kun emme näilläkään nopeuksilla pysty ajamaan ilman onnettomuuksia miten siihen kykenisimme kovemmilla nopeuksilla ??
- b55tyu
autoilija kirjoitti:
Päivittäköön nopeusrajoitukset vastaamaan vuotta 2014Mikä helvetti "autoilijan" kaltaisia kusipäitä oikein vaivaa? Autot voi olla nykyään turvallisempia ja muutenkin "parempia" kuin 20 vuotta sitten mutta ihmiset eivät osaa ajaa sen paremmin. Kaikki tekevät joskus virheitä ja nopeuden kasvaessa ne virheet tulevat olemaan kohtalokkaampia. Eläimiä/lapsia/juoppoja/jne. voi juosta tielle ja tätä listaa voisi jatkaa pitkään.
"Kun emme näilläkään nopeuksilla pysty ajamaan ilman onnettomuuksia miten siihen kykenisimme kovemmilla nopeuksilla"
Tuo on todellakin totta. Jos nopeurajoituksia nostettaisiin niin kolareita tulisi huomattavasti enemmän. "Autoilijan" kaltaiset kusipäät ajelevat jo nykyään reilua ylinopeutta ja jos esim. satasen rajoitus nostettaisiin 120:een niin "autoilija" ynnä muut pellet ajaisivat todennäköisesti 140km/h - 150km/h ja nuo alkavat olemaan jo oikeasti niin kovia nopeuksia, että kolareita tulee väistämättä koska ihmiset eivät yksinkertaisesti ehdi reagoida asioihin tarpeeksi nopeasti.
140km/h = noin 38.8m/s
150km/h = noin 41.6m/s
Nopeusrajoituksia ei missään nimessä pidä nostaa ennen kuin autot ovat sellaisia, että ne korjaavat kuljettajan tekemät virheet. Myös liikenne pitää ylipäätään saada huomattavasti turvallisemmaksi. 1+1=? kirjoitti:
Kun emme näilläkään nopeuksilla pysty ajamaan ilman onnettomuuksia miten siihen kykenisimme kovemmilla nopeuksilla ??
Kun nopeudet ovat liian alhaiset silloin ihmiset turhautuvat ja alkavat tekemään muuta kuin että ajaisivat autoa. Nopeammissa nopeuksissa taas on koko keskittyminen auton ajossa eikä mikään pääse yllättämään.
Suurin syy kolareihin on, että ajaessa tehdään kaikkea muuta kuin ajetaan autoa. Ylinopeuksien osuus onnettomuuksiin on hyvin alhainen.- Mistä näitä sikiää??
autoilija kirjoitti:
Kun nopeudet ovat liian alhaiset silloin ihmiset turhautuvat ja alkavat tekemään muuta kuin että ajaisivat autoa. Nopeammissa nopeuksissa taas on koko keskittyminen auton ajossa eikä mikään pääse yllättämään.
Suurin syy kolareihin on, että ajaessa tehdään kaikkea muuta kuin ajetaan autoa. Ylinopeuksien osuus onnettomuuksiin on hyvin alhainen.Suurin syy onnettomuuksiin on ajoneuvon hallinnan menettäminen johtuen liian suuresta tilannenopeudesta. Kyllä päässä on jotain pahasti vialla jos alhainen ajonopeus saa kuljettajan turhautumaan niin että se onnettomuuksia aiheuttaa. Tuo yksi typerimmistä väitteistä mitä näillä palstoilla esitetään.
Mistä näitä sikiää?? kirjoitti:
Suurin syy onnettomuuksiin on ajoneuvon hallinnan menettäminen johtuen liian suuresta tilannenopeudesta. Kyllä päässä on jotain pahasti vialla jos alhainen ajonopeus saa kuljettajan turhautumaan niin että se onnettomuuksia aiheuttaa. Tuo yksi typerimmistä väitteistä mitä näillä palstoilla esitetään.
> Suurin syy onnettomuuksiin on ajoneuvon hallinnan menettäminen
> johtuen liian suuresta tilannenopeudesta
Millä planeetalla? Suomessa kaksi suurinta syytä ovat ajoneuvon kunto ja kuljettajan kunto. Väärä tilannenopeus on jossain seuraavilla sijoilla.
Mutta tilannenopeudestahan tässä ei puhuta, vaan ylinopeudesta. Eri asioita.The_Rat kirjoitti:
Millä planeetalla? Suomessa kaksi suurinta syytä ovat ajoneuvon kunto ja kuljettajan kunto. Väärä tilannenopeus on jossain seuraavilla sijoilla.
Mutta tilannenopeudestahan tässä ei puhuta, vaan ylinopeudesta. Eri asioita.Moottoritiellä esimerkiksi ei ylinopeus ole liian suuri tilanne nopeus. Eikä hyvillä keleillä muilla maanteilläkään.
Suurin syy on että ajaessa tehdään kaikkea muuta kuin ajetaan autoa. Puhutaan kännykkään (kun ollaan noin köyhiä ettei bluetoottia voida hankkia) Radioon ei osata tallentaa eri asemia vaan joudutaan aina ajossa etsimään sitä oikeata tai cd-levyjä selataan ja katsotaan minkä voisi seuraavana soittaa ja kaikkea muuta tehdään mutta ei ajeta autoa. Ja tähän kaikkeen on syy LIIAN ALHAISET NOPEUSRAJOITUKSET!!!- jepjepp
The_Rat kirjoitti:
Mutta tilannenopeudestahan tässä ei puhuta, vaan ylinopeudesta. Eri asioita.Ajoneuvon ja kuljettajan kunto vaikuttavat oikeaan tilannenopeuteen.
Mistä näitä sikiää?? kirjoitti:
Suurin syy onnettomuuksiin on ajoneuvon hallinnan menettäminen johtuen liian suuresta tilannenopeudesta. Kyllä päässä on jotain pahasti vialla jos alhainen ajonopeus saa kuljettajan turhautumaan niin että se onnettomuuksia aiheuttaa. Tuo yksi typerimmistä väitteistä mitä näillä palstoilla esitetään.
Pienten ylinopeuksien osuus on vain muutama prosentti onnettomuuksista eli nopeusrajoitusta noudattaen tai alle sen ajamalla on suurempi osuus onnettomuuksiin kuin on pienillä ylinopeuksilla.
Nyt vaaditaan puuttumaan järeämmin myös pieniin ylityksiin, mutta tuohan on aivan turhaa
- AUDI Qwatro V10
Hienoa ! Kyllä on odotettukin että saisimme joka tielle peltipoliisia. Niitä voisi olla kilometrin väiin niin nämä autoilijat jotka eivät ymmärä liikennemerkkien päälle saatais pois liikenteestä.
Ja mikä parasta valtio tienaa!- ....,,,,
Se on Quattro!
- Ajatella....
että joku tyyppi vaivautuu jahtaamaan ihmisiä noin suurella "innolla". Tyyppien täytyy olla jotenkin omituisia mielenhäiriöisiä joille oma elämä ei riitä, jotain kertoo sekin että "esiintyvät" mielellään lehtien palstoilla omilla nimillään, Sairasta....
