Juu nää on vähän tymii kysymyksii mut kysyn kuitenkin
1) Mikä se kuollut kaupunki oli Kuninkaan paluussa?
2)Mitä ne Patsaat siinä kuolleen kaupungin edustalla oli?
Ja oon lukenu kirjan, mutta en muista oliko nää kirjassa..
Kysymyksiä
2
362
Vastaukset
Se kuollut kaupunki oli Minas Morgul ja ne patsaat oli hiljaiset vartijat, niistä käsitykseni mukaan tulee lisää materiaalia extended-cutissa.
- Tolkien fani
Isildur rakennutti Minas Ithilienin(nousevan kuun tornin) mutta vihollinen valtasi sen ja nimi Muuttui Minas Morguliksi(noituuden torniksi).Anarion rakennutti Minas Anorin(laskevan auringontornin).Anorin nimi muutti Ithilienin valtaamisen jälkeen Minas Tirithiksi(vartio torniksi).Osgiliath(tähtilinna)oli alussa kuninkaitten pääkaupunki jossa Isildurilla ja Anarionilla oli valtaistuimet vierekkäin ja yhdessä he hallitsivat Gondorin valtakuntaa ennen sotia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855422Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.433601Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612975Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611946Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2941783- 471606
- 961441
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333