Lukiessani tätä linkkiä kuulin tässä selvän enkeleiltä tulleen sanoman, että näin tulee tehdä NYT!
http://ristinvalossa.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=1&t=3955
Aika on täyttynyt!
Enkelien sanoma
5
178
Vastaukset
- Enkelten kielin?
Niinhän se alkoikin heti toisten haukkumisella.
- oivoivoi
Melkoinen mielikuvitusmaailma ihmisillä, enkeleitä ja jumala...ei hitsi. kaiken lisäksi kuullaan jonku enkelin puhuvan tai kirjoittelevan jotain. :p
- K.T. USA.
Siihen aikaan ei ollut viestitystekniikkaa,eikä raamattuakaan .Paljon on ollut ihmeellisiä tapahtumia,joita on vaikeaa selittää.Jos joku ei sitä usko,niin olkoot uskomatta.Uskovaa ei silti pidä pilkata,koska pilkkaaja ei tiedä yhtään sen paremmin kuin uskovakaan.Paljon perustuu luuloihin,sekä juoruihin.Maailmassa on enemmän väärennyksiä kuin totuuksia.
Petkutus on hyvin suosittua,jopa ihailtavaa.Raamatun kertomuksista kriittisen pitää olla tosi hyvin perillä kirjoituksista,koska voi ottaa harteilleen tuomarin aseman,kriitikkona.
Monet silmin-näkijät olivat paikalla todistamassa tapahtumia,ja kirjoittivat ne muistiin myöhemmille sukupolville,tehdäänhän nytkin samoin,mitä ihmettelemistä siinä on ?
- K.T. USA .
Miten ihmeessä rististä on tehty palvonnan kohde.Neitsyt Marian palvominen on yhtälailla epäraamatullinen "LISÄKE". Jeesuksen kuolemaa edeltänyt "pääsiäis-aika" on ainoa kristityille määrätty "muistonviettotilaisuus",ilman maalattuja kananmunia sekä pupuja.Vuosien 30 luvun "pipliaseurakunnan"käännöksessä.Jeesus sanoi,"OTA VAATTEESI,JA SEURAA MINUA",Englantilaisessa Kuningas Jaakon käännöksessä on ilmeinen väärennys," ota RISTISI ja seuraa minua" ?Tällaisten tahallisten kirkkoväen käännökset harhaannuttavat miljoonia totuutta hakevia ihmisiä.Saa-tanalla on sormensa pelissä,jopa pyhien kirjoitusten käännöksissäkin.
- K.T. USA.
Eniten ihmetyttää pappien vaiteliaisuus näissä kirjoituksissa.Heillä on ilmeinen pelko menettää arvovaltansa jos joutuvat seinää vasten,niinkuin Fariseukset Jeesuksen aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891