kahoittaa palvomaan Jumalaa enkeleiden sijaa. Ilmestyskirja
22:8 Ja minä, Johannes, olen se, joka tämän kuulin ja näin. Ja kun olin sen kuullut ja nähnyt, minä lankesin maahan kumartuakseni sen enkelin jalkojen eteen, joka tämän minulle näytti.
22:9 Ja hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi, profeettain, kanssapalvelija, ja niiden, jotka ottavat tämän kirjan sanoista vaarin; kumartaen rukoile Jumalaa."
Nämä enkelit ovat Jumalan lähettämiä ja auttavat ihmisiä, mutta on myös niitä pimeyden enkelieitä ja ne vie harhaan ja aiheittaa pelkotiloja yms ja haluavat hukuttaa mahdollisimman paljon sieluja kadotukseen, kun ovat sinne itse tuomittu. Tässä linkissä lisää. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen
Raamattu
pentoikk2
1
113
Vastaukset
- Joo joo
Raamattu on hyväkirja mutta nämä helvetin jätkät pilasi sen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225556
- 715208
- 994295
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753670Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603308- 432881
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582059- 451927
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733