Minä en ottaisi naapuriini näitä tolppamestareita.... niissä on jotakin pahasti epäinhimmillistä. Luonnevikaista, koko kamerajärjestelmä..... en kannata kaahausta mutta tätä "kamerashow:ta" pidän järjettömänä!- Pervot pois
Kyllä se on kauheaa kun poliisi viran puolesta vahtii lainrikkojia. Hyi kun perverssiä!
- wqdxwqedxwqedd
Kuvassa bemarikuski meinaan edes kaistalle mahtua, keskellä tietä ajaa.
Tuosta olisi kiva pyyhkästä raskaalla ajoneuvolla ohi samallalailla
keskiviivaa pitkin :) - ---
JA arvattava lopputulos. ruuhkaliikenteen onnettomuuksissa ei tapahdu mitään muutosta kiitos jo ennestään hitaiden nopeuksien ja huonojen liittymäsuunnittelun Kannelmäen ja Tuusulantien välillä. Sakkoja kerätään sitten illalla ja yöllä jolloin käytännössä tyhjällä ja rakenteiltaan moottoritietä vastaavalla väylällä..
- Skandaali Sika
Onneksi tuorein oikeuden päätös tekee peltipoliisi turhiksi jos:
A väittää ajaneensa navigaattorin mukaan sallittua nopeutta
B Esittää syyttäjälle tiukkoja kysymyksiä valvontaan liittyen, johon hän ei osaa vastata
C Kertoo jonkun seikan minkä vuoksi on saattanut tulla väärä mittaustulos.
Ja KOPS sakko mitätöity, ja kuittaat valtiolta reilu 70€ vaivanpalkkaa itsellesi- 20+15
No, ennakkopäätöksiä tekee korkein oikeus. Käräjäoikeuksien päätökset ovat aina yksittäistapauksia.
- päätös se
20+15 kirjoitti:
No, ennakkopäätöksiä tekee korkein oikeus. Käräjäoikeuksien päätökset ovat aina yksittäistapauksia.
No lainvoimainen päätös se Määttän tapaus on...
Eikä taatusti jatkossakaan syyttäjä osaa vastata noihin kysymyksiin millä syytäjää ja tuomaria "pommitettiin"
Jännä ettei MITÄÄN lehtä kiinnosta tehdä tarkkaa juttua oikeudekäynnin kulusuta, kai se olisi hallaa sitten valvonnalle muuten - olet todella Sika
päätös se kirjoitti:
No lainvoimainen päätös se Määttän tapaus on...
Eikä taatusti jatkossakaan syyttäjä osaa vastata noihin kysymyksiin millä syytäjää ja tuomaria "pommitettiin"
Jännä ettei MITÄÄN lehtä kiinnosta tehdä tarkkaa juttua oikeudekäynnin kulusuta, kai se olisi hallaa sitten valvonnalle muutenMenehän nyt nolosikamargitbirgitmikämilloinkin jo hevonvittuun, vai vieläkö kuvittelet olevasi tuossa jutussa osallisena, ja pah sanon minä.
- 6545456
olet todella Sika kirjoitti:
Menehän nyt nolosikamargitbirgitmikämilloinkin jo hevonvittuun, vai vieläkö kuvittelet olevasi tuossa jutussa osallisena, ja pah sanon minä.
Pääosassahan minä siinä olen...
Milläkö todistan, vaikkapa tällä viestillä http://keskustelu.suomi24.fi/node/11847907#comment-64741268
Älä vaan väitä että olen töissä toimituksessa tai että olen ennustaja kun tiesin tosta jutusta jo ennen kuin se oli lehdessä :) huomaa kirjoitusaika 17:43 edes jakajat ei saa siihen mennessä lehteä luettavaksi.
Lisäksi jo ENNEN oikeudekäyntiä höpöttelin siitä miten kiistän sakon, ja vaikka tulisi tappio, niin ei haittaa koska valtiolle tulee tuhansia kuluja tästä
Mutta kuten Iltasanomille sanoin, KAIKKI olisi päässyt helpommalla jos olisi vain annettu huomautus, ei se 11km/h ylinopeus nyt mikään maailman vaarallisin juttu ole - Skandaal Sika
Menehän nyt nolosikamargitbirgitmikämilloinkin jo hevonvittuun, vai vieläkö kuvittelet olevasi tuossa jutussa osallisena, ja pah sanon minä.
Näköjään olin myös viikko ja 1 päivä ennen ko. asian julki tuloa myös höpötellyt siitä... ennustaja? lakitieteiden opiskelija? sanomalehtitoimittaja? tai oikesti tuo "skandaali sisu"
Veikkaan jälkimmäistä, paskan puhuminen onnistuu muutenkin
Siiryin omasta halusta osa-aikaiseksi työntekijäksi, ytk maksaa kaikki ilman karensseja, ja kun on osa-aikatuloja kuitenkin pari päivää viikossa, ei tulot juurikaan laskenut
Huijasin armeijasta vapautuksen vaikka Majuri Johan Norling oli todennut minut A-mieheksi
Ja seuraavaksi saamme noin 1kk päästä lukea lehdestä tuosta Turkulaisen poliisin Beng Lagerroosin virkavirheestä, siinäkin minä pääosassa - olet todella Sika
Skandaal Sika kirjoitti:
Näköjään olin myös viikko ja 1 päivä ennen ko. asian julki tuloa myös höpötellyt siitä... ennustaja? lakitieteiden opiskelija? sanomalehtitoimittaja? tai oikesti tuo "skandaali sisu"
Veikkaan jälkimmäistä, paskan puhuminen onnistuu muutenkin
Siiryin omasta halusta osa-aikaiseksi työntekijäksi, ytk maksaa kaikki ilman karensseja, ja kun on osa-aikatuloja kuitenkin pari päivää viikossa, ei tulot juurikaan laskenut
Huijasin armeijasta vapautuksen vaikka Majuri Johan Norling oli todennut minut A-mieheksi
Ja seuraavaksi saamme noin 1kk päästä lukea lehdestä tuosta Turkulaisen poliisin Beng Lagerroosin virkavirheestä, siinäkin minä pääosassaOn sinulla äpärä haaveiluja toisten rooliin, haaveiletko yhtäpaljon mahdollisista joululahjoista joita luulet iskäsi ostavan, uusi Plasto-Volvo, Stiga rattikelkka, Barbie nukke, ym ym.
Palaa jo maanpinnalle, ellet ole jo sängyn alla tonttuja piilossa. - Syttäjän todisteet:
On sinulla äpärä haaveiluja toisten rooliin, haaveiletko yhtäpaljon mahdollisista joululahjoista joita luulet iskäsi ostavan, uusi Plasto-Volvo, Stiga rattikelkka, Barbie nukke, ym ym.
Palaa jo maanpinnalle, ellet ole jo sängyn alla tonttuja piilossa.Joskus olet sanonut tunnistavani minut kirjoitin millä nimellä tahansa :)
Avaa tuo linkki, ja kerro miten se on mahdollista?
