Viime päivien kirjoituksia lukeneena olen tullut sellaiseen johtopäätökseen että Ikaalinen on puolillaan sadisteja jotka saavat ainoan nautintonsa tekemällä pahaa viattomille luontokappaleille.
Muitakin nautintoja pitäisi ihmisen kyllä saada kokea, kuten minä saan toimimalla nimimerkkini mukaan.
Sadistinen Ikaalinen
9
314
Vastaukset
- Kokoomuslainen VpV
sadistit ovat pahoja siksi, ettei heillä ole omaatuntoa. Narsisteilla ei ole rajoja kohdella muita, lait ja säännöt on tehty narsistin mielestä rikottaviksi. Narsisti puhuu loukaten, haukkuu rumin sanoin ja on itse kaiken yläpuolella.
Narsisti on pahin väärintekijä läheisiään kohtaan. Julmista julmin, tunteeton mätäpaise. - Nyrkkiä ja potkuja
Kohtuu kaikessa.
- Avaranäkö
Monista aikaisemmista keskusteluista löytyy paljon sadismia. Vatulan lahtivaja-keskustelun yhteydessä ilmeni monia sadistisia käsityksiä eläinten kohtelusta. Lahtivajaan liittyvät asiat on suurelta osin poistettu täältä onneksi jo.
Toinen ällöttävä ketju on tässä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11241791#comment-0. Tämänkin saisi kyllä poistaa täältä.- kali ventsula
Ei tainnu tulla sitä lahti vajaa nykäykselle.ihan hyvä vaan.josakin sanottiin että se tulis keskustaan jonku omakotitalon taka pihale mutta ei sellanen kekustaan kuulu.teurastukset pitäs hoitaa amatti taodolla niinku kennel pakasteella tehdään kenenkään ei pidä ite ryhtyä pistoolin kans
- spermalaukaus sisään
kali ventsula kirjoitti:
Ei tainnu tulla sitä lahti vajaa nykäykselle.ihan hyvä vaan.josakin sanottiin että se tulis keskustaan jonku omakotitalon taka pihale mutta ei sellanen kekustaan kuulu.teurastukset pitäs hoitaa amatti taodolla niinku kennel pakasteella tehdään kenenkään ei pidä ite ryhtyä pistoolin kans
Lahtivajan paikka ei tod ole missään taajamassa. Kyllä Vatulassa lääniä sellaiselle piisaa
- superi
Kuinka siinä Vatulan lahtivaja asiassa loppujen lopuksi kävi ?
- radisti
Yks sadistisimmista tapauksista loukuttaa kissoja silkin alueella.
Pitäkään kissoistanne huolta.- katti1
Erikoinen tapaus kaikinpuolin,,
- monoo kunnolla
Monoo vaan tällekkin rakille http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013123017881045_uu.shtml
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1723375Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732161Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542097- 421988
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3941091Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1151015- 46889