Laittomuuden ihminen on ilmestynyt!
Raamattu puhuu laittomuuden ihmisestä, joka ilmestyy aikojen lopulla, tuo laiton, joka julistaa itsensä jumalaksi. Laiton on Jumala itse, sillä hän pilkkaa lakia ylettömällä armolla, ihmis uhrilla Jeesuksella, jonka jumala laittoi iankaikkiseksi uhriksi ( kärsijäksi) itselleen ja kansoille.
Miettikäämme rehellisesti oikeutta? Onko se rehellistä, että heitämme syntimme viattoman kannettavaksi, ristin JEESUKSEN kannettavaksi? Epärehellisyys huipussaan on ajattelematon ihminen, joka ajattelemattomuudessaan pilkkaa lakia ja siirtää syntinsä viattomalle tuskaksi.
Aina tähän hetkeen asti tuo pirullinen isä jumala on raadellut poikaansa ihmiskunnan syntivelan tähden ja nosti itsensä Jeesuksena oikealle puolelle istumaan, ottaen poikansa kunnian itselleen. Isä jumala asetti itsensä armo istuimeksi taivaaseen, eikä kunniaansa toiselle antanut, nimittäin pojalleen.
Joh. 3:16 Sillä niin on jumala maailmaa rakastanut, synnin maailmaa, että antoi poikansa tulla synniksi rankaisten poikaansa lihan synnistä, jota itse teki mieltymykseen asti taivaassa. ( Tämä on alkuperäisin kirjoitus )
Laittomuuden ihminen on jumala itse, pilkaten lakia ylettömällä armollaan.
Laittomuuden salaisuus on nyt paljastettu.
Rakkaat uskon kansat, älkää milloinkaan heittäkö syntejänne viattoman Jeesuksen Kristuksen kannettaviksi, ettette tuottaisi tahallanne hänelle kärsimystä. Kantakaamme itse syntimme, sillä mehän olemme itse niihin syylliset.
Ehtoollis pöydässä me syömme Herramme Jeesuksen Kristuksen lihaa ja juomme Hänen vertaan. HÄVETKÄÄMME, HÄVETKÄÄMME! me syntiset!
Laittomuuden ihminen.
sinetti aukesi
1
114
Vastaukset
- crossplayknight
Go home antijeesustelija, you're drunk. =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871833Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451298YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621120- 64988
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli85850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.127833Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810