Maailman lähes kaikki Kommunistimaat on julmia maita?
Periaatteessa se ei ole edes kommunismia jossa korostuu julmuus.
Se on jotain muuta.
Kommunismi on kaunista, tai sen pitäisi olla kaunista.
Mutta se ei oikein toimi käytännössä koska valtio köyhtyy liikaa kun kustantaa kaikki jutut.
Haloo????????!!
Oottako huomanneet että
1
133
Vastaukset
- TELAKKAMESTARI132
HEI!
Miten nyt pitää asiat ja asian haarat ymmärtää, kun eräs Kansallisdemokraattinen Puolue ry:n ja vielä Turun Hengentieteen Seura ry aktiivi tuli eräälle kulkurille ja katunarrille kertomaan jotain sellaista, että kaikki, jotka tekevät työtä, niin ovat työläisiä ja kuuluvat Työväenluokkaan? Kun nyt tämä Kulkuri ja Katunarri kysyi siten, että kuuluuko esimerkiksi Aatos Erkko, Armas Puolimatka, Konesuku Herlin ja Kumppanit työläisiin ja työväenluokkaan, niin haastattelemani Henkilö vastasi, että HE kuuluvat silloin, jos HE tekevät työtä. Nyt kun tämä kulkurimme kysyi sitä, että milloin ns. Kovan tason omistaja tekee työtä, sillä HÄN omistaja voi olla pelkästään ns. Kupongin Leikkaaja, niin haastattelemani Rajan Vartijat rp:n asiamies sanoi, että älä sinä komupaska ja punikkisaasta parjaa kovan tason Isänmaan Ystäviä. Kai Te Työkkäri nyt tajuatte sen, että Katunarri ja Kulkuri oli todella tämän Isänmaan Ystävän sanoman mielipideilmaisun jälkeen ihan hiljaa, joten nyt ainakin tällä kertaa jäi määrittelemättä käsitteet TYÖLÄINEN ja TYÖVÄENLUOKKA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1924927Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1094014Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573465
- 513420
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362888Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232306
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211939Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361798