Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Musta on ihan sairasta

evv

että nykyaikana tällaiset nuoret(ongelmia koulussa,ongelmia perheessä,ongelmia sosiaalisesti),jätetään ihan oman onnensa nojaan. Ihan vaan esimerkkinä..en koko tän iän aikana mitä oon elänyt, oo saanut mitään apua (olen siis perheestä jossa ei puhuta asioista)..en
vanhemmilta,en koulusta,en lääkäriltä..onko sitten ihme että syrjäytyy??
on kiusattu koulussa,on ollut ikäviä tapahtumia elämässä..ei tukea,ei mistään.
jotkut kaverit on kääntäneet selän,se vaan pahentaa asioita..
Koko ajan oon jotenkin "pidellyt" itseäni niskasta kiinni..mutta kuinka moni jaksaa??
sitä kysyn vaan. Tiedän etten ole ainoa enkä viimeinen.Eikä muuten ole mitenkään
riippuvainen siitä mitä sukupuolta edustat..Jopa tytöt on ilkeitä hirviöitä sisimmältään..
monesti on niin että ne on ne tytöt jotka hirviöitä ovat.!. ja
jotka kyykyttää.....olen vähän pieleen mennyt naisenalku,eikä mua ole tarpeeksi tuettu kotona..surullista kyllä..olen vahvasti sitä mieltä että tässä maassa
asiat ei ole hyvin. Naiset ja miehet voi pahoin...molemmat..

4

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älähättäileetiseuraa

      Meitä on muitakin. Mieti nyt kun Suomessa on 500 000 työtöntä joita piilotellaan.

    • syrjäytynytnuori

      Asiat ei ole missään hyvin ja eikä tule koskaan olemaankaan hyvin täällä sairaassa maailmassa. Ei suomessakaan ole hyvin vaikka moni niin väittääkin. Ketään ei kiinnosta täällä miten syrjäytynyt voi tai ylipäätän miten ihmiset täällä voi. Ainoa syy miksi syrjäytymiseen yritetään puuttua on se, että he ovat tuottamattomii yksilöitä tässä yhteiskunnassa. Syrjäytyneet on yhteiskunnassa lovi budjetissa. Syrjäytyneitä voitaisiin auttaa, jos haluttaisiin. Mutta ketään ei kiinnosta auttaa. Kaikki vaan elää omaa elämäänsä ja muiden ongelmat ei kuulu muille. Näin täällä ajatellaan. Jotkut ihmiset haluaa auttaa mutta ei uskalla ja toisia ei edes jaksa kiinnostaa toisten ongelmat. Opettajatkin vaan katsovat vierestä kiusaamista ei heitä kiinnosta puuttua kiusaamiseen. Apua ei saa mistään, kun ei edes haluta auttaa. Syrjäytyneitä kehotetaa hakemaan apua mutta mistä sitä saa? Lääkärit vaan tunkee lääkkeitä ja psykologit kuuntelee ihmisten ongelmii siks, että saavat rahaa siitä kuuntelusta ja ei niitä kiinnostais auttaa ihmistä yhtään vaan kuhan kuuntelee toisten ongelmii.

      • syrjäytynytnuori

        Lisäks vielä, että syrjäytyminen nähdään itse aiheutettuna ongelmana ja ihmiset vaan syyllistävät syrjäytyneitä laiskoiksi paskoiksi. Sanotaa vaan, että sinulla olisi ollut mahdollisuus käydä koulutus ja mitäs jätit käyttämättä sen mahdollisuuden. Olisit ollut ahkerampi niin et olisi syrjäytynyt. Näin syrjäytyneille sanotaa. Vaikka olisikin itse aiheutettu ongelma niin mitä tuollainen syyllistäminen auttaa edes. Mutta kuka jaksaa ja pystyy opiskella, jos elämä menee niin päin vittuu. Ei ole kavereita ja on koulukiusattu. Kotonakin ongelmii ja ei ole ketään ihmistä edes kelle puhua. Silloin on aika vaikea pärjää tässä yhteiskunnassa.


      • Anonyymi
        syrjäytynytnuori kirjoitti:

        Lisäks vielä, että syrjäytyminen nähdään itse aiheutettuna ongelmana ja ihmiset vaan syyllistävät syrjäytyneitä laiskoiksi paskoiksi. Sanotaa vaan, että sinulla olisi ollut mahdollisuus käydä koulutus ja mitäs jätit käyttämättä sen mahdollisuuden. Olisit ollut ahkerampi niin et olisi syrjäytynyt. Näin syrjäytyneille sanotaa. Vaikka olisikin itse aiheutettu ongelma niin mitä tuollainen syyllistäminen auttaa edes. Mutta kuka jaksaa ja pystyy opiskella, jos elämä menee niin päin vittuu. Ei ole kavereita ja on koulukiusattu. Kotonakin ongelmii ja ei ole ketään ihmistä edes kelle puhua. Silloin on aika vaikea pärjää tässä yhteiskunnassa.

        Sen vuoksi juuri pitää keskittyä opiskeluun ettei elämä menin päin persettä.
        Jos ei vanhemmille pysty puhumaan niin onko isovanhempia tai kummeja tai
        tuttuja joille voisi keventää mieltään ainakin joissakin asioissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2228
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1926
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      74
      1625
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1492
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe