neuroleptit on kaikki täynnä sivuvaikutuksia

koettu on!

ja idiootit niitä syövät.

psykiatrit käyttävät hyväkseen mielivaltaansa ja syöttävät p askaa ihmisille.

uskokaa nyt jo ajoissa että varokaa niitä s atanan natseja !

psykiatrit ovat maamme syöpä.

44

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taliaivo

Minusta hieman tuntuu että SINÄ olet maamme syöpä. Psykiatrien ja vastaavien ansiosta minulla ainakin on parempi olla ja olen vielä hengissä. Enkä usko että minä olen ainut?

Se että sinulla on huonoja kokemuksia psykiatreista ja lääkkeistä ei tarkoita sitä että sinulla olisi oikeutta tulla tänne haukkumaan kaikkia psykiatreja.

• sanan vapaus ratkais

Ja miksi sinä et antaisi aloittajan sanoa mielipidettänsä? Sä voit poistua tästä aloituksesta vinkumaan muualle.

• Fnkxkxlf
        sanan vapaus ratkais kirjoitti:

Ja miksi sinä et antaisi aloittajan sanoa mielipidettänsä? Sä voit poistua tästä aloituksesta vinkumaan muualle.

En kieltänyt sanomasta mielipidettään. Sanoin ettei ole oikeutta haukkua kaikkia psykiatreja. Jos sinulla on jonkin sortin ymmärtämisvaikeuksia niin ole hyvä ja poistu internetistäni.

• täällä istun tattina
        Fnkxkxlf kirjoitti:

En kieltänyt sanomasta mielipidettään. Sanoin ettei ole oikeutta haukkua kaikkia psykiatreja. Jos sinulla on jonkin sortin ymmärtämisvaikeuksia niin ole hyvä ja poistu internetistäni.

Tuolla asenteellasi en tule poistumaan IKINÄ tältä aloitukselta.

Tuliko selväksi?

• Xnnxkfkf
        täällä istun tattina kirjoitti:

Tuolla asenteellasi en tule poistumaan IKINÄ tältä aloitukselta.

Tuliko selväksi?

No älä poistu. Tee itsestäsi pelle. Ei se minua kiinnosta. Olet selvästi vajaamielinen.

• iowrgewg

Ei kai neurolepteja syövät idiootteja kuitenkaan ole. Kaikki eivät vain tiedä niiden todellista vaikutusta, koska eivät saa rehellistä tietoa psykiatreiltaan. Kaikki eivät hoksaa tehdä omaa tutkimustyötä ennen päätöstään ja tavallaan en heitä siitä syytäkään. Idiootteja ovat ne psykiatrit, jotka eivät ole rehellisiä ja kehtaavat ihmisiä pahoinpidellä.

Muutoin olen kyllä yhtä mieltä. Psykiatria ei ole pelkästään vaan meidän maamme syöpä vaan tuho on maailmanlaajuista. Onhan niitä psykiatreja sellaisiakin, joilla on omatunto, mutta ovat harvinaisia, joten ymmärrän yleistyksen.

• Näin on

Psykiatria on todellakin vain lääketehtaiden kumileimasin. Eli Psykiatrin työ on vain suuripiirteisesti työntää ihmiset aina johonkin psykiatriseen ”karsinaan” ”diagnoosin” avulla, jossa ihminen sitten alkaa syödä psykiatrisia lääkkeitä ja lypsää rahaa lääketehtaille ja niihin sijoittaneille tahoille. Pitäisikin varmaan etsiä netistä, että ketkä tätä psykiatrista karjaa ovat oikein itselleen keränneet psykiatrian avulla.

Leimaava, eli ”diagnosoiva” psykiatria pitäisikin lakkauttaa välittömästi ja jättää leimaamaton (diagnosoimaton) psykologia jäljelle, joka sitten toimisi tarvittaessa yhteistyössä fyysisen lääketieteen kanssa.

• neuronero

Neuropleptit vievät pitkällä tähtäimellä yö unet, sitten alkaa vasta ymmärtämään sen ,kun alkaa kuvioihin tulla psykoottiset unet, joista ei aikaisemmin ole kärsinyt. Neuroleptit ovat tie helvetin esikartanoon, koukuttavat hermojärjestelmän, alentavat älykkyyttä ja aiheuttavat diabetesta yms yms. tietoa tästä on jo olemassa ihan riittävästi.

• askaskaskaskaskask

Onko diapamit neuroleptejä, siis onko D:ssa jotain neuroleptonisia aines osia?

• tapteptapteptaptep
        askaskaskaskaskask kirjoitti:

Onko diapamit neuroleptejä, siis onko D:ssa jotain neuroleptonisia aines osia?

Ei ole. Diatsepaami on bentsodiatsepiini. Neurolepti ja bentsodiatsepiini ovat eri aineryhmän aineita. Neurolepteistä käytetään myös markkinointisyistä nimitystä "psykoosilääke" vaikka niillä ei ole juuri mitään tekemistä psykoosin parantamisen kanssa ja bentsodiatsepiineja tituleerataan lääketeollisuuden ja psykiatrian toimesta taas "ahdistuslääkkeiksi". Pitkässä juoksussa ne lisäävät ahdistusta, joten nimitys on niidenkin kohdalla kovin ironinen.