No LEIKITÄÄN että se en ole minä, mutta silti siitä lienee olemme samaa mieltä että tuo "Skandaali Sisu" liikkuu tällä palstalla?
Laitetaan vielä kertaukseksi mitä oikeudessa puhuttiin, sitä kun ei lue lehdissä tai pöytäkirjoissa... voi olla toki että olen keksinyt kaiken :) vain minä tiedän totuuden
Syttäjän todisteet:
Valokuva, josta tiesi että on kellonaika, nopeus, kuski, rekisteri, ei tiennyt mitä kuvan muut tunnisteet meinaa
Poliisin sana että laite ollut tuolla hetkellä kunnossa, ja ei ole tehnyt muillekaan virhekuvia
Auto ollut suorassa antureiden kohdalla, joten sekään ei ole vääristänyt tulosta
Tekniikka erittäin tarkkaa, samaa käytetään myös mm. punaista päin ajamisen valvontaan
Omat todisteet:
Ajanut samaa reittiä noin 2 vuotta ja tunnen rajoitukset erittäin hyvin, ei aikaisempia sakkoja
Työnantajan paikantimen KTKL2 mukaan ajettu 0:37-0:46 (teko tapahtui 0:40) välisen ajan tasan 82km/h ilmeisesti vakionopeudensäädintä käyttäen. Todisteena kuva itse laitteesta sammuksissa
Selvittänyt ajoneuvovastaavalta että laitteen tarkkuus on /- 2km/h eli todellinen nopeus 80-84
Autossa kuormaa kyydissä noin 1400kg, ja kaikki lastattu etuliukuovien kohdalle, ja auto lisäksi etuvetoinen, joten suuri etupainoisuus saattanut väärentää mittaustulosta
Samasta syystä ajotapa ollut normaalia varovaisempi, koska painoa ollut noin runsaasti
Myönsin että auton kuormaus saattanut olla lain vastainen akselimassojen suhteen
Kerroin että en muista mitä nopeusmittari näytti tuolloin, ilmeisestikin noin 85km/h mittarin mukaan
Viimeisenä kerroin vielä tuomarille rehellisesti, että tämä ei ole rahakysymys, koska olen hyväpalkkainen autonkuljettaja, vaan periaatekysymys. Tuomari tästä samaa mieltä
Minun kysymykset sysymykset syyttäjälle (vastaukset suluissa):
Kamerahan mittaa nopeuden teihin upoteuilla antureilla? (kyllä)
Osaatteko kertoa millaisen akselimassan ovat anturit mitanneet (en osaa)
Osaatteko kertoa millä etäisyydellä anturit ovat toisistaan (en osaa)
Osaatteko kertoa mikä on pienin, ja mikä suurin paino johon anturit reagoivat (en osaa)
Osaatteko kertoa mikä aika meni etu- ja taka-akselilla antueiden ylittämiseen, entä millaisen akselivälin anturit mittasivat autolle, koska näitä vertaamalla taatusti löytyisi virhe mittauksessa (en osaa)
Voitteko mitenkään todistaa että suuri etupainoisuus ei voi vaikuttaa mittaustulokseen, ja että kamera oli juuri tuolloin kunnossa (poliisi sanoi että paino ei vaikuta mittaustulokseen) - olet todella Sika
Syttäjän todisteet: kirjoitti:
Joskus olet sanonut tunnistavani minut kirjoitin millä nimellä tahansa :)
Avaa tuo linkki, ja kerro miten se on mahdollista?
No LEIKITÄÄN että se en ole minä, mutta silti siitä lienee olemme samaa mieltä että tuo "Skandaali Sisu" liikkuu tällä palstalla?
Laitetaan vielä kertaukseksi mitä oikeudessa puhuttiin, sitä kun ei lue lehdissä tai pöytäkirjoissa... voi olla toki että olen keksinyt kaiken :) vain minä tiedän totuuden
Syttäjän todisteet:
Valokuva, josta tiesi että on kellonaika, nopeus, kuski, rekisteri, ei tiennyt mitä kuvan muut tunnisteet meinaa
Poliisin sana että laite ollut tuolla hetkellä kunnossa, ja ei ole tehnyt muillekaan virhekuvia
Auto ollut suorassa antureiden kohdalla, joten sekään ei ole vääristänyt tulosta
Tekniikka erittäin tarkkaa, samaa käytetään myös mm. punaista päin ajamisen valvontaan
Omat todisteet:
Ajanut samaa reittiä noin 2 vuotta ja tunnen rajoitukset erittäin hyvin, ei aikaisempia sakkoja
Työnantajan paikantimen KTKL2 mukaan ajettu 0:37-0:46 (teko tapahtui 0:40) välisen ajan tasan 82km/h ilmeisesti vakionopeudensäädintä käyttäen. Todisteena kuva itse laitteesta sammuksissa
Selvittänyt ajoneuvovastaavalta että laitteen tarkkuus on /- 2km/h eli todellinen nopeus 80-84
Autossa kuormaa kyydissä noin 1400kg, ja kaikki lastattu etuliukuovien kohdalle, ja auto lisäksi etuvetoinen, joten suuri etupainoisuus saattanut väärentää mittaustulosta
Samasta syystä ajotapa ollut normaalia varovaisempi, koska painoa ollut noin runsaasti
Myönsin että auton kuormaus saattanut olla lain vastainen akselimassojen suhteen
Kerroin että en muista mitä nopeusmittari näytti tuolloin, ilmeisestikin noin 85km/h mittarin mukaan
Viimeisenä kerroin vielä tuomarille rehellisesti, että tämä ei ole rahakysymys, koska olen hyväpalkkainen autonkuljettaja, vaan periaatekysymys. Tuomari tästä samaa mieltä
Minun kysymykset sysymykset syyttäjälle (vastaukset suluissa):
Kamerahan mittaa nopeuden teihin upoteuilla antureilla? (kyllä)
Osaatteko kertoa millaisen akselimassan ovat anturit mitanneet (en osaa)
Osaatteko kertoa millä etäisyydellä anturit ovat toisistaan (en osaa)
Osaatteko kertoa mikä on pienin, ja mikä suurin paino johon anturit reagoivat (en osaa)
Osaatteko kertoa mikä aika meni etu- ja taka-akselilla antueiden ylittämiseen, entä millaisen akselivälin anturit mittasivat autolle, koska näitä vertaamalla taatusti löytyisi virhe mittauksessa (en osaa)
Voitteko mitenkään todistaa että suuri etupainoisuus ei voi vaikuttaa mittaustulokseen, ja että kamera oli juuri tuolloin kunnossa (poliisi sanoi että paino ei vaikuta mittaustulokseen)Sinun typerät raapustukset tunnistaa jokainen, oli ne sitten millä nimimerkillä tahansa,
koska ei ole olemassa toista noin lapsellista ja typerää äpärää.
Koska joulu on näinkin lähellä niin noita satuja voi ihan luvallakin raapustaa, sehän ainakin sinulta äpärä näkyy onnistuvan.
Eli pikaisena päätelmänä totean että puhu pukille, se kyllä kuuntelee lasten satuja mielellään.
Seuraavan kerran voit satuilla iskältäsi saamista joululahjoista, joista eri mahdollisuuksia jo esitin, jos nyt satut saamaan niitäkään. - few45we
Sinun typerät raapustukset tunnistaa jokainen, oli ne sitten millä nimimerkillä tahansa,
koska ei ole olemassa toista noin lapsellista ja typerää äpärää.
Koska joulu on näinkin lähellä niin noita satuja voi ihan luvallakin raapustaa, sehän ainakin sinulta äpärä näkyy onnistuvan.
Eli pikaisena päätelmänä totean että puhu pukille, se kyllä kuuntelee lasten satuja mielellään.
Seuraavan kerran voit satuilla iskältäsi saamista joululahjoista, joista eri mahdollisuuksia jo esitin, jos nyt satut saamaan niitäkään.Seuraava juttu on jo tulossa lehtiin (muista tämä viesti sitten, vielä siitä ei ole lehdessä sanallakaan) aiheena on se miten Turun poliisi (Etenkin Bengt Lagerroos) pitää hävitetyksi tuomittua omaisuutta itsellään.
Ei se (ehkä?) ole yhtä iso asia kuin tämä ylinopeujuttu, eihän tää ylinopeusjuttu alun perin kiinnostanut LAINKAAN iltalehteä tai iltasanomia...
Tosin halusin vähän "viivästyttää" asian tuomista julkisuuteen arkoituksella, koska tuo Lagerroosin tapaus oli oikeudessa vain 2 viikkoa sen jälkeen, ja ei olisi näyttänyt hyvältä, jos siellä olisi jo ollut julkisen valehtelijan mainen... vaikka tapausket nyt ei toisiinsa liitykään tippaakaan - olet todella Sika
few45we kirjoitti:
Seuraava juttu on jo tulossa lehtiin (muista tämä viesti sitten, vielä siitä ei ole lehdessä sanallakaan) aiheena on se miten Turun poliisi (Etenkin Bengt Lagerroos) pitää hävitetyksi tuomittua omaisuutta itsellään.
Ei se (ehkä?) ole yhtä iso asia kuin tämä ylinopeujuttu, eihän tää ylinopeusjuttu alun perin kiinnostanut LAINKAAN iltalehteä tai iltasanomia...
Tosin halusin vähän "viivästyttää" asian tuomista julkisuuteen arkoituksella, koska tuo Lagerroosin tapaus oli oikeudessa vain 2 viikkoa sen jälkeen, ja ei olisi näyttänyt hyvältä, jos siellä olisi jo ollut julkisen valehtelijan mainen... vaikka tapausket nyt ei toisiinsa liitykään tippaakaanEikä nuo tapaukset, kumpikaan, liity edelleenkään millääntavoin sinuun äpärä, joten kerro pukille vaan niitä satujasi.
- Skandaali Sika
Eikä nuo tapaukset, kumpikaan, liity edelleenkään millääntavoin sinuun äpärä, joten kerro pukille vaan niitä satujasi.
Oletko muuten sama, joka noin 2kk sitten huutelit "Taatusti tuo sakon kiistäminen ei harmita ketään, ja teet vain itsellesi hallaa kun et maksa sitä vähin äänin pois"
No jos noi tapaukset ei liity minuun mitenkään, niin miten voin tietää niistä ennen kuin ne on julkisuudessa tai edes oikeudessa :) - Skandaali Sika
Eikä nuo tapaukset, kumpikaan, liity edelleenkään millääntavoin sinuun äpärä, joten kerro pukille vaan niitä satujasi.
http://img212.imagevenue.com/img.php?image=868978420_pytkirjaylinopeus_122_1071lo.jpg tuossa vielä kopio "tuomiosta" ns. pöytäkirjasta
Jännää että kohdassa "vastaus" ei puhuta niistä muista asioista joiden perusteella kiistin ylinopeuden kuin tuo "väitetty" paikannin - häivy Sika
Skandaali Sika kirjoitti:
http://img212.imagevenue.com/img.php?image=868978420_pytkirjaylinopeus_122_1071lo.jpg tuossa vielä kopio "tuomiosta" ns. pöytäkirjasta
Jännää että kohdassa "vastaus" ei puhuta niistä muista asioista joiden perusteella kiistin ylinopeuden kuin tuo "väitetty" paikanninEdelleen, puhu pukille josko se sinulle äpärä toisi jotain ajanvietettä, ei tämä palsta ole tarkoitettu sinun saduillesi.
- Skandaali Sisu
häivy Sika kirjoitti:
Edelleen, puhu pukille josko se sinulle äpärä toisi jotain ajanvietettä, ei tämä palsta ole tarkoitettu sinun saduillesi.
ei se ole satu, vaan täyttä totta.
Tosin koko oikeudekäynti oli alun perin vitsi, ja tappion tuli olla lähes varma, ja ainut "motiivi" oikdeukäynnille oli tuottaa valtiolle tuhansien kulut... parempi mieli olisi ollut maksaa se 70€
No avaa tuo linkki, siitä se totuus selviää :) - häivy Sika
Skandaali Sisu kirjoitti:
ei se ole satu, vaan täyttä totta.
Tosin koko oikeudekäynti oli alun perin vitsi, ja tappion tuli olla lähes varma, ja ainut "motiivi" oikdeukäynnille oli tuottaa valtiolle tuhansien kulut... parempi mieli olisi ollut maksaa se 70€
No avaa tuo linkki, siitä se totuus selviää :)Työnnä homo nenäsi perseeseesi, jos se auttaa tuohon persoonallisuushäiriöön.
- ewrf4ewf56e
häivy Sika kirjoitti:
Työnnä homo nenäsi perseeseesi, jos se auttaa tuohon persoonallisuushäiriöön.
Voi poika parka, ottiko noin koville että olet itse NÖYRÄST VÄHIN ÄÄNIN (kuten minuakin neuvoit) maksanut sakkosi, kun taasen "Kiki" kusee oikeutta silmään mennen tullen, ilman mitään "lakitietämystä"
Tyhmyydestä sakotetaan :) - häivy jo Sika
ewrf4ewf56e kirjoitti:
Voi poika parka, ottiko noin koville että olet itse NÖYRÄST VÄHIN ÄÄNIN (kuten minuakin neuvoit) maksanut sakkosi, kun taasen "Kiki" kusee oikeutta silmään mennen tullen, ilman mitään "lakitietämystä"
Tyhmyydestä sakotetaan :)Tuon kusemisen teki jo faijasi sinua tehdessään, tulos on ollut täällä nähtävillä jonkun vuoden.
Että revi siitä, ja puhu vielä pukille.
Sinuahan ei ole tarvinnut neuvoa sakkojen maksuissa, ethän vielä ole sellaisia edes saanut, ellei sitten talonmies ole leikkisakkoja hiekkalaatikolla antanut naapurin Petterin kansa huristellessasi.
