Kyseessähän on ylä-aste luokan uudelleen kokoontuminen. Olin sillä luokalla huonoin oppilas(Huonot numerot ja luokan mölyäjä) Koko luokalla oli alhaiset odotukset suhteeni tulevaisuutta katsoen.
Luokallani oli näitä tulevia lukiolaisia ja ketkä tähtäävät pitkälle. He kehuskelivat paljon, että kuinka paljon he tulevat rahaa tienaamaan, kun minä painan duunia hikisellä palkalla. Muutamia vuosia myöhemmin muutama tyttö luokaltani löysi paljon vanhemman miehen ja synnytti lapsen(teiniäiti)
Nyt on vähän ajan päästä luokkakokoontuminen ja huvittavintahan tässä on se, että minä olen se "menestyjä" siltä luokalta. Palkka on 4000-6000€ riippuen myynnistä(olen siis myyntiedustaja) Omistan rivitaloasunnon ja Audi A4 (2010)
Odotan vain sitä hetkeä, kun ilmestyn puku päällä sinne audilla ja näen ne ilmeet heiltä. Tätä hetkeä on odotettu !
Uudelleen kokoontuminen!
4
126
Vastaukset
- henrik ijäs72
ok palkka minä eläkkeellä
- henrik ijäs72
Pink Floyd - Wish you were here (2011 - Remaster) - [1080p] - with lyrics
.
Pink Floyd Remastered Songs
Pink Floyd Remastered Songs·25 videos - henrik ijäs72
henrik ijäs72 kirjoitti:
Pink Floyd - Wish you were here (2011 - Remaster) - [1080p] - with lyrics
.
Pink Floyd Remastered Songs
Pink Floyd Remastered Songs·25 videos.
.
Rednex- Wish you were here OFFICIAL VIDEO ( HD 1080p )
.
Tom Erik
Tom Erik·26 videos - henrik ijäs72
henrik ijäs72 kirjoitti:
.
.
Rednex- Wish you were here OFFICIAL VIDEO ( HD 1080p )
.
Tom Erik
Tom Erik·26 videossuomi pelas surkeesti ruotsia vastaan vaiha miehiä kaikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie847333Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346553Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816343Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644152Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532522Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62429Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652238- 141542
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431529- 1981250