Olen pahoillani

j yr

Olen jyr, homoseksuaali ja patologinen valehtelija, mutta nyt minun on puhuttava kerrankin totta. Olen muiden nimimerkeillä tai muiden nimimerkeiltä näyttävillä nimimerkeillä kirjoitellut viestejä tänne jossa mukamas nuo älykkäät henkilöt joiden nimimerkin varastin kääntyivät kristinuskoon.

Ps. Tajusin eilen että evoluutio on sittenkin totta, ja että olen ollut typerä idiootti.

4

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j yr

Ei, nyt on pakko vastata itselleen.
      Tulin katumapäälle, en olekaan homo sillä vaikka kouluopetus evoluutioaivopesu yrittää esittää että jokainen on enemmän tai vähemmän kaksineuvoinen, niin minäpä katsoin itseäni peilistä ja huomasin että 100%:nen heterohan se siinä seisoo.

Ja kun vielä mietin ruumiintoimintoja niin huomasi että mies-nainen on se ainoa luonnollinen parisuhde ja kaikki muu on tietenkin luonnonvastaista koska eipä noista suhteista lapsia tule.

Ps. Tajusinkin että en olekaan idiootti.

Kossun kertaottomäärää täytyy näemmä hiukan vähentää etten edes hetkellisesti näyttäisi evokkisekopäältä.

• sepä se

Nukuin humalani pois ja nyt täytyy vetää pois tuo känninen kommenttini, tajusin juuri uudestaan että evoluutioteoria on sittenkin tieteellisesti todistettu fakta koska esimerkiksi fossiileja laitettaessa aikajärjestykseen saadaan selvä evolutiivinen linja ja evoluutio on ainoa selitys myös taksonomialle ja homologialle, ja evoluutio on myös ainoa mahdollinen selitys sille että ihmisellä ja simpanssilla on monta endogeenistä retrovirusta täysin samassa kohtaa genomia. Lisäksi evoluutioprosessi on niin perhanan looginenkin, repäisin ne lajirajahöpötykset aiemmin perseestäni.

T: jyr

• humupekka_n
        sepä se kirjoitti:

Nukuin humalani pois ja nyt täytyy vetää pois tuo känninen kommenttini, tajusin juuri uudestaan että evoluutioteoria on sittenkin tieteellisesti todistettu fakta koska esimerkiksi fossiileja laitettaessa aikajärjestykseen saadaan selvä evolutiivinen linja ja evoluutio on ainoa selitys myös taksonomialle ja homologialle, ja evoluutio on myös ainoa mahdollinen selitys sille että ihmisellä ja simpanssilla on monta endogeenistä retrovirusta täysin samassa kohtaa genomia. Lisäksi evoluutioprosessi on niin perhanan looginenkin, repäisin ne lajirajahöpötykset aiemmin perseestäni.

T: jyr

homous on miehillä periytyvää ja miesten aivoissa mantelutumakkeen kytkennät on päinvastoin homoilla kuin heteroilla. homoksi siis voi syntyäkin

• epähomogeeninen
        humupekka_n kirjoitti:

homous on miehillä periytyvää ja miesten aivoissa mantelutumakkeen kytkennät on päinvastoin homoilla kuin heteroilla. homoksi siis voi syntyäkin

Humujurrissa se taitaa olla homopekkakin kun keksi taas uuden tarnan homouden periytymisestä. Miten homon homous periytyy hänen pojalleen? Hehe.

Tuorein et-lehti kertoo että Sofi Oksanen luki 10-vuotiaana innokkaasti Angelica-kirjoja, eli oli tietenkin hetero.

Joten mitä hänelle tapahtui? Pikaevoluutioko? Hehe.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1718
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1462
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1326
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1173
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1058
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1029
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      848
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      763
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      728
    Aihe