Olen ollut saata.nallinen vääristelijä puolustaessani evoluutiota.
Nyt kadun sitä katkerasti, saanko anteeksi?
Anteeksi neiti/herra enkeli.
4
184
Vastaukset 4
Et saa. Helvetti on oleva osasi ja ikuinen kärventyminen tehtäväsi. Kaiken saaminen anteeksi sitä vilpittömästi katuen pyydettäessä oli vain harmittava opillinen väärinkäsitys, kuten kohta kantapään kautta huomaat.
- Jeesus
Mä kärsin teirän syntienne tähären, notta te tuutta kaikki pääsemähän taivaasehen.
- bää
ei enkeleitten kautta pääse taivaaseen, vaikka olisi itse Jumalan enkeli kyseessä. vain Jeesuksen kautta. Jeesus on tie, totuus ja elämä.
- käsi ylös
Ei kyllä enkeli nostaa ilmaan ja pudottaa tulijärveen ..kele!!! Nyt pitää polvillaan katua kirkossa tai ulkona, niin kauan että joku antaa merkin tai siunauksen ja pääset kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2112088
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491247Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861137- 81986
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56881- 71813
- 100792
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.348695- 34688