Hoitohevonen tarjolla

saaraheinonen

Kilpahevoseni kaipaisi hoitajaa pari kertaa viikossa. Hevonen asuu Raisiossa, Alvan tallilla.

Kyseessä on noin 173 cm korkea, 7-vuotias puoliveriruuna Elton. Elton on hoitaessa todella asiallinen ja rauhallinen, ei turhista hötkyile. Ratsastaessa on kuumuva ja herkkä hevonen, ratsastajalla oltava vakaa käsi ja istunta kunnossa. Elton on VaB tasoinen kouluratsu (esteitä ei juurikaan hypätty), joten hoitajalta odotetaan hyvää ratsastustaitoa, mikäli myös selästä haluaisi liikuttaa. Mahdollista mennä koulua ja käydä ehkä maastoilemassakin. Myös jos taitoa ja tarmoa riittää, on mahdollisuus myös valmennustunteihin ja ehkä pieneen koulukisailuunkiin.

Tehtäviin kuulu hevosen huolellinen hoito (painottaen sanaa huolellinen) ja liikutus.

Tallilla on täysylläpitosysteemi, joten voit keskittyä täysillä hevoseen sen enempää miettimättä karsinan putsauksia, tms.


Tälläistä mahdollisuutta ei joka päivä löydy!

Kiinnostuneet, laittakaa s-postiosoitteitanne ja kertokaa hieman itsestänne, lähetän mielestäni sopivimmille ihmisille sitten viestiä ja katsotaan siitä sitten eteenpäin :)

2

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ritahuusko

      Hei!
      Täällä olisi hoitohevosta etsivä kohta 13-vuotias tyttö.
      Asun aika lähellä Alvan tallia, ja olen käynytkin siellä muutaman kerran.
      Olen ahkera, iloinen ja rauhallinen. Mielestäni hevosia täytyy kuunnella, ja niiden kanssa pyrin tekemään sujuvaa yhteistyötä, mutta osaan olla päättäväinen.
      Hevosten parissa kokemusta on vauvasta asti, 9-vuotiaasta olen ollut aktiivisesti hevosien kanssa.
      Ratsastanut olen kolmisen vuotta, ja hallitsen 50 cm esteet, kouluratsastuksen perusasiat, kuten pidätteet, laukan, voltit ym.
      Maastoilla osaan käynnistä neliin. Istunta ja kädet kunnossa, ja minulla on ollut hoitohevosena 180 säkäinen ruuna, kunnes se
      lopetettiin iän vuoksi.
      Toivottavasti kuulostan hyvältä hoitajalta, mutta jos en ole oikea hoitaja, toivoisin viestiä etten odota turhaan vastausta.
      S-posti: [email protected]

    • jasmin5

      Moikka täällä olisi 02 syntynyt ahkera tyttö.etsisin itselleni hoito-,vuokra- ja ylläpitohevosta. Hoitokokemuksia 2-3 vuoden takaa ja ratsastuskokemuksia n.1-2vuoden takaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe