olen melkein nelikymppinen ,ja tuntuu etten ole saanut viellä mitään aikaseksi olen niinkusta elänny unessa. erisräytynyt ihmisistä ja tunnen että asialle on tehtävä jotain .en ole pitänny ko0neita niinkään arvossa ja en ole pannut painoarvoa kirjottamisille jokainenhan voi heittää mitä vaan .mutta nyt kun olen elännyt eteenpäin ja ruvennut rauhottumaan vuosi nuodelta niin ymmärtää että jokaisen moraali rehellisyys on jokaisen henkilökohtainen asia ja kunnioitan muita ihmisiä niin kuin haluan itseänikin kunnioitettavan.ja onko joku minua kohtaan rehellinen ,toivon todellakin vilpittömästi että itsensä takia ihmiset ovat muille rehellisiä .Se ei tarkoita että kaikesta pitää avautua ja että kaikesta pitää pystyä puhumaan ,jotkut ihmiset eivät puhu ikinä joistakin kipeistä asioista ,ja on varmaan tärkeetä että aina syvemmissä keskusteluissa on luottamus tapetilla.mutta Opettelen vasta koneella ilmaisemaan itseäni koneen kautta.
Vastaukset 1
- kevätpeipponen
Ja varmaan saat yhä enemmän voimaa yhdessä kevätauringon noustessa päivä päivältä kirkkaammin. Kyllähän kirjoittaminen on yksi vanha kommukoimisen muoto. Teksti säilyy myös ja sitä voi itsekkin jälkeenpäin lukea.
Jatka vain rohekasti eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931038Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei303984- 102895
- 78771
- 78752
- 82736
- 50665
- 37656
- 45641
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39640