Tässä on tullut viime aikoina puolusteltua suomalaisia ihan varmaan vain koska sydän niin tahtoo. Jälkiviisaana voi sanoa että turhaan.
Viimeinen pisara oli pikkuleijonat vastaan pikku tre kronor matsi. Siis melkein pistää tälläistä perus palleroa itkettämään kun katsoo mihin suomen tilanne on ajautunut, kun miettii mitä se voisi olla.
Suomen lätkä on kriisissä, ei ole laatua. Jääkiekkoguru jalonen sai meidän pelillä jotain aikaiseksi laaduttomalla kalustolla. Mites nyt käy kun taitokiekko westerlund tulee tilalle?
Sapettaa niin vitusti. Haistakaa home nuori suomi homman keksijät. Olkaa tyytyväisiä että jokainen nörtti on päässyt mailaan koskemaan. Kaikki kunnia myös maalivahti valmennukselle, mutta eikö olisi aika panostaa johonkin muuhun. Esim tikanheittoon
suomi on paska maa
5
98
Vastaukset
- MrJuha82totuudentorv
Alex _puck on oikeessa.
Jalonen on muuten MESSIAS.
Valmennuksesta myös paljon kii koko touhu.
Ja yksilötaidoista sekå maalintekotaidoista, joissa Suomipojjila kusee ja miehilläki osittain.
Jokerit pelaa jotain tyhmää pitkä päätyyn tyylistä lätkää ja äijä kumoon tyylistä lätkää.
Nuoret Leijonat eilen Ruottia vastaan liikaa koohottivat pystysuuntaan ja peliaktiivisuus nollatasoa ja liikaa otettiin jäähyjä.
Monessaki suhteessa Suomi sucks, mikä on fakta, mutta onneksi tää maamme on turvallinen, ainaki vielä.
Kokoomusta ja Kokoomusnuoria kannatetaan, mikä väärin.- alex_puck
Niin Oulun poika Kari Jalonen tuleva leijona valmentaja on messias. Olen kanssasi asiasta täysin samaa mieltä. Hän on paras suomalais valmentaja tällä hetkellä ja toivoisin hänen jonain päivänä valmentavan NHLlssä. Maamme on turvallinen ja että pystymme pitämään sen hyvänä maana emmekä anna sen mennä konkurssiin, meidän jokaisen on tehtävä töitä. Työttömyyttä emme voi sallia siihen tänä päivänä ei yksinkertaisesti ole varaa. Työttömyysturvan maksu on lopetettava työttömiltä lorvioilta. Jokaiselle työtä löytyy, joka muuta väittää valehtelee.Työttömyys on rikos ja jokaisella meistä on velvollisuuksia maatamme kohtaan. Ne ovat armeijan käynti ja työnteko!!!
- alex_puck
alex_puck kirjoitti:
Niin Oulun poika Kari Jalonen tuleva leijona valmentaja on messias. Olen kanssasi asiasta täysin samaa mieltä. Hän on paras suomalais valmentaja tällä hetkellä ja toivoisin hänen jonain päivänä valmentavan NHLlssä. Maamme on turvallinen ja että pystymme pitämään sen hyvänä maana emmekä anna sen mennä konkurssiin, meidän jokaisen on tehtävä töitä. Työttömyyttä emme voi sallia siihen tänä päivänä ei yksinkertaisesti ole varaa. Työttömyysturvan maksu on lopetettava työttömiltä lorvioilta. Jokaiselle työtä löytyy, joka muuta väittää valehtelee.Työttömyys on rikos ja jokaisella meistä on velvollisuuksia maatamme kohtaan. Ne ovat armeijan käynti ja työnteko!!!
ei kai jofa setä varastanut nimimerkkiäni? :D
- alex_puck
alex_puck kirjoitti:
ei kai jofa setä varastanut nimimerkkiäni? :D
Kuulitko jofa setä!! Miksi varastit nimimerkkini!!! Ihme touhua. Kuka varasti nimimerkkini!!! Häh!!!!Vastaa!!!
Miksi koko ajan haukut Selännettä ja Koivua? Tiedän että yrität ärsyttää minua.Jatka vaan samaan malliin et tule onnistumaan.
Et tainut saada piparia jouluna. Vai? - gh65
alex_puck kirjoitti:
Kuulitko jofa setä!! Miksi varastit nimimerkkini!!! Ihme touhua. Kuka varasti nimimerkkini!!! Häh!!!!Vastaa!!!
Miksi koko ajan haukut Selännettä ja Koivua? Tiedän että yrität ärsyttää minua.Jatka vaan samaan malliin et tule onnistumaan.
Et tainut saada piparia jouluna. Vai?Nimimerkki alec puck on jofa setä maitojuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449341
- 785872
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414356- 583875
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella563578Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313469- 472668
- 342192
- 402000