Hoitohevonen tarjolla

saaraheinonen

Kilpahevoseni kaipaisi hoitajaa pari kertaa viikossa. Hevonen asuu Raisiossa, Alvan tallilla.

Kyseessä on noin 173 cm korkea, 7-vuotias puoliveriruuna Elton. Elton on hoitaessa todella asiallinen ja rauhallinen, ei turhista hötkyile. Ratsastaessa on kuumuva ja herkkä hevonen, ratsastajalla oltava vakaa käsi ja istunta kunnossa. Elton on VaB tasoinen kouluratsu (esteitä ei juurikaan hypätty), joten hoitajalta odotetaan hyvää ratsastustaitoa, mikäli myös selästä haluaisi liikuttaa. Mahdollista mennä koulua ja käydä ehkä maastoilemassakin. Myös jos taitoa ja tarmoa riittää, on mahdollisuus myös valmennustunteihin ja ehkä pieneen koulukisailuunkiin.

Tehtäviin kuulu hevosen huolellinen hoito (painottaen sanaa huolellinen) ja liikutus.

Tallilla on täysylläpitosysteemi, joten voit keskittyä täysillä hevoseen sen enempää miettimättä karsinan putsauksia, tms.

Tälläistä mahdollisuutta ei joka päivä löydy!

Kiinnostuneet, laittakaa s-postiosoitteitanne ja kertokaa hieman itsestänne, lähetän mielestäni sopivimmille ihmisille sitten viestiä ja katsotaan siitä sitten eteenpäin :)

2

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ritahuusko

Hei!
      Täällä olisi hoitohevosta etsivä kohta 13-vuotias tyttö.
      Asun aika lähellä Alvan tallia, ja olen käynytkin siellä muutaman kerran.
      Olen ahkera, iloinen ja rauhallinen. Mielestäni hevosia täytyy kuunnella, ja niiden kanssa pyrin tekemään sujuvaa yhteistyötä, mutta osaan olla päättäväinen.
      Hevosten parissa kokemusta on vauvasta asti, 9-vuotiaasta olen ollut aktiivisesti hevosien kanssa.
      Ratsastanut olen kolmisen vuotta, ja hallitsen 50 cm esteet, kouluratsastuksen perusasiat, kuten pidätteet, laukan, voltit ym.
      Maastoilla osaan käynnistä neliin. Istunta ja kädet kunnossa, ja minulla on ollut hoitohevosena 180 säkäinen ruuna, kunnes se
      lopetettiin iän vuoksi.
      Toivottavasti kuulostan hyvältä hoitajalta, mutta jos en ole oikea hoitaja, toivoisin viestiä etten odota turhaan vastausta.
      S-posti: [email protected]

• jasmin5

Moikka täällä olisi 02 syntynyt ahkera tyttö.etsisin itselleni hoito-,vuokra- ja ylläpitohevosta. Hoitokokemuksia 2-3 vuoden takaa ja ratsastuskokemuksia n.1-2vuoden takaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      257
      4590
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      131
      2993
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2762
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      75
      1749
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1594
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1493
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1334
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1245
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      208
      1116
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1109
    Aihe