Pihkalan ratsastuskoulu!?!?!

Pihkala

Oon menossa kesäleirille. Onko hyvä paikka, hyvät hevoset, opetus??? Plussia ja miikkoja kiitti!!

17

1706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pihkala

      Ja meen ekaa kertaa siis sinne.

    • Ehkä tulossa myös

      Mille leirille menet?

    • MyösPihakalaanTuloss

      Mille leirille tuut?

    • 7Esteleirille

      Onko joku tulossa pihkalaan 7 leirille? Ite meen siihen ja ois kiva tietää ketä muita tulee :)

      • 7Esteleirille

        Tuun :)


      • Tuun


      • leireilijä

        Tuun kahen kaverin kans :)


    • Kukaatulos7

      Kukaa tulossa pihkalaaan 7 leirille

      • Minä tulossa 7


    • Pihkalaan2016

      Opetus ja hevoset ok :) Vähän ruosteessa saattaapi osa olla, mutta heppoja löytyy kuitenkin varmasti jokaiselle mieluinen. Itse menossa 2. leirille, onko muita tulossa?
      Muu ohjelma on hyvä! Ratsastaessa tosin keskitytään perusasioihin ja hypitään aika matalia, eli n. 40-70cm tasosta riippuen, toki korkeampiakin, riippuen ratsusta ja ratsastajasta. Koulupuolella ihan ok, mutta kuten aiemmin mainitsin _vähän_ voi olla ruosteessa, osa. Kuitenkaan en sanoisi, että opetus on huonoa, mutta parempaakin on!
      Maastot on ihan hyvät, sekä jokaisella leirillä paljon erilaista ohjelmaa! :)

      • ninskuttii

        Mä tuun kakkoseen!! Ig @ninskuttii


    • Gabyrakas

      Nooh... opetus ei ole laadukkaimmasta päästä. Toinen ryhmä joutui ratsastamaan koko leirin ajan semmoisella pyöreällä kentällä joka oli tosi pieni. Tekemistä oli ja ruoat oli hyvät. Hepot olivat kivoja. Gaby on lempparini sieltä♥♥

      • helloo

        Millä leirillä toi oli et toinen ryhmö joutu ratsastaa siellä pyöreellä kentällä?


    • PokeRakasponi

      Aina 2 ryhmää ratsastaa pikkukentäl 2 isol ja ite meen tohon 7 leirille kaverin kaa.

      • helloo

        Ahaa okei. Onko sulla ig ku ite oon kans tulossa 7 leirille


    • Spoce

      Mää oon menos Pihkalan 4leirille onko joku tulossa?

      • Pihkalan4

        Mä oon tulossa näillä näkymin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe