Helsingin paikallispelin erä tauolla päästiin näkemään todellinen jääkiekko legenda. MM ja Olympia mitalisti, seitsemää eri NHL seuraa edustanut, mies jonka takia itse Gretzky joutuu pitämään öisin vaippoja koska näkee tästä miehestä edelleen painajaisia ja jolle hän myös osoitti suurta kunniaa omassa elämänkerta kirjassaan. Tällä miehellä on vaivaiset viisi NHL mestaruutta eli stanley cupia vertailun vuoksi esimerkiksi Saku Koivu ei ole pystynyt voittamaan niitä yhtään, hänen taitonsa siihen eivät ole riittäneet vaikka ei hänkään huono pelaaja ole. ja voin kertoa jo nyt ettei viittä NHL mestaruutta voiteta tuurilla, niin kun varmasti joku katkeroitunut kohta niin väittääkin. Tämä mies on yksi mjääkiekko historian maailman kaikkienaikojen parhaisiin kuuluva pelaaja, hän on ESA "tiki" TIKKANEN jota jopa itse JOFA SETÄ MAITOJUNA suuresti arvostaa. Hienoa oli nähdä legenda paikallispelin erä tauolla.
LEGENDA HELSINGIN YÖSSÄ
JOFA SETÄ MAITOJUNA
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440