Mitä pahaa mä oon tehny et jumala noin mua rankaisee. Liki koko elämäni, liekö suvun perintöä, olen itseni demariksi mieltänyt, jäsen en ole koskaan ollu, setä oli ministeri joskus aikoinaan.
En kyllä ole enää SDPtä kannattanut kiitos Jutan, sekä hänen politiikan että liian näkyvän uskovaisuuden julkituomisen. Kannatan kyllä vakaumuksen vapautta mutta ei tarvis ihan noin paljon sitä tutpuutta, aina risti kaulassa ja nyt oikein "kertoo avoimesti uskostaan:uskon enkeleihin."
Vois kyllä ajatella joskus puoluetta ja sen kannattajiakin, heiden etua ja tunteita. Kyllä nyt hävettää olla demari, onneks en enää ole mut hävettää heidän puolestaan.
Yhteishaastattelu, peräti 4.5 sivua, ystävänsä nicepiispa Askolan kanssa: "Uskomme enkeleihin"
"Ystävysten haastattelussa selviää onko joulun sanoma, (ilmeisesti tarkoitetaan kristillistä osaa joulusta, jouluhan on alkujaan pakanallinen vuodenkiertoon liittyvä, juhla vuoden pimeinpänä aikana), pelkkä klisee."
Voi kun jännitää mikä ystävysten vastaus on. Onneksi lupaavat että asia selviää.
"Itsensä armahtaminen kuuluu jouluun." sanovat ystävykset. Kas kun olin siinä harhaluulossa että armahtamien on varattu yksin jumalalle. Luulevatko ystävykset olevansa jumala?
"Kestäkää toistenne keskeneräisyys." Taitaa olla kansalla parantamisen varaa mitä tulee Jutan keskeneräisyyden kestämiseen vvm:n toimessaan.
Epäilen, että koko kerrostalon läpi kuului Hoosianna, kun Jutta lauloi, (ei oo kovin hyvä laulaja muuten, sitäkin innokkaampi, valitettavasti) sydämensä kyllyydestä ja soitti pianoani. Varmaan kuuluin naapuriin asti.", kertoo nicepiispa Irja.
Uusi puoli Jutasta, kerrostalohäirikkö kaiken muun lisäksi.
Ja vielä kehtaavat kirkon edustajat ihan piispoja myöten kitistä, että pahat UUSateistit, vapaa-ajattelijat, uskonnottomat, kirkosta eroaminen saavat muka liikaa tilaa mediassa.
IS:Jutta uskoo enkeleihin
10
118
Vastaukset
- hiiefjakoo
Kyselyn mukaan kirkkolliskokouksen pappisjäsenistä naurettavat 4% ja mallikoista säälittävät 8% kannattaa demareita, äänesti sdpn ehdokasta edellisissä vaaleissa!
Eli kirkon päättäjät eivät arvosta sosiaalidemokratiaa ja sen arvoja. Märkää rättiä ja räkää tulee koko ajan naamaan, mutta Jutta vaan kyselee rätin heiluttajalta/sylkijältä että miten voisin taas palvella teitä. Paljonko pannaan valtion rahaa vastikkeetta kirkolle tällä kertaa, entä lisää toiminnnallsia vapauksia tupututta uskomuksianne kouluissa, päiväkodeissa, intissä... you name it, jatka listaa!
Jutta vastasi pitkän miettimisen jälkeen vaikean oloisena, osaa kaiketi siis edes hävetä, toimittajan kysymykseen uskonnon ja politiikan koplaamisesta yhteen, että "haluaisin korostaa USKONNONVAPAUTTA."
Voi pyhä yksinkertaisuus. Ei voi muuten tuota ymmärtää ja tulkita kuin että J:n mielestä päättäjä voi ihan huoleti suosia päätöksen toessa omaa uskon yhteisöään,Suomen tapauksessa lähinnä evlutikkakirkkoa". Jääviyyspohdinnoista 5 veisaten!
Joku kehotti toimittajia, saadessaan poliitikolta tyhmän tai välttelevän vastauksen ohi aiheen esittämäänsä kysymykseen, olemaan tyytymättä huonoon typerään vastaukseen vaan tiukkaamaan tarkennusta vastaukseen, kysymällä "Stupid or lying?" Oletko tyhmä vai valehteletko?
Tuota soisi kysyttävän useimmilta poliitikoilta koko ajan, Jutta mukaan lukien. Jutalta ja monelta muulta poliitikolta vois kysyä myös useinettä suositko taas ihan tietoisesti omaa uskonyhteisöäsi, evlutikkakirkkoa?
(En mä nyt ihan niin tosissani tätä kirjoita kuin kuvittelette.)
Tyyli on ironinen ja poleeminen mutta itse asia on kyllä ihan asiaa.- ´´´´´´´´´´
Demareiden tulisi kiireenvilkkaa vaihtaa puolueen nimeksi kristillis-
sosialidemokraatit ja poistaa puolueohjelmasta tavoite kirkon erottaminen
valtiosta,seka uskonnonopetuksen lakkauttaminen kunnallisissa kouluissa.
Mutta milloin demarit ovat toimineet lupaustensa mukaisesti?
Jutta on hiiren hiljaa lupaamastaan 100000 uudesta työpaikasta,helpompi
on hihhuloida mielikuvitusolennoilla.
Enkelit ovat alkuaan Sumerilaisten keksintö,kuvia ja kirjoituksia on säilynyt
nykyaikaan asti.( lähde Armas Salonen Kaksoisvirran maa) - nonononono.....
Jutta toi homot ja pedofiilit kirkon johtoon.
