Sai eilen puolikkaan pullon 80% vodkaa. Nyt olen laittanut sen täyteen vettä joten sen pitäisi olla noin 40%. Kun vettä laitoin siitä huomasi valoa vasten katsottuna että siellä kahta eri ainetta. Pitääkö minun kauankin odottaa että molekyylit ovat kunnolla sekoittuneet, vielä ei voi kahvin sekaan sitä laittaa? Ajattelin ottaa pari isoa kuppia kahvia vodkan kanssa, sitten vetää sitä colan kanssa. Entä jos vesi ja alkoholi eivät ole kunnolla sekoittuneet?!
Sekoitin 80% vodkaan vettä, uskaltaako sitä juoda?!
25
904
Vastaukset
- sdfsdfsdfs
Varo ettei näkö mene! Molekyylit kun ei ole sekoittunun tasaisesti niin noinkin vahva alkoholi vaikuttaa näköhermoihin. Itse en ottaisi riskiä vaikka olisin sekoittanut tuon määrän 4litraan vettä, vaara on aina kuitenkin olemaasa.
- Hae narua
Noin tyhmän ei kannata juoda edes vettä.
- Näin tee
Pitää vähintään 48 tuntia antaa sekoittua huoneenlämmössä, mielellään viikko. Välillä ravistaa voimakkaasti pulloa ja sitten vaan nauttimaan. Näin minä olen tehnyt eikä mitään ongelmia ole ollut.
- sdgdfgfdgd
Minä olen taas pitänyt kolme päivää ja ravistellut 2 tunnin välein. Tosin On ollut vain 60 prossasta ja 2 litraan vettä. Hyvin on toiminut mutta mitä nyt on maksaa koskenut seuraavana päivänä :(
- Mihi sit vet tarvita
samaa hyvää v oli mitä % tahas,ja miks odottaa ens vuoteen ku voi tänäänki veden juoda pois.
- tuli vaan mieleen
Jos on sitä tuttua nestettä jo päässä ei kannata ottaa enää sellaista nestettä kuin viina joka vaikuttaa suoraan aivoihin, tunnetusti sopii vain terve-järkisille.
- dfsdfsfsdf
Ihan totta... Eihän terve järkiset täällä kello 7.30 trollaa!!! Eli en ole terve järkinen, mitä sitten?
- Nukkumaan siitä
Puoli kahdeksan aikaan viinaa naamaan eilisten pohjien päälle. Se ei hyvin pääty...
- aamuherääsiitä12
Silloin päivä alkaa hyvin kun juo 60% pontikkaa heti aamulla lasillisen yöpöydältä, sopivasti lämmennyttä lasi. Jopa ennen aamun kahvikuppia.
Moottori käynnistyy kuin autolle antaisi virityskaasuttimen kiihdytyspumpulla kaasua painepesurin paineella (10litraa bensaa/minuutti).
- Alkaa hyvi uusV
eräil alkaa huonost,siis lampail ku juhlii turhuut ja et saa maksaa taas lisää!koska tää tyhmä kansa oppii,ei näköjää ikinä!
- Kaada se
vessan pyttyyn, ja vedä iso huuhtelu päälle, niin takuulla sekottuu matkalla jäteveden puhdistamolle, samalla wc- pyttysi desinfioituu. Ja sen jälkeen käyt nukkumaan, niin on huomena ensimäinen, vuotesi -14 selvä päivä. Jää samalla puoliso pieksemäti, sekä huomena pomosi tapaa ainakin yhden, täysin selvän työntekijän työpaikalla, muiden kenties potiessa ankaraa kohmeloa!
- Turha blandata
Älä lantraa hyvää viinaa vaan laita yksi osa viinaa ja seitsämän osaa colaa saat kymmenen prosenttista vodkakolaa. Lasiin ja jääpaloja, sitten ääntä kohti, vuoden ensimmäinen päivä alkaa hyvin.
- ggggggggggggggg
Keitä vesi ensin.
