Myyn viljakäärmeeni ja rottikseni (17v) terrarioineen ja kaikkineen. Terraario on suuri (1.7 leveä ja 2m korkea) alhaalla on säilytyslaatikot ja siinä on lasiovet jotka avautuvat sivuille. mukanaa siis tulee myös muuta esim. hiiriä molemmille, lämpömatto.. asumme turussa, kupittaalla ja ostajan tulisi tulla täältä noutamaan käärmeet, asumme kerrostalossa ja terraario kannetaan alas meidän kerrokstesta (ollaan tehty ennen niin ei ole mahdotonta :))
Hinta: 300e.
jos kiinnostuit tai haluat kysellä jostain, ota yhteyttä: 358 408 644 610 (maria korvenniemi)
Myyn käärmee varusteineen.
mk11
2
547
Vastaukset
- mk11
lasken hinnan 250! ja viestiä voi laittaa tuohon numeroon niin kerrotaan lisää yms. kärmyjä voi tulla myös katsomaan jos ei ole ihan varma. käärmeet eivät sovellu ekoiksi käärmeiksi vaikka ovat rauhallisia, kerrotaan lisää viestillä...
- mk11
Myyty!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202850Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3552516Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o442285Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262272Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581848Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121382Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181379- 721293
- 551230
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61203