Mutta kyllä tuolla asenteella ja luonnevialla se sitten aikuisena on mahdollista, mikäli saat joskus ajoluvan oikeaan autoon.
Muista myös ottaa mutsisi kanssa yhteyttä lääkäriin tuon persoonallisuushäiriön suhteen. - Kukin tavallaan
häivy jo Sika kirjoitti:
Tuon kusemisen teki jo faijasi sinua tehdessään, tulos on ollut täällä nähtävillä jonkun vuoden.
Että revi siitä, ja puhu vielä pukille.
Sinuahan ei ole tarvinnut neuvoa sakkojen maksuissa, ethän vielä ole sellaisia edes saanut, ellei sitten talonmies ole leikkisakkoja hiekkalaatikolla antanut naapurin Petterin kansa huristellessasi.
Mutta kyllä tuolla asenteella ja luonnevialla se sitten aikuisena on mahdollista, mikäli saat joskus ajoluvan oikeaan autoon.
Muista myös ottaa mutsisi kanssa yhteyttä lääkäriin tuon persoonallisuushäiriön suhteen.No maksa sinä edelleen VÄHIN ÄÄNIN ne sakkosi pois, samalla kun tämmöset "kakarat" käy oikudessa valehtemassa ja kuittaa valtiolta todistelukustannukset ja lehdiltä palkkiot haastatteluista ;)
Mulle se ajokortti on senverran tärkeä, että en suotta sitä kuormita millään sakoilla - näin helppoa
Kukin tavallaan kirjoitti:
No maksa sinä edelleen VÄHIN ÄÄNIN ne sakkosi pois, samalla kun tämmöset "kakarat" käy oikudessa valehtemassa ja kuittaa valtiolta todistelukustannukset ja lehdiltä palkkiot haastatteluista ;)
Mulle se ajokortti on senverran tärkeä, että en suotta sitä kuormita millään sakoillaSiis mikä ajokortti on tärkeä, se leikkikortti minkä mutsisi sinulle muropaketista leikkasi, ahaa, mutta älä pelkää, ei se talonmies sitä pois sinulta ota, ja jos ottaa niin äiskäsi varmaan leikkaa sinulle uuden.
Minulla on muuten ollut ihan oikea ajokortti jo 43 vuotta. Joten äläpä pojittele. - frwefwerfefrefe
näin helppoa kirjoitti:
Siis mikä ajokortti on tärkeä, se leikkikortti minkä mutsisi sinulle muropaketista leikkasi, ahaa, mutta älä pelkää, ei se talonmies sitä pois sinulta ota, ja jos ottaa niin äiskäsi varmaan leikkaa sinulle uuden.
Minulla on muuten ollut ihan oikea ajokortti jo 43 vuotta. Joten äläpä pojittele.Se ajokortti millä tehdään töitä
Ja rikesakotkin sitä kuormittaa.
Ennen oikeudekäyntiä jo sanoin että jos poliisi olisi ehdottanut, esim 35€ rikesakko ja ei kuormita ajokorttia "sovintona" kiistämiselle, olisi maksanut samantien sen :)
No kyllä mä sua ymmärrän että sulla ei ole MUNAA mennä oikeuteen VALEHTELEMAAN toisin kuin minulla :)
lue toi linkki
http://img212.imagevenue.com/img.php?image=868978420_pytkirjaylinopeus_122_1071lo.jpg
Pitääkö kaivaa vielä viestisi parin kuukauden takaa missä MUNAAT itsesi neuvomalla että mun olisi (Sinun tavoin) pitänyt maksaa sakko pois vähin äänin :) - häivy jo Sika
frwefwerfefrefe kirjoitti:
Se ajokortti millä tehdään töitä
Ja rikesakotkin sitä kuormittaa.
Ennen oikeudekäyntiä jo sanoin että jos poliisi olisi ehdottanut, esim 35€ rikesakko ja ei kuormita ajokorttia "sovintona" kiistämiselle, olisi maksanut samantien sen :)
No kyllä mä sua ymmärrän että sulla ei ole MUNAA mennä oikeuteen VALEHTELEMAAN toisin kuin minulla :)
lue toi linkki
http://img212.imagevenue.com/img.php?image=868978420_pytkirjaylinopeus_122_1071lo.jpg
Pitääkö kaivaa vielä viestisi parin kuukauden takaa missä MUNAAT itsesi neuvomalla että mun olisi (Sinun tavoin) pitänyt maksaa sakko pois vähin äänin :)Ei ajokortilla mitään töitä tehdä, kuka sinua on noin pelotellut. Sen ehkä vuosien saatossa tulet huomaamaan.
Sinulla sitä munaa ei kylläkään ole, eihän hompit sitä silleen tarviikaan. Ja missä tilanteessa pitäisi valehdella, ei ole ollut tarvetta. Oletkos ollut faijaasi puolustamassa ja vielä alaikäisenä, ei sille lasketa juurikaan arvoa.
No kaivahan sitten jos ei nyt oikein hiekkalaatikolla voi puuhastella, mutta älä sitten pety kaivaustesi tuloksista. Tuskin sinua ajokortitonta kukaan neuvoo, kun ei ole tarvetta, mahdoton mikä mahdoton.
Joten menehän nyt odottamaan sitä joulupukkia, jos se vaikka tulee ja tuo uuden Plasto-Volvon.
Minä ainakin lähden nyt viemään lastenlapsilleni lahjoja. - 84e89wg8eg
häivy jo Sika kirjoitti:
Ei ajokortilla mitään töitä tehdä, kuka sinua on noin pelotellut. Sen ehkä vuosien saatossa tulet huomaamaan.
Sinulla sitä munaa ei kylläkään ole, eihän hompit sitä silleen tarviikaan. Ja missä tilanteessa pitäisi valehdella, ei ole ollut tarvetta. Oletkos ollut faijaasi puolustamassa ja vielä alaikäisenä, ei sille lasketa juurikaan arvoa.
No kaivahan sitten jos ei nyt oikein hiekkalaatikolla voi puuhastella, mutta älä sitten pety kaivaustesi tuloksista. Tuskin sinua ajokortitonta kukaan neuvoo, kun ei ole tarvetta, mahdoton mikä mahdoton.
Joten menehän nyt odottamaan sitä joulupukkia, jos se vaikka tulee ja tuo uuden Plasto-Volvon.
Minä ainakin lähden nyt viemään lastenlapsilleni lahjoja.Kyllä tehdään ajokortilla töitä, ja se sakko OLISI rasittanut sitä jos olisin maksanut sen pois "vähin äänin" kuten sinä teet, ja käskit minuakin...
JA oikeudessa VALEHTELIN, A autossa ei ollut paikanninta lainkaan B En ajanut sallittua nopeutta, vaan en hidastanut tarpeeksi kameran kohdalla C Auto ei ollut täydessä kuormassa ja etupainoinen, vaan tyhjä jne.
No jatkossa jos saat sakon, niin maksa äkkiä vähin äänin pois, se oikeushan on NIIN pelottava paikka kuten Ameriikkalaisista sarjoista saat lukea, puhumattakaan kymmenien tuhansien oikeudekäyntikuluista joista olet lukenut taas lehdissä :)
Otetaan vielä SINUN aivopieru yli 2kk sitten (eli ennen oikeudekäyntiä)
Tyhmä,tyhmempi,Nolo Sika
14.10.2013 20:41
1
Sulje
Yritä nyt viimein Nolo sika ymmärtää että oikeusjärjestelmän toimikta perustuu siihen että rikollista rangaistaan oli se sitten rahallisesti kannattavaa tai ei. Pitäisikö mielestäsi Anneli Auerin tapauksen käsityely lopettaa kun ze on jo nyt tullut valtiolle niin kalliiksi ettei se koskaan tule saamaan rahojaan takaisin? Näiden valtiolle tahallisesti tuotetut lisäkustannukset jäöävät meidän kaikkien, siis sinunkin maksettavaksi. Ketään ihmistä missään virassa ei tahallinen "kiusasi" valtiolle harmita tai vituta henkilökohtaisesti. Aivan turhaa on siis tekosi kiistäminen. Yritä nyt tämä viimein jo ymmärtää ettet tätä samaa keissiäsi jatkuvasti näillä palstoilla pyöritä! " - häivy jo Sika
84e89wg8eg kirjoitti:
Kyllä tehdään ajokortilla töitä, ja se sakko OLISI rasittanut sitä jos olisin maksanut sen pois "vähin äänin" kuten sinä teet, ja käskit minuakin...
JA oikeudessa VALEHTELIN, A autossa ei ollut paikanninta lainkaan B En ajanut sallittua nopeutta, vaan en hidastanut tarpeeksi kameran kohdalla C Auto ei ollut täydessä kuormassa ja etupainoinen, vaan tyhjä jne.
No jatkossa jos saat sakon, niin maksa äkkiä vähin äänin pois, se oikeushan on NIIN pelottava paikka kuten Ameriikkalaisista sarjoista saat lukea, puhumattakaan kymmenien tuhansien oikeudekäyntikuluista joista olet lukenut taas lehdissä :)
Tyhmä,tyhmempi,Nolo Sika
1
Sulje
Yritä nyt viimein Nolo sika ymmärtää että oikeusjärjestelmän toimikta perustuu siihen että rikollista rangaistaan oli se sitten rahallisesti kannattavaa tai ei. Pitäisikö mielestäsi Anneli Auerin tapauksen käsityely lopettaa kun ze on jo nyt tullut valtiolle niin kalliiksi ettei se koskaan tule saamaan rahojaan takaisin? Näiden valtiolle tahallisesti tuotetut lisäkustannukset jäöävät meidän kaikkien, siis sinunkin maksettavaksi. Ketään ihmistä missään virassa ei tahallinen "kiusasi" valtiolle harmita tai vituta henkilökohtaisesti. Aivan turhaa on siis tekosi kiistäminen. Yritä nyt tämä viimein jo ymmärtää ettet tätä samaa keissiäsi jatkuvasti näillä palstoilla pyöritä! "Sinä sika se jaksat vieläkin pyörittää tuota samaa levyä, luulin että olisit silläaikaa häipynyt kun kävin lastenlapsiani lahjomassa, mutta ei toiveeni eikä kehoitukseni toteutunut.
Samaa typerää satua jankkaat, eikö sinulla todellakaan ole järjenhiventä kaalissasi.
Ja minähän maksan sakot jos niitä on tullakseen, tiedä vaan mistäköhän sellaisia saa. Ajotapani on kaikinpuolin moitteetonta, siitä ei varmaan sakkoja saa, ja sitä paitsi mitä näistä sakoista jaarittelemaan, et sinäkään ole sellaisia vielä saanut, ellei lasketa niitä talonmiehen antamia leikkisakkoja.
Sitten tuo sinun aivopierusi, uhhuh, minun kirjoituksissani ei ole noin paljon kirjoitusvirheitä, joten haukkasit jälleen kerran paskaa, kuten jo mainitsin.
No tuohon ensimmäiseen riviin, Tyhmä, tyhmempi, Nolo Sika, siihen voin sanoa että olen samaa mieltä.
Ilmeisesti pukki ei ole vielä saapunut kun täällä noita satuja edelleen raapustelet.
Eli loppupäätelmänä tulin väkisinkin siihen tulokseen että
A: et osaa kirjoittaa
B: et osaa lukea
C: jos osaat niin et ymmärrä lukemaasi
D: olet täysidiootti
E: olet vammainen
F: olet kortiton
G: olet todellakin kakara
jne
jne - No, tyhmähä se
84e89wg8eg kirjoitti:
Kyllä tehdään ajokortilla töitä, ja se sakko OLISI rasittanut sitä jos olisin maksanut sen pois "vähin äänin" kuten sinä teet, ja käskit minuakin...
Tyhmä,tyhmempi,Nolo Sika
1
Sulje
Yritä nyt viimein Nolo sika ymmärtää että oikeusjärjestelmän toimikta perustuu siihen että rikollista rangaistaan oli se sitten rahallisesti kannattavaa tai ei. Pitäisikö mielestäsi Anneli Auerin tapauksen käsityely lopettaa kun ze on jo nyt tullut valtiolle niin kalliiksi ettei se koskaan tule saamaan rahojaan takaisin? Näiden valtiolle tahallisesti tuotetut lisäkustannukset jäöävät meidän kaikkien, siis sinunkin maksettavaksi. Ketään ihmistä missään virassa ei tahallinen "kiusasi" valtiolle harmita tai vituta henkilökohtaisesti. Aivan turhaa on siis tekosi kiistäminen. Yritä nyt tämä viimein jo ymmärtää ettet tätä samaa keissiäsi jatkuvasti näillä palstoilla pyöritä! "Uteliaisuuttani tulin vilkasee ett ohan täällä milenkiintoinen jutustelu, tuota sikaa minä en oikei ymmärrä, mikä se luulee olevasa.
Ei ole kyllä kaikki lusikat laatikossa, tuon jo tajuaa tyhmempiki, ei tarvii montaa viestii lukee ku riittää.
Ett pitää siis olla tosipaha persoonallisuushäiriö. - 454654649878
häivy jo Sika kirjoitti:
Sinä sika se jaksat vieläkin pyörittää tuota samaa levyä, luulin että olisit silläaikaa häipynyt kun kävin lastenlapsiani lahjomassa, mutta ei toiveeni eikä kehoitukseni toteutunut.
Samaa typerää satua jankkaat, eikö sinulla todellakaan ole järjenhiventä kaalissasi.
Ja minähän maksan sakot jos niitä on tullakseen, tiedä vaan mistäköhän sellaisia saa. Ajotapani on kaikinpuolin moitteetonta, siitä ei varmaan sakkoja saa, ja sitä paitsi mitä näistä sakoista jaarittelemaan, et sinäkään ole sellaisia vielä saanut, ellei lasketa niitä talonmiehen antamia leikkisakkoja.
Sitten tuo sinun aivopierusi, uhhuh, minun kirjoituksissani ei ole noin paljon kirjoitusvirheitä, joten haukkasit jälleen kerran paskaa, kuten jo mainitsin.
No tuohon ensimmäiseen riviin, Tyhmä, tyhmempi, Nolo Sika, siihen voin sanoa että olen samaa mieltä.
Ilmeisesti pukki ei ole vielä saapunut kun täällä noita satuja edelleen raapustelet.
Eli loppupäätelmänä tulin väkisinkin siihen tulokseen että
A: et osaa kirjoittaa
D: olet täysidiootti
E: olet vammainen
F: olet kortiton
G: olet todellakin kakara
jne
jneOnko näyttää toteen mitään faktaa että EN olisi se henkilö ketä selätti peltipoliisit :) anna nyt jotain FAKTAA höpinöittesilisäksi, joku skannattu sivu tms.
Ja lue uudelleen se viesti minkä kirjoitit reilu 2kk sitten, mahtaa kaduttaa... et oo ainut ketä kaduttaa Kaisu Kivimäkeä myös kaduttaa kun meni sakottamaan VÄÄRÄÄ henkilöä, eli minua :) - f4rewf4ewr45f
No, tyhmähä se kirjoitti:
Uteliaisuuttani tulin vilkasee ett ohan täällä milenkiintoinen jutustelu, tuota sikaa minä en oikei ymmärrä, mikä se luulee olevasa.
Ei ole kyllä kaikki lusikat laatikossa, tuon jo tajuaa tyhmempiki, ei tarvii montaa viestii lukee ku riittää.
Ett pitää siis olla tosipaha persoonallisuushäiriö.http://img212.imagevenue.com/img.php?image=868978420_pytkirjaylinopeus_122_1071lo.jpg muuten vaan saatu käsiin oikeudekäyntipöytäkirja tosta jutusta ;) no kyllä ymmärrän katkeruuden, muuten kun saa sakkoa, niin nöyränä kädet vapisten mennään nettipankkiin, ja maksetaan pois, vaikka tiedetään että se rasittaa ajokorttiakin, ja sitten netissä tai yksinään puretaan harmitusta :)
No kukin tavallaan :) - häivy jo Sika
f4rewf4ewr45f kirjoitti:
http://img212.imagevenue.com/img.php?image=868978420_pytkirjaylinopeus_122_1071lo.jpg muuten vaan saatu käsiin oikeudekäyntipöytäkirja tosta jutusta ;) no kyllä ymmärrän katkeruuden, muuten kun saa sakkoa, niin nöyränä kädet vapisten mennään nettipankkiin, ja maksetaan pois, vaikka tiedetään että se rasittaa ajokorttiakin, ja sitten netissä tai yksinään puretaan harmitusta :)
No kukin tavallaan :)Ja vieläkin jaksat samaa levyä pyörittää.
Kuka se muuten kädet vapisten menee nettipankkiin sakkoja maksamaan. Sinulle ei mahdollista koska et voi saada sakkoja, olet sakotuksen ulkopuolella ikäsi vuoksi.
Ja kuka se yksinään tai netissä purkaa harmitustaan. SINÄ
Vastaa joskus annettuihin toteamuksiin, mutta ei, kiertää kuin kissa kuumaa puuroa, eli se todistaa sen että
D: olet edelleenkin täysidiootti
Kyllä kai tätä sais lopunikäänsä veivata tuollaisen puupään kanssa joka ei ymmärrä mistään mitään, joten antaa olla. - No, tyhmähä se
häivy jo Sika kirjoitti:
Ja vieläkin jaksat samaa levyä pyörittää.
Kuka se muuten kädet vapisten menee nettipankkiin sakkoja maksamaan. Sinulle ei mahdollista koska et voi saada sakkoja, olet sakotuksen ulkopuolella ikäsi vuoksi.
Vastaa joskus annettuihin toteamuksiin, mutta ei, kiertää kuin kissa kuumaa puuroa, eli se todistaa sen että
Kyllä kai tätä sais lopunikäänsä veivata tuollaisen puupään kanssa joka ei ymmärrä mistään mitään, joten antaa olla.Siis minä ainakaa en jaksas noin typerä pipipää kans vääntää, hyvä et tajusit lopettaa.
- rakkaudella
No, tyhmähä se kirjoitti:
Siis minä ainakaa en jaksas noin typerä pipipää kans vääntää, hyvä et tajusit lopettaa.
Oikein lämminhenkistä ja rakkaudentäyteistä joulunjatkoa teille hienoille ihmisille!
- f5wef65r6
häivy jo Sika kirjoitti:
Ja vieläkin jaksat samaa levyä pyörittää.
Kyllä kai tätä sais lopunikäänsä veivata tuollaisen puupään kanssa joka ei ymmärrä mistään mitään, joten antaa olla."joka ei ymmärrä mistään mitään"
Kyllä mä nyt "mistään mitään" ymmärrän, en mä muuten olisi eka 15 vuoteen / noin 2000 tapaukseen joka on selättänyt oikeudessa peltipoliisin - Oikea vastaus
f5wef65r6 kirjoitti:
"joka ei ymmärrä mistään mitään"
Kyllä mä nyt "mistään mitään" ymmärrän, en mä muuten olisi eka 15 vuoteen / noin 2000 tapaukseen joka on selättänyt oikeudessa peltipoliisinPenis
- Päävammaa monenlaista
Skandaali Sika kirjoitti:
Jännää että kohdassa "vastaus" ei puhuta niistä muista asioista joiden perusteella kiistin ylinopeuden kuin tuo "väitetty" paikanninTäytyy sanoa että rohkea kaveri olet kun oman nimesi uskallat paljastaa täällä päävammaisten seassa. Edelleen, kuten aiemmin jo sanoin, pelle olet. Huikea lopputulos joka käräjäoikeudessa tuomittiin, on mielestäni edelleen syyttäjän asenteessa eikä sinun vaikeissa kysymyksissä.
Seuraavaan kamerasakkoistuntoon syyttäjä toivottavasti on valmistautunut hieman paremmin, tai nuo OIKEASTI tuhannen euron pömpelit saa purkaa pois. - frewffe
Päävammaa monenlaista kirjoitti:
Täytyy sanoa että rohkea kaveri olet kun oman nimesi uskallat paljastaa täällä päävammaisten seassa. Edelleen, kuten aiemmin jo sanoin, pelle olet. Huikea lopputulos joka käräjäoikeudessa tuomittiin, on mielestäni edelleen syyttäjän asenteessa eikä sinun vaikeissa kysymyksissä.
Seuraavaan kamerasakkoistuntoon syyttäjä toivottavasti on valmistautunut hieman paremmin, tai nuo OIKEASTI tuhannen euron pömpelit saa purkaa pois.Edelleen, oikeuden asiakirjat on JULKISIA voit mennä oikeuteen ja pyytää lähes mistä tahansa jutusta asiakirjat, maksaa 0,5€/sivu...
