Käyn silloin tällöin , ohimennen Partolan Alkossa ja olen kyrpiintynyt yhteen ylimieliseen kassaan ,jonka haluaisin pätkiä palasiksi ,niin ylimielinen hän on minua kohtaan. Hän katselee arvostelevasti kuin makkaraa ,jonka päiväys on mennyt satavuotta siten vanhaksi. Ei hän ole muille asiakkaile niin ylimielinen.
Hän on lähes kuusikymmentä vuotias harppu, joka on epävireessä.
Partolan Alkon kassa vituttaa.
7
701
Vastaukset
- däkkädäkkä
Kas kas. Joulu on monelle rankkaa aikaa. tunne-elämän häiriöt lisääntyvät, ja syrjäytyneet kokevat ahdistusta.
Onneksi on tämä palsta, jonne voi purkaa tuntojaan. - onneksi olkoon
Alkon kassan vihat saa, jos ei osaa käyttäytyä.
Häiritsevät alkkikset joutuvat helpolla, kuin itsekseen silmätikuiksi. - meen viroon
Sokoksen Alkos en enää asioi.
Mulle alkoi mieskassa purnuttaa kun laitoin pullon lappeeleen hihnalle.
Edellä oleva jo meni menojaan.
Takana olevalla oli monta...ja ne kyllä pystyssä.
Kysyin: -"jaa, en osaa sitten tässä pulloni kanssa käyttäytyä?"
Mies siihen: " se kierii" ja katseli vihaisen oloisesti.- Aatteleppa ite
""Hän katselee arvostelevasti kuin makkaraa ,jonka päiväys on mennyt satavuotta siten vanhaksi.""
No oletko vanha makkara?
- yökkk
Alkon kassat valtion työntekijöitä, joilla ei enää ollenkaan vakipaikkaa.
Mitä hullua olla ystävällinen?
Minua henkilökohtaisesti ihmetyttää nyrppänokkaiset naisimmeiset. Ollaan kassan takana niin koppavaa ja hyytävällä naamalla.- juo keppanaa
voit toki olla käymättä siellä jos yököttää.
- puoli2
jos näyttää eltaantuneelta Helapäältä, niin oma vika !
... minkäs sille mahtaa, katsojan silmät on vähän niin kuin peili.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1674015Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3812949Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12249Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k502160Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll161864No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....111785Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1671391- 931263
Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel21256Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu961134