mulla olis elokuvan käsikirjotus joka pitäis saara purkkiin
idea on hyvä ja sitä on kehuttu .
kertoo.
16 ihmisen elämästä yhen päivän aikana kaupungis ja miten ne liittyy toisiin JA MIKSI
komediallinen draama kuitenki .
mihin käsikirjotusta voisi tarjota kiitos avusta
t. eerika
on the city
2
269
Vastaukset
- tami
Robert Altman: Shortcuts. Kuullostaako tutulta?
Mikä sun kirjoituksessasi on niin hyvää, että siitä pitäisi kiinnostua? Mistä se aivan pohjimmiltaan kertoo? Miksi se on syntynyt?
Kun tarjoat sitä eteenpäin, tuotantoyhtiölle tai kokeneemmalle kirjoittajalle(jolle se muuten jokatapauksessa päätyy viimeisteltäväksi), niin kuulet saman suuntaisia kysysmyksiä. Niihin sun pitää valmistautua vastaamaan yksinkertaisesti ja iskevästi.
Kaikki suomalaiset elokuvatuotantoyhtiöt ottavat vastaan idiksiä, käsiksiä ja kirjoittajia, kunhan ne ovat tarpeeksi hyviä.
yhtiöitä: Blind Spot pictures, Matila-Röhr productions, Talenthouse(debytanttituottaja), Solar films, Illume jne.
Onnea matkaan.- eerika
niin elokuvassa on asioita joitA moni ei o tullu ajatelleeks tai uskon että ihmisten on elokuvan nähtyä helpompi ymmärtää joitain tapahtumia miten ihmiset vaikutaa toisiin ja joku toinen voi elää salaa sun elämää tiedän että se on jo käsikirjotuksena mielenkiintoinen mikään kyseessä on kuitenki tarina . en halua nyt paljastaa juonta äh tai no ehkä muttä en tässä ja nyt ...olen kyllä ajatellut näyttää tuotatoyhtiölle vähän vaan jännitää jos se heti teilataa ku on aika erikoinen mut aion kyll yritää ja kiitos sulle tami onnesta ei o koskaan haittaa...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181- 551179