Tunnettuja neurolepteja ovat mm.; risperidoni, aripipratsoli, olantsapiini, haloperidoli, ketiapiini jne. ja tunnettuja bentsodiatsepiineja taas esimerkiksi; diatsepaami, oksatsepaami, loratsepaami ja alpratsolaami etc.

• vai niin

"Minusta hieman tuntuu että SINÄ olet maamme syöpä. Psykiatrien ja vastaavien ansiosta minulla ainakin on parempi olla ja olen vielä hengissä. Enkä usko että minä olen ainut? "

Ja uskallat tyrkyttää niitä myrkkyjä sitten kaikille vai ja luotat siihen että psykiatrit ovat 100% varmoja että he lääkitsevät OIKEASTI SAIRAITA ihmisiä ?
      KUn niin ei vaan ole ! Psykiatrien uhreina on nimittäin terveitäkin ihmisiä joita psykiatrit pomputtavat koska "hullua" ei uskota.
      Pillereitä pakotetaan popsimaan heti kun pakkohoitoon pääsee ja sinne pääsemiseen ei kovin kovaa sanaa tarvita edes.
      Aika huolestuttavaa vai mitä ?

"Se että sinulla on huonoja kokemuksia psykiatreista ja lääkkeistä ei tarkoita sitä että sinulla olisi oikeutta tulla tänne haukkumaan kaikkia psykiatreja. "

Kyllä mielestäni ne voi haukkua kaikkein k*sisempaan maanrakoon mitä löytyy ja sillä sipuli.

• Xnnxxnfn

Ensinnäkin selvennyksenä: itse en ole syönyt lääkkeitä eikä niitä minulle ole tuputettu! Ja toiseksi: Ei todellakaan ole tervettä haukkua kaikkia psykiatreja syvimpään maan rakoon. Sama kun haukkuisin kaikki uskovaiset tai kaikki homot tai kaikki naiset tai vaikka kaikki rumat ihmiset. Aikuistu! Toi on ihan vitun turhaa vihan pitämistä ja leimaamista. Ajatteletko edes aivoillasi? Mielestäni olisi ihan oikein että sinä saisit jonkin sortin lääkityksen.

• äpoih
        Xnnxxnfn kirjoitti:

Ensinnäkin selvennyksenä: itse en ole syönyt lääkkeitä eikä niitä minulle ole tuputettu! Ja toiseksi: Ei todellakaan ole tervettä haukkua kaikkia psykiatreja syvimpään maan rakoon. Sama kun haukkuisin kaikki uskovaiset tai kaikki homot tai kaikki naiset tai vaikka kaikki rumat ihmiset. Aikuistu! Toi on ihan vitun turhaa vihan pitämistä ja leimaamista. Ajatteletko edes aivoillasi? Mielestäni olisi ihan oikein että sinä saisit jonkin sortin lääkityksen.

Kyllä se vähän tuppaa valitettavasti niin olemaan, että valtaosa psykiatreista on lääkeyhtiöiden harhaanjohtamia pönttöpäitä tai sitten tietoisesti toimivat moraalittomasti ahneuden ajamana, ei siitä pääse oikein yli eikä ali eikä ympärikään.

• Kxldld
        äpoih kirjoitti:

Kyllä se vähän tuppaa valitettavasti niin olemaan, että valtaosa psykiatreista on lääkeyhtiöiden harhaanjohtamia pönttöpäitä tai sitten tietoisesti toimivat moraalittomasti ahneuden ajamana, ei siitä pääse oikein yli eikä ali eikä ympärikään.

Näitä yksilöitä Toki voi olla useampia, mutta on aivan turha haukkua k_a_i_k_k_i_a psykiatreja maan kusisempaan rakoon. Se näyttää vain kuinka lapsellisia nämä haukkujat ovat.

• äpoih
        Kxldld kirjoitti:

Näitä yksilöitä Toki voi olla useampia, mutta on aivan turha haukkua k_a_i_k_k_i_a psykiatreja maan kusisempaan rakoon. Se näyttää vain kuinka lapsellisia nämä haukkujat ovat.

no joo. totta kai hyviäkin psykiatreja maastamme varmasti löytyy, en sitä epäile, mutta olen itse täysin vakuuttunut siitä, että valtaosa on lähempänä pappia kuin lääkäriä näkemystensä suhteen. Ei tietenkään kaikki ole huonoja tai muutoin tietämättömiä. ymmärrä kuitenkin, että niin moni on psykiatrien toimesta vakavasti pahoinpidelty ja traumatisoitu, että reaktiot ovat uhrien toimesta rajuja ja itse ymmärrän heidän suuttumustaan hyvin. Suuttumus on oikeutettua.

