Olen jyr, homoseksuaali ja patologinen valehtelija, mutta nyt minun on puhuttava kerrankin totta. Olen muiden nimimerkeillä tai muiden nimimerkeiltä näyttävillä nimimerkeillä kirjoitellut viestejä tänne jossa mukamas nuo älykkäät henkilöt joiden nimimerkin varastin kääntyivät kristinuskoon.
Ps. Tajusin eilen että evoluutio on sittenkin totta, ja että olen ollut typerä idiootti.
Olen pahoillani
4
121
Vastaukset
- j yr
Ei, nyt on pakko vastata itselleen.
Tulin katumapäälle, en olekaan homo sillä vaikka kouluopetus evoluutioaivopesu yrittää esittää että jokainen on enemmän tai vähemmän kaksineuvoinen, niin minäpä katsoin itseäni peilistä ja huomasin että 100%:nen heterohan se siinä seisoo.
Ja kun vielä mietin ruumiintoimintoja niin huomasi että mies-nainen on se ainoa luonnollinen parisuhde ja kaikki muu on tietenkin luonnonvastaista koska eipä noista suhteista lapsia tule.
Ps. Tajusinkin että en olekaan idiootti.
Kossun kertaottomäärää täytyy näemmä hiukan vähentää etten edes hetkellisesti näyttäisi evokkisekopäältä.- sepä se
Nukuin humalani pois ja nyt täytyy vetää pois tuo känninen kommenttini, tajusin juuri uudestaan että evoluutioteoria on sittenkin tieteellisesti todistettu fakta koska esimerkiksi fossiileja laitettaessa aikajärjestykseen saadaan selvä evolutiivinen linja ja evoluutio on ainoa selitys myös taksonomialle ja homologialle, ja evoluutio on myös ainoa mahdollinen selitys sille että ihmisellä ja simpanssilla on monta endogeenistä retrovirusta täysin samassa kohtaa genomia. Lisäksi evoluutioprosessi on niin perhanan looginenkin, repäisin ne lajirajahöpötykset aiemmin perseestäni.
T: jyr - humupekka_n
sepä se kirjoitti:
Nukuin humalani pois ja nyt täytyy vetää pois tuo känninen kommenttini, tajusin juuri uudestaan että evoluutioteoria on sittenkin tieteellisesti todistettu fakta koska esimerkiksi fossiileja laitettaessa aikajärjestykseen saadaan selvä evolutiivinen linja ja evoluutio on ainoa selitys myös taksonomialle ja homologialle, ja evoluutio on myös ainoa mahdollinen selitys sille että ihmisellä ja simpanssilla on monta endogeenistä retrovirusta täysin samassa kohtaa genomia. Lisäksi evoluutioprosessi on niin perhanan looginenkin, repäisin ne lajirajahöpötykset aiemmin perseestäni.
T: jyrhomous on miehillä periytyvää ja miesten aivoissa mantelutumakkeen kytkennät on päinvastoin homoilla kuin heteroilla. homoksi siis voi syntyäkin
- epähomogeeninen
humupekka_n kirjoitti:
homous on miehillä periytyvää ja miesten aivoissa mantelutumakkeen kytkennät on päinvastoin homoilla kuin heteroilla. homoksi siis voi syntyäkin
Humujurrissa se taitaa olla homopekkakin kun keksi taas uuden tarnan homouden periytymisestä. Miten homon homous periytyy hänen pojalleen? Hehe.
Tuorein et-lehti kertoo että Sofi Oksanen luki 10-vuotiaana innokkaasti Angelica-kirjoja, eli oli tietenkin hetero.
Joten mitä hänelle tapahtui? Pikaevoluutioko? Hehe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728