- Koskenkorva ja
40% vodka valmistetaan 96% viinasta sekoittamalla siihen vettä, jos olet varma että kyseessä ei ole metanoli niin juo pois vaan ei se sen kummempaa ole ku tavallinen vodka, täältä saa kaupasta 60% kossua ja ihan samaa se on ku muutkin vodkat ku sekottaa sen vaikka mehuun, jos et halua juoda litratolkulla ylilaimennettua laita eucalyptus purkka tai karkki suuhun niin ei edes maistu viina vaikka joisit sen 40% laimennettuna.
- En koskaan juo
toisten antamia juomia jos kyseessä ei ole hyvä kaveri jonka olen tuntenut vuosia koska sen viinan antaja myöhemmässä vaiheessa kumminkin haluaa jotain ja silloin vetoaa siihen että olet annoinhan mä sillon sulle pullon viinaa.
- idänkauppaa
Sulle on myyty polttoöljyllä jatkettua tavaraa jos siinä on selvästi erottuvat faasit.
Laita auton tankkiin tai rodeen.- Näin on edes
96% pirtu ei leikkaa kun siihen sekottaa vettä.
- Uskalsin
Pullo on juotu vesineen päivineen, on tässä jurrissa mutta kapakkaan lähden. Loppaisen jälkeen vasta töihin joten ei huolta huomisesta...
- Saitko mukaan
mustat lasit ja valkoisen kepin?
- Entinen juoppo
Aikoinaan -90 luvulla, kun pirtua oli saatavissa, sitä lanttasin suhteella 1 pirtua ja 2 osaa vettä. Siinä tosiaan näkyi hyvinkin eri aineet, eli vesi ja viina valoa vasten katsottuna.
Teelusikallinen sokeria per pullo nopeuttaa sekoittumista. Kerran päivässä ravistelemalla, ja vähintään neljän päivän odotuksella (mielummin viikko) se oli tasaantunutta.
Tekemällä pirtusta lantraamattomana suoraan drinkkejä blandikseen, käy karu yllätys. Pirtu ei sekoitu siihen, ja ei maistu juuri miltään lasissa, ja siten saa uskomattoman määrän alkoholia sisäänsä. Ensin ei tunnu missään, mutta sitte yht`äkkiä onkin täysin sekaisin, vaarallisessa tilassa jossa ei sammu, mutta tekee ihan mitä sattuu Sellaista mitä ei olisi itsestää uskonut koskaan elämässä tekevänsä. Monet ovat heränneet putkasta, ja kuulusteluissa kuulleet, että mitä on tullut tehtyä. Sitten vaan odottelemaan käräjiä, ellei joudu suoraan vangittavaksi.
Harvemmin juovilla voi käydä samoin 40 % tai miedompienkin alkoholien kanssa. Joten kuulostelkaa omaa humala tilaanne, ja olkaa varovaisia. Hyvä neuvo on että juo vaikka vettä kuppien välillä. - vesii lasiin
yleinen väärä luulo on kun juo väkevää viinaa tulee huono olo todellisuudessa se tulee mehuista ja limukoista alkoholin kera.eli vesi on paras paukun sekoitus.
- lhgl568
Ja mielestäni väkevillä tulee aina sellainen "selvempi" humala, onhan se kyllä totta kun juo pullon viinaa tai jos jois 24 tölkkiä kaljaa,hiukka pöhöttää tuo määrä kaljaaaa :D
- pissityskintuleekalj
lhgl568 kirjoitti:
Ja mielestäni väkevillä tulee aina sellainen "selvempi" humala, onhan se kyllä totta kun juo pullon viinaa tai jos jois 24 tölkkiä kaljaa,hiukka pöhöttää tuo määrä kaljaaaa :D
Ja kalja pissittää :) Joutuu lorottamaan välillä.
- Alkossakallista
Mistä noin hyvää ainetta saa halvalla.
- ei krapulaa 80
super alko virossa ostin pakin mutta meinasi jäädä putki päälle . onneksi suomessa ei myydä kuin litkuja 10 kertaa tulee vuodessa käytyä suomen alkossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170