Estolääkityksestä huolimatta. Ensimmäinen infektio 3kk iässä. Nyt neljäs menossa ja pojalla ikää reilu 6kk.. Oireina korkea kuume,pissan paha haju, kiukkuisuus. Harvinaisempi bakteeri kasvaa (klebsiella oxytoca) ja kahdella eka kerralla väärät ab:t niin ei lähteny pois. Joka kerta ollaan oltu sairaalassa suonensisäistä lääkettä ottamassa joko alle viikon tai melkein kaks viikkoo.. Mutta taas,sentään joulu saatiin olla kotona. Ultralla miljoona kertaa katottu munuaiset ja koskaan muuta löydy kuin Epäilys kaksiosaisesta munuaisaltaasta. Varjoainekuvauksessa lievää takaisinvirtausta toiseen munuaiseen. Kuulemma ei pitäisi takaisinvirtauksen altistaakkaan näille tulehduksille? Vai niin,mistäs sitten johtuu.. Ja uutena oireena huomasin pissisuihkun olevan niukka ja koko pippeli pullistuu pissiessä. Noh,kerran ei ole aiemmin ollut tulehusta pippelissä niin ei sekään kuulemma altista? Mielessä alkanu pyöriä vaikka mitkä syövät sun muut,jos ne vaikka oireilee näin ?Ensimmäinen infektio alkoi viikko 3kk:n rokotteiden antamisen jälkeen,ja tämä viimeisin infektio reilu viikon 6kk:n rokotteiden annon jälkeen,sattumaa vai? Erittäin rankka alkutaival meidän perheessä,löytyisikö ketään kohtalotoveria..
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571460Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61699- 46665
- 51652
- 52572
- 76566
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558