Ja miten syyttäjä voisi paremmin valmistautua, itse paljastin kortit syyttäjälle jo kuukautta ennen oikeudekäyntiä (eli mihin tulen vetoamaan, ja miksi oletan että kamera näyttänyt väärin), ja syyttäjä oli selvittänyt että auton paino (etenkin etupainoisuus johon vetosin) ei vaikuta mittaustulokseen, ja sen että auto oli suorassa tuossa kohdassa, ett se ei vääristä tulosta. Syyttäjä oli myös selvittänyt että samoihin aikoihin samalla kameralla ei ollut tullut myöskään enempää vääriä mittauksia.
Lisäksi esitin oikeudessa muutamia kysymyksiä syyttäjälle, johon hän ei osannut vastata mitään... toki vastaukset näihin voisi (ehkä) löytyä jos tarpeeksi tutkii.
Ja toivotaan vaan että seuraaviin istuntoihin valmistaudutaan paremmin, saadaan enemmän kuluja valtiolle, parempi mieli makaa 70€ kun valtio tekee tuhansien tappiot :) - Redneck Baboons
Oikea vastaus kirjoitti:
Penis
Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen mitenkään!!!!!
- kilsaverolaite
Kun tulee, se sakottaa joka hetki, jos ylinopeutta, sehän seuraa sinua!
- Ei taida
Eipä taida tulla, valiokunta ei pidä ja touhuajakin taitaa lähteä brysseliin...
- Kolopappanen
Alkaa maallikkoa pikkusen epäilyttämään kun vastaaja ja oikeuden puheenjohtaja ovat kumpikin liikkeellä sukunimellä Määttä.
Mutta oikeasti asia näyttää aika selvältä. Kaksi eri mittausta joista nyt käräjäoikeus meni valitsemaan ei julkisen/ei niin virallisen oikeaksi. Miten sukunimi Määttä liityy asiaan? Ehkä vain sattuma, mutta aika paha juttu kaikkiaan, oli sitten syy missä vain. Tavallinen tallaaja ei tollasta pysty vaan todistamaan mitenkään. Ja joku rotta laitto linkin Applen laitteen sivuille aikoinaan, hahhah!- S M
Kerro sukunimesi, niin taatusti löytyy monia kenellä on sama sukunimi, mutta ei ole mitään sukua sinulle, tai et ainakaan tunne tai ole koskaan kuullut heistä mitään :)
Ja kuten olen iltasanomille kertonut, niin ainut todiste että en ajanut ylinopeutta oli valokuva itse laitteesta...
Tosin jos syyttäjä olisi kysynyt jotain tyyliin "onko antaa mitään faktaa / todistetta että en ajanut ylinopeutta" niin tuohonkin olisi ollut valmis vastaus mikä olisi kelvannut tuomarille :)
Tosin iltalehdelle menin lipsauttamaan "tietysti ajoin ylinopeutta, eikä autossa edes ollut paikanninta" no laitetaan se kokemattomuuden piiriin, kuitenkin eka oikeusjuttu mulla :) - Kolopappanen
joskus sanonut että isä on poliisi, vähän valehdeltu tässäkin asiassa. onneksi näin pienessä asiassa ei ole jääviyssääntöjä eikä voi valittaa tuomiosta
- viisari kaakossa
Tärkeintähän tässä on se, että valvontakameroita pystytetään kehä kolmoselle ja sen sisäpuolelle eikä harvaan asuttuun maakuntaan, missä on kyllä tiellä pilaa lasketella vähän reilumpaakin nopeutta.
- Jes!
Yksi ehdoton paikka näille kameroille on Lintuvaaran tunneli Kehä I:llä. Siellä on kuudenkympin rajoitus ja kahdeksaakymppiäkin ajaen siellä tuntuu olevansa tientukkona.
- Asap!
Liikennesuunnittelijoilla tuntuu nämä tunnelit ahdistavan, suosittelen perehdytysmatkaa ulkomaisiin tunneleihin ja nopeusrajoitusten nostoa 100 km/h.
- maija-kerttuli
On todella ikävää, että poliisissa ja muissa virkamiehissä asuu vielä tsaarinajan hallintoalamais-ajattelu. Varmasti sakkotulojen määrä kohoaa, sehän on suoraan verrannollinen kyttäyksen määrään. Mutta, mutta...muissa länsimaissa yritetään talous saada kaikin keinoin nousuun työtä ja yrittäjyyttä tukemalla. Suomessa taloutta paikataan sakkotuloilla. Homma on kuin suoraan hölmöläistarinoista. Vähääkään taloustieteen perusteita ymmärtävät tietävät heti, että valtiolle menevät sakkorahat ovat pois kulutuskysynnästä. Toisaalta, jos liikenneturvallisuutta oikeasti haluttaisiin parantaa, mihin ovat unohtuneet muut asiat kuin nopeudet sekä muut liikennemuodot? Niin tyypillistä Suomen virkamiesajattelua, mennään siitä missä aita on matalin. Asiat ovat Putinin Venäjälläkin monessa suhteessa Suomea paremmin.
- 14+8
Muistaako joku vielä aikaa, jolloin kameroita alkoi ilmestyä teiden varsille. Silloin viranomaiset kertoivat kameroiden tulevan vaarallisiin risteyksiin valvomaan liikennevalojen noudattamista. Monessako risteyksessä on tällaisia kameroita? Koko kamerakyttäys perustuu vain ja ainoastaan autoilijoiden lisäverotukseen jo ennestään suuren verorasituksen lisäksi. Tuotto perustuu kameroiden sijoittamiseen paikkoihin, missä nopeus helpoiten ylittyy ilman minkäänlaista vaaraa sekä jo ennestään matalien rajoitusten alentamiseen. Suomen poliisi ja muut viranomaiset ovat täysin valtiovarainministeriön talutusnuorassa, eli ovat täysin epäonnistuneet työssään.
- Oma valinta
Jos ajaa rajoitusten mukaisesti, ei ole ongelmia vaikka "pönttöjä" olisi joka kilometrillä kymmenittäin.
- Skandaali Sika
Kaipa sen voi nyt jo palstaa, että tuo peltipoliisin huijausjuttu oli vain mediatemppu liittyen ohjelmaan Suomen paras leipomo, joka tulee JIML:tä.. ohjelmassa tullaan näkemää kuvattu pätkä oikeudessa...
Eli puhdas mediatemppu, vaikka voitto tulikin yllätyksenä.
Samaisessa jaksossa ollaan myös mun pakun kyydissä kuvaamassa kun käyn muutamassa kaupassa.
Ja se oli TUOTTAJAN käsky antaa niitä ristiriitaisia ja epämääräisiä haastatteluja vähän joka lehdille...
No itse ylinopeus oli vahinko, koska en hidastanut tarpeeksi kameran kohdalla, mutta sattui niin sopivaan kohtaan, ja taatusti lisää tuon ohjelman mielenkiintoa - Via Tuusulanväylä
Osaan pöntöistä on ilmestynyt "nutisarvet" eli lienee 2 kpl antenneja tietojen siirtoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä913010Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3001717Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461597IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4031410- 871401
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031323Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21139Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381077Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun335917Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden263891