Kyseessähän on ylä-aste luokan uudelleen kokoontuminen. Olin sillä luokalla huonoin oppilas(Huonot numerot ja luokan mölyäjä) Koko luokalla oli alhaiset odotukset suhteeni tulevaisuutta katsoen.
Luokallani oli näitä tulevia lukiolaisia ja ketkä tähtäävät pitkälle. He kehuskelivat paljon, että kuinka paljon he tulevat rahaa tienaamaan, kun minä painan duunia hikisellä palkalla. Muutamia vuosia myöhemmin muutama tyttö luokaltani löysi paljon vanhemman miehen ja synnytti lapsen(teiniäiti)
Nyt on vähän ajan päästä luokkakokoontuminen ja huvittavintahan tässä on se, että minä olen se "menestyjä" siltä luokalta. Palkka on 4000-6000€ riippuen myynnistä(olen siis myyntiedustaja) Omistan rivitaloasunnon ja Audi A4 (2010)
Odotan vain sitä hetkeä, kun ilmestyn puku päällä sinne audilla ja näen ne ilmeet heiltä. Tätä hetkeä on odotettu !
Uudelleen kokoontuminen!
4
96
Vastaukset
- henrik ijäs72
ok palkka minä eläkkeellä
- henrik ijäs72
Pink Floyd - Wish you were here (2011 - Remaster) - [1080p] - with lyrics
.
Pink Floyd Remastered Songs
Pink Floyd Remastered Songs·25 videos - henrik ijäs72
henrik ijäs72 kirjoitti:
Pink Floyd - Wish you were here (2011 - Remaster) - [1080p] - with lyrics
.
Pink Floyd Remastered Songs
Pink Floyd Remastered Songs·25 videos.
.
Rednex- Wish you were here OFFICIAL VIDEO ( HD 1080p )
.
Tom Erik
Tom Erik·26 videos - henrik ijäs72
henrik ijäs72 kirjoitti:
.
.
Rednex- Wish you were here OFFICIAL VIDEO ( HD 1080p )
.
Tom Erik
Tom Erik·26 videossuomi pelas surkeesti ruotsia vastaan vaiha miehiä kaikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001710Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571350Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761298Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108850
- 72833