Olen omistanut jos jonkinmista jalkinetta aina turvajalkineesta maihareiden ja nahkasaappaiden kautta kävelykenkiin, osa kalvolla, suurin osa ilman.
Olen rasvaillut niitä jos jonkinmoisella hunajanhajuisella aineella ja muutamalla minkkiöljyllä.
hunajanhajuisista kenkiin tarkoitetuilla saa vähän pidempiaikaisen suojan, mutta valjasrasvat taas olleet huomattavasti edullisimpia.
Minkkiöljyt olleet yhtä lukuunottamatta parempia, mutta taasen huomattavasti hinnakkaampia. Se yksi teki ekassa käytössä pois repeytyvän pinnan ja lukiessani tekstit kauhistuin; Sisältää silikoonia! Ja aine viititiin vielä myydä minkkiöljyn nimellä!
Onko kenelläkään kokemuskia minkkiöljystä nimeltä premium dm, kun hinta ainakin on niin edullinen , että arveluttaa. Entäs solos, sekään ei hinnalla ainakaan pilattu?
"saapas""voiteista"
rasvailija
3
229
Vastaukset
- zdfbdbb
Ekolo-nahkaöljy sopii hyvin ainakin meikäläisen SA-saappaisiin.
- ureteenisaapas
Osta sievin kumpparit ja hyvä villasukka niin ei ole murheita.
- osta dynamiittiä
ureteenisaapas kirjoitti:
Osta sievin kumpparit ja hyvä villasukka niin ei ole murheita.
ja käytä sitä yhteiskunnalle hyodyllisesti..itseesi!
Jos tahtoisin jalkineet, jotka ei hengitä, ostaisinkin kumpparit.
Viimeiset kumpparit hajossi 20v sitten ja ei ole ikävä ollut! Eikä tule!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984