• Xkxkflsl
        äpoih kirjoitti:

no joo. totta kai hyviäkin psykiatreja maastamme varmasti löytyy, en sitä epäile, mutta olen itse täysin vakuuttunut siitä, että valtaosa on lähempänä pappia kuin lääkäriä näkemystensä suhteen. Ei tietenkään kaikki ole huonoja tai muutoin tietämättömiä. ymmärrä kuitenkin, että niin moni on psykiatrien toimesta vakavasti pahoinpidelty ja traumatisoitu, että reaktiot ovat uhrien toimesta rajuja ja itse ymmärrän heidän suuttumustaan hyvin. Suuttumus on oikeutettua.

Niin mutta en siltikään hyväksy KAIKKIEN psykiatrien leimaamista ja haukkumista. Se on lapsellista ja typerää. Sama kuin yksi homoseksuali olisi tehnyt sinulle jotain pahaa ja sen jälkeen haukkuisit kaikki homot ja yhessäkään himossa ei ole mitään hyvää.

• ???

Hoitotaho odottaa mun olevan aktiivinen kun syön isoa määrää yhtä neuroleptiä. Eihän siinä ole mitään järkeä kun se on ihan selvästi tutkittu juttu että neuroleptit lamauttavat ja vähentävät spontaaniutta! Kaikista pahinta on vielä se syyllistys siitä etten "tee tarpeeksi". No lopettaisivat tuon lääkkeen sitten!

• väärin kohdeltu

Diagnooseja kirjoitellaan aika heppoisin perustein jopa teini-ikäisille miettimättä yhtään mitä siitä seuraa kun teinistä tulee aikuinen. diagnoosi ei noin vain poistukaan, yleensä ei ollenkaan.

Mielestäni psykiatrit tulkitsevat myös ihmisiä väärin, omalla kohdallani tiedän että olen ollut väärin perustein jo 2 kertaa tarkkailussa, toisessa jouduin olemaan 2 kuukautta suljetulla.

Diagnoosi voi olla joillekin tuomio eli väärä diagnoosi on haitta loppuelämälle.

Voi joutua noidankehään, kun omaiset ovat eri mieltä kanssasi ja lopulta sinua ei uskota vaan olet heidän pomputeltavana. Näin kävi minulle, omaiset soitteli ja minua ei uskottu.

Kun tilanne on tämänkaltainen, niin 1 riita tai poikkipuolinen sana omaisten kuullen voi johtaa siihen että he käyttävät mielivaltaansa hyväkseen koska ovat huolestuneita terveydestäsi. Niinpä olet pian diagnoosisi takia suljetulla.

Näin ikävästi minulle kävi. Niinpä en voi olla enää tekemisissä omaisteni kanssa. Muutin pois paikkakunnalta kokonaan.

• äpoih

Puhut asiaa, erittäin tärkeä pointti.

Psykiatriassa ei diagnosoida vaan stigmatisoidaan ihmisiä. Siinä missä oikea diagnoosi poistuu, kun parantuu esimerkiksi flunssasta, psykiatriassa näin ei juuri koskaan tehdä. Psykiatriassa sanotaan, että "sairaus" on remissiossa, mutta jopa olisi älytöntä, jos oikea lääkäri sanoisi, että flunssa on vain remissiossa, kun sitä ei ole. Psykiatrian älyttömyys on liian käsittämätöntä, jotta sen voisi ottaa tosissaan.

Otan osaa stigmatisoinnin aiheuttamista ongelmistasi elämääsi. Ehkä sinua helpottaa tietää, että et ole ainoa, jota pseudotieteen valheelliset "sairaus"-leimat ovat vahingoittaneet.

http://www.psychdiagnosis.net/

"People — even many psychotherapists — often assume that psychiatric diagnosis is a science. The fact is, however, that very little solid science goes into the creation of categories of psychiatric diagnosis or the application of them to patients. (For more about this, click on Further Reading button below) And when science is absent, every conceivable kind of bias can enter in to decisions about who is diagnosed as mentally ill and which label they are given.

The impetus for this website is the project of issuing a public call for Congressional hearings about psychiatric diagnosis. Since psychiatric diagnosis is unregulated, since many people are harmed because of getting a diagnosis, and since the extent of harm needs to be documented and ways to minimize such harm need to be found and implemented, Congressional hearings are one of six important steps that can be taken to reduce the harm. Hearings would put psychiatric diagnosis in the public eye and on the national agenda.

The concerns about psychiatric diagnosis apply not only to those diagnostic labels found in any official diagnostic manual but also to other diagnoses, since the latter are constantly being invented and used."

• ...................

"Ja toiseksi: Ei todellakaan ole tervettä haukkua kaikkia psykiatreja syvimpään maan rakoon. "

No ei se sairastakaan ole, eli on se tervettä :)
      Sehän nyt on vain harmiton mielipide eikä ole tulkittavissa mielensairaudeksi. Eri mieltä saa olla asioista :) eiväthän suurin osa inhimillisistä ihmisistä pidä natseistakaan koska suurin osa kannattaa ihmisoikeuksia.
      Suomen valtio, p*skalakkivaltio lääkäreineen, heidän mielivalta ihmisiin antaa mielestäni oikeuden haukkua heidät k*sisempaan maanrakoon.

"Sama kun haukkuisin kaikki uskovaiset tai kaikki homot tai kaikki naiset tai vaikka kaikki rumat ihmiset."

Rumia ihmisiä ei olekaan. Eikä se ole sama asia v*tun pässi.

"Aikuistu! Toi on ihan ***** turhaa vihan pitämistä ja leimaamista. Ajatteletko edes aivoillasi? "

Ihan kuule omilla aivoilla ajattelen :)

"Mielestäni olisi ihan oikein että sinä saisit jonkin sortin lääkityksen. "

Mielestäni lääkkeet ja psykiatrit ovat maamme syöpä. Tilanne on huolestuttava että tällaiset natsip*skiaiset saavat käyttää mielivaltaansa näin rikastuttaen lääkebisnestä.
      Mielestäni sinunkaltaiset yksinkertaiset p*skasäkit tulisi myös lähettää siperiaan injektio p*rseessä miettimään mitä tuli sanottua.
      Neuroleptit ja psyykenlääkkeet ovat myrkkyä ja ne tulisi kieltää. Suomen lakihan on menossa huonompaan suuntaan.

• Xnlfdodl

En jaksa edes puhua kanssasi. Et selkeestikkään surkeilla aivoillasi ymmärtänyt pointtiani. Pointtini oli se ettei muita ihmisiä pitäisi haukkua, vihata ja leimata. Olet todella säälittävä ihmisyksilö. Jos täällä joku kuuluu sinne kusiseen helvettiin niin sinä! Ja en edelleenkään ole lääkkeiden puolesta enkä vastaan. Minulla ei ole niistä kokemusta. Mutta jos lääkkeet auttavat jotakin ihmistä niin sehän on vain hyvä asia. En vain pidä siitä että kaikkia psykiatreja haukutaan täällä. Ällöttävää käytöstä. Tämän sivuston käyttäjät ovat kuin mielenvikaisia lapsia! Raivostuttavaa.

• älä hauku älä toista
        Xnlfdodl kirjoitti:

En jaksa edes puhua kanssasi. Et selkeestikkään surkeilla aivoillasi ymmärtänyt pointtiani. Pointtini oli se ettei muita ihmisiä pitäisi haukkua, vihata ja leimata. Olet todella säälittävä ihmisyksilö. Jos täällä joku kuuluu sinne kusiseen helvettiin niin sinä! Ja en edelleenkään ole lääkkeiden puolesta enkä vastaan. Minulla ei ole niistä kokemusta. Mutta jos lääkkeet auttavat jotakin ihmistä niin sehän on vain hyvä asia. En vain pidä siitä että kaikkia psykiatreja haukutaan täällä. Ällöttävää käytöstä. Tämän sivuston käyttäjät ovat kuin mielenvikaisia lapsia! Raivostuttavaa.

; ))) Sun pitäisi itse lopettaa tuo toisten haukkumien ensiksi, luepa miten ristiriitaisesti itse kirjoitat :

"Pointtini oli se ettei muita ihmisiä pitäisi haukkua, vihata ja leimata. Olet todella säälittävä ihmisyksilö. Jos täällä joku kuuluu sinne kusiseen helvettiin niin sinä!"

( ( ( ( ;;;

• Xnxxkf
        älä hauku älä toista kirjoitti:

; ))) Sun pitäisi itse lopettaa tuo toisten haukkumien ensiksi, luepa miten ristiriitaisesti itse kirjoitat :

"Pointtini oli se ettei muita ihmisiä pitäisi haukkua, vihata ja leimata. Olet todella säälittävä ihmisyksilö. Jos täällä joku kuuluu sinne kusiseen helvettiin niin sinä!"

( ( ( ( ;;;

Jos totta puhutaan niin sinä aloitit minun haukkumiseni, joten päätin antaa samalla mitalla takaisin. Älä takerru minun tekemisiin ja sanomisiin kun kyse oli psykiatreista. Ka turha käyttää noita hymiöitä ne vain kertovat kuinka lapsellinen olet ;) .....

• Kemikaalikammo

Kun olen lueskellut näitä neuroleptikauhukertomuksia, niin tuntuu, että olen tullut ihan vainoharhaiseksi. Erittäin lääkemyönteinen psykiatrini tarjosi minulle katkonaiseen uneen Ketipinoria. Lempeällä äänellä hän selitti, että tämä on sitten vahvempi kuin melatoniini (josta siis ei ollut minulle apua). Vahvempi kuin melatoniini - voiko noin edes sanoa? Aivan kuin se olisi vain jokin astetta tehokkaampi luontainen aine. Kuuntelin hänen pehmeällä äänellä kertomaa luentoaan ja tuli ihan hirveä olo, kun mietin, miten joku asioista tietämätön istuu siinä tilallani, uskoo lempeää tätiä ja luulee saavansa vahvempaa melatoniinia.

En kehdannut sanoa, etten aio neuroleptejä vapaaehtoisesti syödä, enkä tiedä mitä sanon kun seuraavaksi menen. Pitänee sanoa, etten uskaltanut kokeilla kun näin sivuvaikutuslistan. Eipä sinänsä, ei tällä lääkärillä yleensäkään ole edelliskerrasta mitään muistikuvaa, joten ehkä hän ei edes huomaa kysyä.

• [ :a oikeassa paikas

"Kuuntelin hänen pehmeällä äänellä kertomaa luentoaan ja tuli ihan hirveä olo, kun mietin, miten joku asioista tietämätön istuu siinä tilallani, uskoo lempeää tätiä ja luulee saavansa vahvempaa melatoniinia."

Täti mengele[sarkastista hymyä, heh heh, heh heh ...]!

• Kemi-kaali-o

"Lempeällä äänellä hän selitti, että tämä on sitten vahvempi kuin melatoniini (josta siis ei ollut minulle apua)."

'Vähän vahvempi' :). Periaatteella, "jos ykköskalja ei toiminut, kokeile heroiinia". Tässä huomaat miten helposti ihmisiä kusetetaan vetämään mitä vaan aineita vaikka ongelmana olisi vain niinkin luonnollinen ja yleinen asia kuin huonounisuus. Olet ollut fiksu. Lääkirin työssä lempeään ääneen ei ole luottaminen, tietämys ja asiantuntemus ratkaisevat.

Ethän laita ketiapiinia suuhusi, ainakaan ennen kuin tiedät millaista kamaa se on ja mitä seuraamuksia käytöllä voi olla ja on terveydellesi. Jos sinulla on ongelmia unettomuuden kanssa ehkäpä voisit mennä hakemaan apua joltain näihin asioihin erikoistuneelta terapeutilta. Unettomuus ei ole sairaus, joten sitä ei voi lääkitä pois. Siihen pitää yrittää vaikuttaa erilaisin luonnollisin keinoin. En ole asiantuntija, mutta aivan varmasti turvallisia unta edistäviä vinkkejä on näihin asioihin perehtyneillä ammattilaisilla.

Unettomuudesta kärsii ajoittain tai pidempäänkin niin moni ihminen ympäri maailman, että markkinat ovat lääketeollisuudelle erinomaiset. Ikävä tuoda aina näihin keskusteluihin tämä raha, mutta, kun se vain on todellisuutta. Liikuntaa, ruokavaliota, elämäntapamuutoksia, tuulettamista, rauhoittumista, mielenrauhoittamista ja puhtaita lakanoita ja mitä ikinä vinkkejä ammattilaisilta liukeneekin ei voi lääketeollisuus myydä, joten heidän ratkaisunsa on kemikaali.

• ne ihmisoikeudet

"Pointtini oli se ettei muita ihmisiä pitäisi haukkua, vihata ja leimata. Olet todella säälittävä ihmisyksilö."

P*skat. Laki ja psykiatrit ovat k*sipäitä, ainahan sikoja saa haukkua.

• sano ei neuroille

"En kehdannut sanoa, etten aio neuroleptejä vapaaehtoisesti syödä, enkä tiedä mitä sanon kun seuraavaksi menen. Pitänee sanoa, etten uskaltanut kokeilla kun näin sivuvaikutuslistan. Eipä sinänsä, ei tällä lääkärillä yleensäkään ole edelliskerrasta mitään muistikuvaa, joten ehkä hän ei edes huomaa kysyä. "

Älä vaan syö niitä. Hyvä neuvo!

• Xbkxdkfk

Sä oot ihan vitun säälittävä kakara. Ei ihme että sulla on huonoja kokemuksia ja koet että sulle on tuputettu väkisin lääkkeitä, koska tosissas sä olet ihan vitun sairas ihmisyksilö.

• Haukkumisestasi
        Xbkxdkfk kirjoitti:

Sä oot ihan vitun säälittävä kakara. Ei ihme että sulla on huonoja kokemuksia ja koet että sulle on tuputettu väkisin lääkkeitä, koska tosissas sä olet ihan vitun sairas ihmisyksilö.

Joka toista haukkuu, sen napa ja p***e paukkuu.

• käsitteistä
        sano ei neuroille kirjoitti:

"En kehdannut sanoa, etten aio neuroleptejä vapaaehtoisesti syödä, enkä tiedä mitä sanon kun seuraavaksi menen. Pitänee sanoa, etten uskaltanut kokeilla kun näin sivuvaikutuslistan. Eipä sinänsä, ei tällä lääkärillä yleensäkään ole edelliskerrasta mitään muistikuvaa, joten ehkä hän ei edes huomaa kysyä. "

Älä vaan syö niitä. Hyvä neuvo!

Neuroleptejä ja psykiatreja kannattaa välttää, sillä ne tuhoavat aivot (limbisen järjestelmän ja otsalohkon). Sen sijaan neurologeilta saa paremman avun kuin psykiatreilta. Kannattaa siis käydä neurolla, ei psykalla.

