Hoitohevonen tarjolla

saaraheinonen

Kilpahevoseni kaipaisi hoitajaa pari kertaa viikossa. Hevonen asuu Raisiossa, Alvan tallilla.

Kyseessä on noin 173 cm korkea, 7-vuotias puoliveriruuna Elton. Elton on hoitaessa todella asiallinen ja rauhallinen, ei turhista hötkyile. Ratsastaessa on kuumuva ja herkkä hevonen, ratsastajalla oltava vakaa käsi ja istunta kunnossa. Elton on VaB tasoinen kouluratsu (esteitä ei juurikaan hypätty), joten hoitajalta odotetaan hyvää ratsastustaitoa, mikäli myös selästä haluaisi liikuttaa. Mahdollista mennä koulua ja käydä ehkä maastoilemassakin. Myös jos taitoa ja tarmoa riittää, on mahdollisuus myös valmennustunteihin ja ehkä pieneen koulukisailuunkiin.

Tehtäviin kuulu hevosen huolellinen hoito (painottaen sanaa huolellinen) ja liikutus.

Tallilla on täysylläpitosysteemi, joten voit keskittyä täysillä hevoseen sen enempää miettimättä karsinan putsauksia, tms.

Tälläistä mahdollisuutta ei joka päivä löydy!

Kiinnostuneet, laittakaa s-postiosoitteitanne ja kertokaa hieman itsestänne, lähetän mielestäni sopivimmille ihmisille sitten viestiä ja katsotaan siitä sitten eteenpäin :)

2

314

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ritahuusko

Hei!
      Täällä olisi hoitohevosta etsivä kohta 13-vuotias tyttö.
      Asun aika lähellä Alvan tallia, ja olen käynytkin siellä muutaman kerran.
      Olen ahkera, iloinen ja rauhallinen. Mielestäni hevosia täytyy kuunnella, ja niiden kanssa pyrin tekemään sujuvaa yhteistyötä, mutta osaan olla päättäväinen.
      Hevosten parissa kokemusta on vauvasta asti, 9-vuotiaasta olen ollut aktiivisesti hevosien kanssa.
      Ratsastanut olen kolmisen vuotta, ja hallitsen 50 cm esteet, kouluratsastuksen perusasiat, kuten pidätteet, laukan, voltit ym.
      Maastoilla osaan käynnistä neliin. Istunta ja kädet kunnossa, ja minulla on ollut hoitohevosena 180 säkäinen ruuna, kunnes se
      lopetettiin iän vuoksi.
      Toivottavasti kuulostan hyvältä hoitajalta, mutta jos en ole oikea hoitaja, toivoisin viestiä etten odota turhaan vastausta.
      S-posti: [email protected]

• jasmin5

Moikka täällä olisi 02 syntynyt ahkera tyttö.etsisin itselleni hoito-,vuokra- ja ylläpitohevosta. Hoitokokemuksia 2-3 vuoden takaa ja ratsastuskokemuksia n.1-2vuoden takaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      29
      1206
    2. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      58
      995
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      933
    4. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      54
      873
    5. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      771
    6. 65
      748
    7. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      81
      706
    8. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      82
      672
    9. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      38
      668
    10. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      30
      615
    Aihe