Feministinen teoria lähtee siitä, että biologisia sukupuolieroja ei ole olemassakaan.
Tämä _tieteenala_ siis on selvässä ristiriidassa evoluutio-opin kanssa.
Feministinen teoria kumoaa evoluutioteorian
10
90
Vastaukset
""Feministinen teoria lähtee siitä, että biologisia sukupuolieroja ei ole olemassakaan.""
Ja missä noin lukee? Jossain kretukirjassako?
Lukeeko raamatussa jossain kohdassa että valehtelu tekee vapaaksi? Vai miksi pitää valehdella?- Puolitutkija
Hih hih. Jokos 'geologian dosentti', 'biologian proffa' on vaihtanu taas ammattia ja tällä kertaa siinä sivussa sukupuoltaki? Hih hih
Voi neiti rakas, evo-opin kanssa on ristiriidassa ihan kaikki munasarjoitustasi myöten.
- hes5y45
Ja naiset ovat Raamatussa alinta kastia.
Miesten nimiä luetellaan innokkaasti ja joukolla, mutta naisten vain harvoin. Edes Aatamin ja Eevan tyttärien nimiä ei jakseta mainita, vaikka kyseessä ovat mukamas koko ihmiskunnan kantaäidit heti toisessa polvessa.
Sen sijaan mainitaan Ohola ja Oholiba, jotka harjoittivat haureutta Egyptin maassa ja siksi kiinnostivat Hesekieliä aivan tavattomasti.- Puolimutkateisti
RepeRuutikallo kirjoitti:
Miesten nimiä luetellaan innokkaasti ja joukolla, mutta naisten vain harvoin. Edes Aatamin ja Eevan tyttärien nimiä ei jakseta mainita, vaikka kyseessä ovat mukamas koko ihmiskunnan kantaäidit heti toisessa polvessa.
Sen sijaan mainitaan Ohola ja Oholiba, jotka harjoittivat haureutta Egyptin maassa ja siksi kiinnostivat Hesekieliä aivan tavattomasti."Miesten nimiä luetellaan innokkaasti ja joukolla, mutta naisten vain harvoin."
Tästäkös se johtuuki että ääriuskovaiset on niin poikkeuksellisessa määrin kiinnostuneita miehistä vaikka tukahduttavat tämän kiinnostuksensa kaappihomoudeks niinkuin tällä palstallaki on nähty.
Sanottakoon nyt selvyydeksi, että homoudessa ei tietty oo mitään vikaa vaikka kaappihomot fundishihhuli lahkosedät ja Räsäskä niin väittääki.
- Keinonen666
Mutta sukupuolieroja on silti olemassa joten tämä "teoria" ei pidä paikkaansa.
- tieteenharrastaja
Olisi kannattanut vaikenemalla ohittaa näin selvä huulenheittoavaus. Yllyttää vain muita samaan pelinpitoon.
- h4545454554
tieteenharrastaja kirjoitti:
Olisi kannattanut vaikenemalla ohittaa näin selvä huulenheittoavaus. Yllyttää vain muita samaan pelinpitoon.
Tällä palstalla paljon näitä "Vittu,että pitikin vastata!"-aloituksia. Mutta minkäs teet?
- Keinonen666
Senhän näkee sokeakin että biologisia sukupuolieroja on olemassa. Yhtälailla voisin väittää että aurinkoa ei ole olemassa vaikka kaikki näkevät sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934