• Tiet. todisteet
        käsitteistä kirjoitti:

Neuroleptejä ja psykiatreja kannattaa välttää, sillä ne tuhoavat aivot (limbisen järjestelmän ja otsalohkon). Sen sijaan neurologeilta saa paremman avun kuin psykiatreilta. Kannattaa siis käydä neurolla, ei psykalla.

TIeteellinen todiste aivojen tuhoamisesta löytyy Repokettusen linkeistä ko. keskustelussa:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11781142

• psykiatrian vihaaja

ja sinun k*sipään pitäisi vetää v*ttu päähän ja hukuttautua mereen!

• psykiatrian vihaaja

"Sä oot ihan ***** säälittävä kakara. Ei ihme että sulla on huonoja kokemuksia ja koet että sulle on tuputettu väkisin lääkkeitä, koska tosissas sä olet ihan ***** sairas ihmisyksilö. "

Tulepa tänne sanomaan niin katotaan kenellä on pian huonoja kokemuksia koska todellisuudessa sinä olet heikko p*skanjauhaja jota olisi kiva monottaa oikein isän kädestä turpaan.
        Olisiko se sitten sairasta vai tulkittaisiinko se rikoksena?
        sinulle äidin pikku m*lkkupäälle peräkammarin apinalle ei ole opetettu inhimillisyyttä.

• Ghreede
        psykiatrian vihaaja kirjoitti:

"Sä oot ihan ***** säälittävä kakara. Ei ihme että sulla on huonoja kokemuksia ja koet että sulle on tuputettu väkisin lääkkeitä, koska tosissas sä olet ihan ***** sairas ihmisyksilö. "

Tulepa tänne sanomaan niin katotaan kenellä on pian huonoja kokemuksia koska todellisuudessa sinä olet heikko p*skanjauhaja jota olisi kiva monottaa oikein isän kädestä turpaan.
        Olisiko se sitten sairasta vai tulkittaisiinko se rikoksena?
        sinulle äidin pikku m*lkkupäälle peräkammarin apinalle ei ole opetettu inhimillisyyttä.

Uhkailua uhkailua. Ei tervejärkiset uhkaile väkivallalla muita joten ei ihme että olet joutunut lääkkeitä popsimaan. Ja minulla vain menee hermo tähän teidän leimaamiseen. Ensin haukutte psykiatreja ja muita helvetin alimpaan rakoon ja heti kun antaa vähän takaisin niin aletaan itkemään. Pliis herätkää jo. TODELLA säälittävää. Ja todella toivon että olette jotain 16 v pojan nulikoita.

• 6+6

Neuroleptit tuhoaa aivojen unireseptorit?
      Suomessa on paljon neuroleptien off-label - käyttöä, vaikka ne ovat todellisuudessa skitsofrenian ja muiden vakavien mielisairauksien hoitoon kehitettyjä lääkkeitä, joissa on vakavia sivuvaikutuksia. Erityisesti olen ihmetellyt, että neurolepteja käytetään jopa unettomuuden hoitoon, kuten Ketipinoria, vaikka tämän lääkkeen sanotaan pitkässä käytössä vaurioittavan aivojen unesta vastaavia osia ja jopa mahdollisesti tuhoavan aivojen unirereptorit.

Ketiapiinin pitkäaikaiskäyttö voi vahingoittaa pysyvästi aivojen nukahtamisesta vastaavia osia.

Kaikkien antipsykoottisten lääkkeiden tavoin pitkäaikainen käyttö voi helposti aiheuttaa pysyviä aivovaurioita. Tästä syystä ketiapiinin tapaisten antipsykoottisia aineiden käyttö tulisi rajoittaa ainoastaan vakavien mielenterveyden ongelmien hoitoon.

Totuus lääkkeistä, lääketehtaista, lääkäreistä ja hoidosta!
      http://masennuslaakkeista.nettisivu.org/laakkeiden-vaikutukset/

Kelan lääkekorvaustilaston mukaan 1 067 964 suomalaista käytti vuonna 2010 masennus-, psykoosi-, neuroosi- ja unilääkkeitä. Lasten ja nuorten psyykenlääkkeiden käyttö on kolminkertaistunut 2000-luvulla. 15–24-vuotiaista suomalaisnuorista yli 50 000 sai viime vuonna jotakin psyyken toimintaa säätelevää lääkettä.

Selvästi käytetyimpiä ovat masennuslääkkeet. Niistä eniten kirjoitetaan SSRI-ryhmään kuuluvia selektiivisiä serotoniinin takaisinoton estäjiä.

– Uudemman polven masennuslääkkeet ovat suosittuja, koska välittömät ja näkyvät haitat ovat vähäisemmät kuin vanhemman polven lääkkeissä, kertoo kliinisen psykiatrian professori Jari Tiihonen Tukholman Karoliinisesta instituutista.

Sosiologien mukaan erilaisten keskushermostoon vaikuttavien lääkkeiden käyttö on jo niin yleistä, että suomalainen hyvinvointivaltio on vääjäämättä muuttumassa psykofarmaseuttiseksi yhteiskunnaksi.

Kehitys on huolestuttava. Samaan aikaan kun psyykenlääkkeiden käyttö on lisääntynyt, väkivallanteot ja verilöylyt ovat tulleet osaksi suomalaisten arkea.

Kelan lääketilastojen mukaan alaikäisten psyyken lääkitseminen moninkertaistuu murrosiässä.

– Murrosikää on ryhdytty hoitamaan masennuslääkkeillä, ilman että kenelläkään on täsmällistä tietoa lääkehoidon haitoista. Normaalin kasvuun ja kehitykseen liittyvän kipuilun näkeminen lääkehoitoa vaativana oireiluna tai sairautena on äärimmäisen huolestuttavaa, ärähtää sosiologian dosentti Ilpo Helén Helsingin yliopistosta.

SSRI-ryhmän lääkkeiden haittavaikutuksista otsikoissa ovat olleet pääasiassa pysyvät seksuaalitoiminnan häiriöt. Vähemmän puhuttuja haittoja ovat itsetuhoisuus, impulsiivinen ja vastustava käyttäytyminen, yllättävät aggressiot sekä vihamielisyys.

Professori Jari Tiihosen mukaan luotettavinta tutkimustietoa on tällä hetkellä psykoosien, neuroosien ja unettomuuden hoidossa Suomessakin yleisesti käytettyjen bentsodiatsepiinien haitoista.

Dosentti Ilpo Helénin mukaan SSRI- lääkkeiden käyttömäärissä näkyy selvästi voimakkaan ja taitavasti toteutetun lääkemarkkinoinnin vaikutus.

– On korostettu hyötyjä ja vaiettu haitoista.
      http://www.apu.fi/artikkeli/laakehaitat-joukkosurmien-taustalla

Onko masennuksessa kyse siitä mitä sinä syöt vai siitä mikä syö sinua? Jos päästä "viiraa", niin se on lääkkeen puutetta. Näin kaikille lääkäreille sekä potilaalle opetetaan ja annetaan ymmärtää.

"Ruokavalio on parhaimmillaan lääkettä ja pahimmillaan sairauksille altistava. Ne, joilla on rohkeus kohdata itsensä, pääsevät hyvin eteenpäin. On myös niitä, jotka mieluummin vain kärsivät kuin tekevät paranemisen edellyttämiä fyysisiä ja/tai psyykkisiä muutoksia. Ihmisessä on itsessään paljon sekä parantavia että tuhoavia voimia. Tietyt mielenterveyssairaudet voivat johtua häiriintyneestä aivokemiasta lapsuuden kaltoin kohtelun tai muun sellaisen sijaan. Mielenterveysongelmia pitää hoitaa biokemiallisen ja fysiologisen tietämyksen avulla, ilman lääkkeitä. Nykyisin tiedetään, että ravintotekijöillä on keskeinen rooli mielensairauksien ehkäisyssä ja hoidossa."
      Lääkäri ja biokemian Tohtori Abram Hoffer
      Psykiatri Humphry Osmond

Bisnes se on kuin kannattaa ja erityisesti juuri lääkebisnes. Käyttäkööt lääketehtaat mitä tahansa lipevää sanahelinää. Totuus on, että niiden valmistamien lääkkeiden tavoiteltu vaikutus on tuottaa lääkeyhtiölle liikevoittoa ja sitähän ne tahkoavat vuosi vuodelta aina enemmän ja enemmän, vaikka kansa ei tervehdy mitenkään. Haittavaikutukset eivät haittaa.

Koululääketieteellä on paikkansa, mutta niin kauan kun ravitsemuksen ja kokonaisvaltaisen hoidon merkitystä ihmisen hyvinvoinnille ei tunnusteta, ovat koululääketieteen lääkärit melko kyvyttömiä auttamaan ihmisiä lukuisissa eri sairauksissa ja siten tuleekin hoidetuksi vain oireita, eikä potilas parane.

Masennuksen omatoiminen hoito:
      http://personal.inet.fi/koti/remeli/laakkeet.htm

• 6+6

Nuorisorikollisten väkivalta väheni lisäravinteilla!

British Journal of Psychiatry-lehdessä julkaistun tutkimuksen mukaan nuorisovankien väkivallanteot vähenivät huomattavasti, kun heille annettiin päivittäin ruoan lisänä vitamiineja, hivenaineita ja välttämättömiä rasvahappoja. Tutkimukseen osallistui 231 nuorisovankia, iältään 18-21 -vuotiaita., jotka kärsivät keksimäärin 4 vuoden rangaistusta. Puolet heistä sai ruoan lisänä 13 vitamiinia ja 13 hivenainetta sekä EPA, DHA JA GLA rasvahappoja ja puolet vastaavia lumevalmisteita. Ruokavaliota ei muutettu millään lailla.

Tulokset hämmästyttivät niin tutkijoita kuin vankilaviranomaisiakin. Lisäravinneryhmässä väkivallanteot vähenivät lähes 40%. Millään muulla keinolla ei ole saatu vastaavaa muutosta nuorten vankien käytöksessä. Tämä tutkimus viittaa siihen, että lisäravinnehoito vaikuttaa suotuisasti joko suoraan välittäjäaineisiin tai niitä tuottavaan entsyymiin tai sen toimintaa säätelevään geeniin. Ravitsemushoito voi siis ehkäistä tai jopa parantaa näinkin vaikeita ongelmia, jotka johtuvat aivojen neurokemian epätasapainosta.

• neuronero

Paljon asiaa. On olemassa paljon tietoa ja tutkittua tietoa tästä kaikesta. Ravinto ja liikunta ovat aivan ykkösasia mt-ongelmien hoidossa. Itse pidän pahaa oloa kurissa juoksemalla 5 kertaa viikossa, syön hyvin ja en osallistu aktiviteetteihin, jotka koen haitallisiksi. Uusi psykiatrini kohteli minua skeptisesti ja hän oli usein hyvin huvittunut vastaanotolla. Hieman oudosti aloin suhtautumaan lääkäriin, jonka mielestä olin aina niin kovin huvittava murheideni kanssa. Lopetin asiakkuussuhteen ja en päiväkään ole tätä katunut.

Ihmisen terveys on loppupelissä varsin yksinkertainen kokonaisuus, mutta siitä ollaan tehty monimutkainen, koska monia ongelmia ei ole olemassakaan todellisuudessa, on niille keksittävä yhtä monimutkaiset hoitomenetelmät. Tällä menolla suurin osa väestöstä tulee olemaan jossain määrin psykiatrian asiakkaana tulevaisuudessa.

• ...................

"Uhkailua uhkailua. Ei tervejärkiset uhkaile väkivallalla muita joten ei ihme että olet joutunut lääkkeitä popsimaan."

Uhkaileepas ja sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa oletko terve vai sairas. Ensinnäkin sairaudet on pelkkiä psykiatrian nimitelmiä kun halutaan lokeroida erilainen tai eri tavalla käyttäytyvä tai asennoituva yksilö. Tämähän on väärin ja ihmisoikeuksien vastaista sekin.
      En ole "joutunut" lääkkeitä popsimaan. Kaikki mitä teet ovat omia valintojasi joista viime kädessä päättää henkilö itse. Äärirajoillakin pakottamista pystyy tarvittaessa itse vastustamaan, sekin on omasta halusta kiinni. Kaikki mitä tekee on loppujen lopulta itsestä kiinni.
      Ja minusta on oikein uhkailla ja v'ttuilla tälle poliisivaltiolle.

"Ensin haukutte psykiatreja ja muita helvetin alimpaan rakoon ja heti kun antaa vähän takaisin niin aletaan itkemään."

En ole itkenyt ja mielestäni psykiatrit voisivat hukuttautua k*seen edelleen.
      Mitä sinä idiootti leikit siellä? Luuletko että kun sulle takaisin vastataan niin se tarkoittaisi itkua?
      Minä en pidä tällaista pelleilyä keskustelupalstalla yhtään minään.
      Te nössöt otatte nämä kirjoittelut jonain "tappeluna". hah.
      Ei sinusta ulkomaailmassa olisi kuitenkaan mihinkään, siellä sitten näkee kuka itkee kuka ei.

Psykiatria on p*skaa ja tulee olemaan. Toivottavasti häviää maan alle.

• ...................

ja samaa p*skaa ovat valtiomme kätyrit p*skalakit!
        keltanokat ovat taas niitä pellejä jotka tulevat ambulansseineen toisten kotiin p*skalakkien kanssa.

v*ttumainen suomivaltio ja ihmeellistä ihmisten vainoamista ja lokeroimista s*atanan väestörekisterijärjestelmineen!

• Olet säälittävin ihminen

Okei jos et osaa arvostaa muiden apua niin pidä se suusi kiinni ja ryve itsesäälissäsi omassa huoneessasi. Minun silmissäni sinulla ei ole minkäänlaista ihmisarvoa, koska et osaa arvostaa muita ihmisiä. Se on minulle ja varmaan kaikille muillekin aivan sama otatko apua vastaan vai et. Mutta älä tule tänne itkemään psykiatreista ja lääkkeistä. Anna muiden ihmisten saada niistä hyöty jos he haluavat.

• psykiatria on pska

Kyllä tulen ja kiistän ehdottomasti kaiken hyödyn mitä lääkkeisiin tulee, ja jotka ovat pskaa.

• MrJuha82ainaoikees

Lääkkeet on pelastaneet minut pahimmalta tuholta.
      Että sillä viissii (=
      Lol ja haters gonna hate.
      Olen oikeassa.
      Olenhan muuan Juha82.

• puhut p*skaa

Sinä v*tun talibaani-urpo voisit tukkia turpasi, sillä lääkkeistä voit lukea täältä ja kaikkialta pitkin nettiä ihmisten kokemuksia mitä neuroleptit tekee ihmiselle.

psykiatrit k*settavat sinut uskomaan.
      lääkkeet eivät sinua ole pelastaneet se on varma asia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3091
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3067
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2417
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      2016
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1759
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      82
      1360
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1280
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79