Kerro, kerro oraakkeli, mikä siirto minun pitäisi seuraavaksi tehdä?
Kunpa joku tulisi minulle sen kertomaan.
Oraakkeli
4
126
Vastaukset
- orakkeeeli
D3-->F7
- Repentance.
:) shakissa tuo ehkä, mutta elämässäsi tämä:
Tee parannus, luovu synnistä, tuhoa kaikki taikaesineet ym. rukoillen
Herran Jeesuksen veren kautta syntisi anteeksi.
Lue Raamattua ja etsi Jeesukseen uskovia vaikkapa helluntaiseurakunnasta. - Exmoro
Hyvä neuvo: Ota ensimmäiseksi aikalisä - mitään ei kannata tehdä jos on kiire ja paniikki päällä. Kun ajatukset alkavat selkeentyä, luota omaan järkeesi mutta älä sulje pois sydämesi tahtoa. Tee päätös joka on tasapainossa järkesi ja sydämesi suhteen. Jos tämä on mahdotonta, tee niinkuin sydämesi sanoo.
Älä kuuntele muita.
Älä usko mitään mitä et ole itse kokenut.
Muista että asioilla on tapana järjestyä.
Älä haudo agressiota - päästä höyryjä hallitusti. - valistunut
Oraakkeli ei ole erillinen kysyjästään, vaan on on osa hänen tuhatvuotista perimäänsä, ja voi antaa vihjeitä siitä mitä meidän pitää tehdä, mutta se tapahttuu vain sen mukaan mikä on kysyjän syyn ja seurauksen tuloksena nsyntyneet seuraukset.
Tavallaan sama kun uskonnon suojelusenkeli, joka ei ole jumalan lähettämä, vaan on omaa perimäänsä
Rukoilemalla tuo olento voi antaa apua, mutta jos ei tuota apua käytetä oikein niin siitä on kalliitt seuraukset
jopa kuolema.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614247
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373080Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452227
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51999- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91328