Olen ollut saata.nallinen vääristelijä puolustaessani evoluutiota.
Nyt kadun sitä katkerasti, saanko anteeksi?
Anteeksi neiti/herra enkeli.
4
141
Vastaukset
Et saa. Helvetti on oleva osasi ja ikuinen kärventyminen tehtäväsi. Kaiken saaminen anteeksi sitä vilpittömästi katuen pyydettäessä oli vain harmittava opillinen väärinkäsitys, kuten kohta kantapään kautta huomaat.
- Jeesus
Mä kärsin teirän syntienne tähären, notta te tuutta kaikki pääsemähän taivaasehen.
- bää
ei enkeleitten kautta pääse taivaaseen, vaikka olisi itse Jumalan enkeli kyseessä. vain Jeesuksen kautta. Jeesus on tie, totuus ja elämä.
- käsi ylös
Ei kyllä enkeli nostaa ilmaan ja pudottaa tulijärveen ..kele!!! Nyt pitää polvillaan katua kirkossa tai ulkona, niin kauan että joku antaa merkin tai siunauksen ja pääset kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1235560
- 715208
- 994295
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753670Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603308- 432891
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582059- 451927
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733