Haluaisin vuokrahevosen/tallityöntekijäksi

Suokkis01

Moi! Olen 12v tyttö ja olen harrastanut ratsastusta 4v. Etsin siis vuokrahevosta mieluiten suomenhevosta. Asun kangasalla ja olisi mukava jos hevonen olisi aika lähellä ja vuokrahinta olisi kohtuullinen. Hinnasta tosin voi myöhemminkin keskustella:) Olisin myös innokas tallityöntekijä pidän tallitöistä paljon mutta olisi vuokrahevonenkin kiva. Voin ottaa tallityöntekijä paikan ja vuokrahevosen samasta paikasta mutta sitten jos jotkut ratsastus(vuokra)tunnit voisi maksaa tallitöillä?:)
VUOKRAHEVOSESTA: Hevonen saisi olla reipas ja mukava ratsastaa ei mieluiten hirveän säikky:) olen siis n.170cm pitkä;) Käyn säännöllisesti ratsastus tunneilla ja minulla on hoitoponi ratsastustallipaikassani ja tykkään ratsastaa sillä myös kovin paljon:)se on vanha ravuri joten aika reipas että tottumusta on kyllä reippaisiin hevosiin:) Hevonen saisi olla myös maastovarma sillä rakastan maastoilua;) soita tai laita viestiä:0442965650

3

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suokkis01

Tähänkin voi kommentoida käyn täällä aina vähän väliä mutta helpoimmin minut kiinni saa viestilä tai soitolla

• suokkis01

Jos joku ilmoittaa niin enne kuin alan vuokraamaan haluaisin käydä katsomassa tallia ja hevosta:)

• Suokki----___

Missä päin toi Kangasala on ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      118
      10293
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5030
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2211
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2058
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1924
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1591
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1392
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      993
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      991
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      977
    Aihe