Siskoni on poika.
SoP
8
428
Vastaukset
- Nyysi
Siskoni on tosiaankin poika.
- Tratto
Moi Nyysi.
- Nyysi
Tratto kirjoitti:
Moi Nyysi.
No terve. XD
- Tratto
Nyysi kirjoitti:
No terve. XD
Miten menee?
- Nyysi
Tratto kirjoitti:
Miten menee?
Ihan hyvin... Mua vaan naurattaa nää meidän jutut täällä... xD Mulla on hyvä nimimerkki.
- Tratto
Nyysi kirjoitti:
Ihan hyvin... Mua vaan naurattaa nää meidän jutut täällä... xD Mulla on hyvä nimimerkki.
Minullakin on hyvä nimimerkki. Olen kuuluisa taika olento tai taikaolento tai taika-olento.
En mää tiedä miten se kirjoitetaan. =}} - Nyysi
Tratto kirjoitti:
Minullakin on hyvä nimimerkki. Olen kuuluisa taika olento tai taikaolento tai taika-olento.
En mää tiedä miten se kirjoitetaan. =}}Niinpä... Se sai olla hienona taikaolentona siinä mun ficissä, joka ei tule jatkumaan kun vasta sitten kun kiinnostus palaa minun aivoihini. xD
- Tratto
Nyysi kirjoitti:
Niinpä... Se sai olla hienona taikaolentona siinä mun ficissä, joka ei tule jatkumaan kun vasta sitten kun kiinnostus palaa minun aivoihini. xD
jos kiinnostus ei pian palaa niihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976