Huomasin tuossa juuri että sattumalta ei synny edes fillaria joten pakkohan se on kääntää kelkka ja hylätä evoluutio.
Mutta nyt olen ihan hukassa joten kaipaan taluttajaa. Auta minua hyvä enkeli!!!
Apua hyvä enkeli.
5
107
Vastaukset
Apua et saa etkä anteeksi senkään vertaa. Helvetti on oleva osasi ja ikuinen kärventyminen tehtäväsi. Kaiken saaminen anteeksi sitä vilpittömästi katuen pyydettäessä oli vain harmittava opillinen väärinkäsitys, kuten kohta kantapään kautta huomaat.
- raamattufillari
Ihminen se on fillarinki tehny, niin kuin raamatunki, keksi ihminen jumalanki!!!!!!!
- rcekim
Ketähän idoottia multinikki-IDiootti kuvittelee huijaavansa näillä nikkivarkausaloituksillaan? Ehkä joitain tyhmiä uskovaisia hihhuleita korkeintaan.
- K.T. USA.
Mistä olet saanut tietosi kääntyä enkelin puoleen.Raamatussa on kyllä sellainen kohta jossa mainitaan, "hädän hetkellä HUUDA JUMALAN NIMEÄ".Nytpä tulikin vaikeus eteen,kun viisimiljoonaisesta kansasta kukaan ei edes tiedä Luterilaisen kirkon JUMALAN NIMEÄ ? Pelkkä HERRA ei ilmeisesti riitä,koska herroja on niin kovin paljon.
Herra Presidenttikin on herra,mutta kukaan täysjärkinen ei huutaisi herra Presidenttiä hädän hetkellä.Kaikilla on henkilökohtainen,eli persoonallinen nimi,jonka johdosta "kohde tunnetaan".
I REST MY CASE ? - ilman fillaria
Yksi sanoo yhtä ja toinen toista. Mikä nyt sitten on oikein.
Pitääkö apua pyytää enkeleiltä vai jumalalta jos haluan polkupyörän? Vai kannattako soittaa suoraan fillarikauppaan?
Mikä on nopein vaihtoehto sillä tarvitsisin pyörän jo parin viikon kuluttua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982