- xffrtysj
´´´´´´´´´´ kirjoitti:
Demareiden tulisi kiireenvilkkaa vaihtaa puolueen nimeksi kristillis-
sosialidemokraatit ja poistaa puolueohjelmasta tavoite kirkon erottaminen
valtiosta,seka uskonnonopetuksen lakkauttaminen kunnallisissa kouluissa.
Mutta milloin demarit ovat toimineet lupaustensa mukaisesti?
Jutta on hiiren hiljaa lupaamastaan 100000 uudesta työpaikasta,helpompi
on hihhuloida mielikuvitusolennoilla.
Enkelit ovat alkuaan Sumerilaisten keksintö,kuvia ja kirjoituksia on säilynyt
nykyaikaan asti.( lähde Armas Salonen Kaksoisvirran maa)Pahoista, langenneista enkeleistä Jutta ja nicepiispa Irja eivät puhuneet halaistua sanaa. Suokerikuorrutus/pumpuilikristittyjä.
Saatanan Jutta perkele! MÄ SOITAN POLIISIN!!!
- Punkit hulluja kaikki
Jutta alkaa sekoomaan,näkee näkyjä ja kuulee ääniä, selvä skitso!
- hiiefjakoo
Jutta selitti että koulujentunnustuksellinen uskonnon tuputtaminen, tunnustukselliset evlutikka tilaisuudet, joissa harjoitetaan uskontoa, evlutikka aamunavaukset eli aamuhartaudet, kuuluvat kouluun koska ne ovat osa, kuuluvat, "meidän kulttuuriperinteisiimme."
Sepä siinä juuri onkin -ne kuuluvat TIEDÄN, evlutikoiden, tosin Lähi-Idän paimentolaisilta lainattuihin, perinteisiinne.
Se on osa suomalaista kulttuuria sanot. Eikä ole ei ainakaan alkuperäsitä sellaista. Sen alkuperäisen te krtititys väkivaalloin ja sälimättä tuhositte. Asetitte oman lainaperiteenne tilalle ja pakotiitte kaikki sitä noudattamaan, tai pää pois.
Joulu on alkujaan pakanallinen juhla vuodenkiertoon, vuoden pimein aika liittyvä juhla. Krisselit senKIN omivat itselleen, (kuten kaiken hyvän moraalia myöten ihan ku antiikin filosofeja ei olis koskaan ollutkaan, ja mikään paha ei muka tule jumalasta vaikka hän on kaiken luonut), vetämällä hatusta samaalle paikalle kalenteriin Jessen synttärit, vaikka ei oo edes tietoo oliko Jesse historiallinen henkilö, saati että tiedettäis edes sen syntymävuosi, syntymäpäivästä puhumattakaan.
Jutan harhakuvitelman, hänellähän niitä riittää kun kaiken maailman mennikäisiin "menninkäisiin", jumalaan, enkeleihin uskoo, mukaan uskonnonvapaus tarkoittaa sitä, etä uskovaisilla on aina ja joka paikassa missä ja milloinka vain tuputtaa mielipuolisia uskomuksiaan, ja että mielikuvitusolennon evlutikkapalvelijoita pitää suosia valtion, kuntien, yhteiskunnan varoilla, ja erivapauksilla mm. tuputta uskomuksiaan.
Jutta on toivoton tapaus. Hän puhuu oikeudenmukaisuudesta ja yhdenvertaisuudesta ja tasa-arvosta, mutta ne eivät kuulu ateisteille toisen luokan kansalaisille. Höänen milestään on oikeudenmukaista suosi hänen uskonnollista vakaumustaa ja hänen uskonyhterisöään, evlutikkakirkkoa ja on oik.mukaista sorsia uskonnottomia, kirkkoon kuulumattomia!
Olen hänelle puolentusinaa säpostia lähettänyt. Yhteenkään se pelkuri ei ole vastannut ei edes lyhyesti tai avustajan välityksellä. Halveksii minua j a mielipiteitäni uskovaisen norsunluutornissaan.
Kyllä mä tiedän että sillä hommia riittää, muuta jos olis tahtoa niin vastais eden muutamalla rivillä.
Vihreiden Brax ainakin ku oli oik, ministeri vastas viesteihini ja kerran kuhn vastaus viipyi hän pahoiteli ja vakuutti että pyrkimys on vastata kailille.Eli tahdosta ja viitseliäisyydesta ja kunnioituksesta se on kiinni.
Nykyinen tolloakin tollompi oik. ministeri Baja-Maja Henriksson ei kans koskaan vastaa, eikä Virkkunen, eikä risikko. Mitä yhteistä. Kaikki hihhuleita, evlutikoita!
Puolustusministeri sentään joskus vastaileekin, vaikka kirkkomyönteinen onkin.
Outoa muuten, että aikalaiset ei kertonu niin kovasta hepusta mitään tarinat Jessestä alko vasta 300 v. hänen väitetyn syntymänsä jälkeeen. Käveli sentäs vetten päällä, nous kuoleista, synty neitseestä, taiko veden vinkuks, teki ihmeparannuksia...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11941152
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11941210 - Ja sinä maksat sen
Tuollaista se on huolettomien loisten elämä.
- Helinä-keiju3
No mitäs Jutan enkeli mahtoi ajatella verkkosukkaposeerauksesta. Missä oli enkeli silloin sinä syntinen nainen.
- Helinä-keiju3
Tyrkkyä laidasta laitaan, verkkosukista enkeleihin. Äänestien älykkyyden halventaminen on jo huipussaan sosialidemokraateilla
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200901028856550_uu.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111