olen melkein nelikymppinen ,ja tuntuu etten ole saanut viellä mitään aikaseksi olen niinkusta elänny unessa. erisräytynyt ihmisistä ja tunnen että asialle on tehtävä jotain .en ole pitänny ko0neita niinkään arvossa ja en ole pannut painoarvoa kirjottamisille jokainenhan voi heittää mitä vaan .mutta nyt kun olen elännyt eteenpäin ja ruvennut rauhottumaan vuosi nuodelta niin ymmärtää että jokaisen moraali rehellisyys on jokaisen henkilökohtainen asia ja kunnioitan muita ihmisiä niin kuin haluan itseänikin kunnioitettavan.ja onko joku minua kohtaan rehellinen ,toivon todellakin vilpittömästi että itsensä takia ihmiset ovat muille rehellisiä .Se ei tarkoita että kaikesta pitää avautua ja että kaikesta pitää pystyä puhumaan ,jotkut ihmiset eivät puhu ikinä joistakin kipeistä asioista ,ja on varmaan tärkeetä että aina syvemmissä keskusteluissa on luottamus tapetilla.mutta Opettelen vasta koneella ilmaisemaan itseäni koneen kautta.
juuri herännyt
mikceymouse
1
181
Vastaukset
- kevätpeipponen
Ja varmaan saat yhä enemmän voimaa yhdessä kevätauringon noustessa päivä päivältä kirkkaammin. Kyllähän kirjoittaminen on yksi vanha kommukoimisen muoto. Teksti säilyy myös ja sitä voi itsekkin jälkeenpäin lukea.
Jatka vain rohekasti eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532