APT.2:31 niin hän edeltä nähden puhui Kristuksen ylösnousemuksesta, sanoen, ettei Kristus ollut jäävä hyljätyksi tuonelaan eikä hänen ruumiinsa näkevä katoavaisuutta.
Heidän mukaansa on Jeesus hävitetty. Kuinka selitätte tuon?
u.m käännös hän puhui ennalta nähden Kristuksen ylösnousemuksesta, ettei häntä jätetty Haadekseen eikä hänen lihansa nähnyt turmeltumista
Kuinka todistajat selittävät?
75
390
Vastaukset
- 9 tulosta
Kannattaa etsiä
www.jw.org sivun
Verkkokirjastosta vastauksia kysymyksiinsä.
Apt. 2:31...hmmmm...
http://wol.jw.org/fi/wol/s/r16/lp-fi?q=eikä hänen lihansa nähnyt turmeltumista&p=par - it-2FI avautuu
Vaikka Jeesus laskettiin hautaan,
häntä ei jätetty Haadekseen eikä hänen lihansa nähnyt turmeltumista,
vaan hänet herätettiin kuolleista (Ps 16:8–10; Ap 2:25–31; 13:35–37).
Noustuaan taivaaseen hän istui Jumalan oikealle puolelle odottamaan,
kunnes hänen vihollisensa pantaisiin hänen jalkojensa alustaksi
(Ps 110:1; Ap 2:34, 35).
Hänestä tuli myös pappi Melkisedekin tavan mukaan
(Ps 110:4; Hpr 5:6, 10; 6:20; 7:17, 21),
ja hän antoi lahjoja ihmisten muodossa
(Ps 68:18; Ef 4:8–11).
Kaikki nämä yksityiskohdat oli ennustettu Psalmeissa.
Tulevaisuudessa Jeesus tulee Jumalan asettamana teloittajana ja iskee kansakunnat palasiksi (Ps 2:9; Il 2:27; 19:14, 15).
Sen jälkeen Kristus tuo Kuninkaana pysyviä siunauksia uskollisille alamaisilleen. Vaikka psalmi 72 kirjoitettiinkin alun perin Salomosta,
hänen hallintonsa kuvaus soveltuu vielä suuremmassa määrin Messiaaseen.
Tästä on todisteena Sakarjan profetia (9:9, 10),
jossa heijastuu psalmin 72:8 ajatus
ja joka soveltuu Kristukseen Jeesukseen (Mt 21:5).
Muita esimerkkejä Psalmien kirjan täyttymyksistä
löydät vertaamalla psalmia 45 Heprealaiskirjeen 1:8, 9:ään
sekä Ilmestyksen 19:7–9, 11–15:een ja 21:2, 9–11:een.- Pii on3.0
-Tulevaisuudessa Jeesus tulee Jumalan asettamana teloittajana ;..." -
Väkivaltainen mielikuvitus se tuo tuollaisia mielen näkyjä , raamattu sanoo oikeasti , ettei sota ole " Lihaa ja verta " vastaan ,siis ihmisiä vastaan , vaan neljää asiaa vastaan , joihin kuuluvat " Hallitukset ja vallat ,
Ja että kun viimeinen "Rauhanruhtinas " kun tulee , Hän hävittää nuo ihmisiä ahdistamaan tulleet vallat ,nuo kaikenlaiset järjestöt ja järjestelmät , joilla , vaikka he puhuvat rauhasta , on tuollainen sota mielessä . -Hän hävittää sodan kaikkinensa , eiväkä kansat enää " -
opettele sotimaan ." -
- abbaba
Kokeeko sanamies kenties jehovantodistaja-tyylistä karttamista, jos sukulaisetkin kaikkoavat?
- sivusta seuraaja
On täällä kyllä ihme porukkaa. Asiat jätetään käsittelemättä ja sen sijaan solvataan kirjoittajia henkilökohtaisesti. Lukekaa Jeesuksen vuorisaarna. Opetukset sopivat hyvin näihin keskusteluihinkit.
Ei ole sukulaiset juosseet minua karkuun. Olemme hyvissä väleissä. Jehovan todistajia kartan koska heillä on väärä oppi ja henki.
- Go,Sanis GO !
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Ei ole sukulaiset juosseet minua karkuun. Olemme hyvissä väleissä. Jehovan todistajia kartan koska heillä on väärä oppi ja henki.
Jehovan todistajia kartan koska heillä on väärä oppi ja henki.***
Sanamiehellä on siis ..Varmuus
jolla tuomitsee muut Helvettiin, etenkin todistajat.
Sanamiehen onkin varminta pysyä täällä Suoli24-saiteilla,
silleen kartttaminen onnistuukin hyvin
kun Todistajia ei täällä käykään,exiä vaan.
Näille poslähteneille Sanamiehen onkin hyvä Helvettiä julistaa. - Yhteydet Kunnossa
totuusvoittaaaina1.1.2014 23:480 SULJE
Ei ole sukulaiset juosseet minua karkuun. Olemme hyvissä väleissä.***
Hauska kuulla.
Minun FB-kavereistani on 80% sukulaisia,
joitten kanssa juttelenkin päivittäin netissä kirjoitellen,
on halvempaa kuin puhelut.
Mites Sanamiehen kaverit ? - signs
facebook-kavereissa ainakin kato käynyt.
edes puoliso ei enää ole kaverinsa... - -----------
Luettava posti12.1.2014 16:51 1 SULJE
Porvoolaiselle pelstusarmeejan
http://svenska.yle.fi/ims/images/imssv/2013/51/15690052af4f840997a/15690052af4f840997a_1.jpg
Artolle
http://www.vaalikone.fi/kunta2012/porvoo/ehdokkaat/kristillisdemokraatit/nissi-arto/
voi lähettää kaikkea todistajien materialia mitä löytyy, koska ei osaa lukea sitä koneelta. Pitää aina pyytää vähän ylimääräistä lähetettäväksi
Kyllä hän sitä lukee, muuten hän ei tietäisi miten jatkaa herjailua ja pilkkaamista, mikä on hänen lempityönsä.
Osoite löytyy helposti fonectalta
http://www.fonecta.fi/
- Kolulainen X
on varmasti
vaikee ymmärtää, kun lukee evoluutioteoriaa ja on periytynyt apinasta. - tikulla silmään
Eiköhän se joku jeesus silloin ns. haudattu.sen jälkiset tapahtumat ovat melko ristiriitaisia, opetuslapsien kirjoitukset eriävät tavalla tai toisella, epäilen ,että ruumis varastettiin..ei sen kummempaa ole tapahtunut. eli mitä noita menneitä enään puimaan, aivan sama mitä joskus 2000 vuotta sitten tapahtui, nyt on eri ajat ja kujeet. Meistä ei ole kukaan ollut paikalla, eli minä en joidenkin sen aikaisten ihmisten kirjoituksiin usko alkuunkaan, mietti millaista aikaa elettiin, nähtiin unia, näkyjä, kuulopuheita ja jos minkalaisia asioita joita raamattuun kirjoitettiin, eikä raamattuun olla edes kaikkia kirjoitettu, paljon tärkeää on jätetty sieltä pois, mitkä ei ole soveltuneet sinne. On se kun yxi raamattu saa jo ihmiset tappelemaan ja kiistelemään!!!
- Serkuksia
"on periytynyt apinasta"
Simpanssilla ja sinulla on yhteisiä geenejä noin 98 prosenttia. Sanotaan pikemminkin että olisit serkku apinalle.- smoking kills apes
Toi on mun Serkku.
http://img.yle.fi/uutiset/arkisto/article5645103.ece/ALTERNATES/w580/simpanssi tupakka
- alfa123om2222
Jehova oli vannonut oman päänsä kautta monia asioita, joista hän joutui myöhemmin ennalta laaditun suunnitelman mukaan tilille. Jos hän kykenee pitämään valansa raamatun laki on kumoamaton. Apostoli Paavali kuitenkin sanoi laki ristiinnauliittiin yhdessä Kristuksen kanssa. Eli ristillä kuollut Kristus edusti Jehovaa ja Jehova luopui näin kaikista oman päänsä kautta vannomista valoista kuolemalla. Eli raamatun laki muuttui toiseksi.
Kyse on teologisesta härvelistä. Jotta hän yhä olisi Jumala hänen täytyy osoittaa jotenkin, että hän todella kuoli ja että hänen oman päänsä kautta vannotut valat ovat nyt mitätöity. Jos voidaan osoittaa, että Jeshuan ruumis hävisi ja tilalle tuli henkiruumis niin laki on kumottu ja myös Jehovan oman pään kautta vannotut valat. Muussa tapauksessa ei niin ole.
Mutta mitä tulee tuohon Yhden PSALMIN ennalta ilmoittamaan asiaan koskien Jumalan Pyhää eli Voideltua palvelijaa eli Voideltua Messiasta niin se ei itse asiassa liity tähän asiaan. Kun Jeesuksesta lapsena antoi temppelissä eräät pyhät ennustuksia niin nuo ennustukset eivät täyttyneet Jeesusksen elinaikana. Tässä Paavali selittää, että nuo temppelin pyhät eivät olleet kuitenkaan väärässä sillä he tiesivät, että Messias jakaisi työtään jopa kuoleman jälkeen muodossa tai toisessa. Messiaasta tulikin sitten maailman valo eli aurinko ja ilmeisesti hän sain myös henkiruumiin tai useita henkiruumiita.
Eli nämä asiat eivät liity mitenkään toisiinsa: Jehovan todistajien oppi siitä, että Jeesus on tosi kuollut on teologinen härveli, jolla selitetään miksi laki on loppu sekä useita Paavalin kirjoituksia.
Se taas, että Raamattu sanoi Jeesuksen vielä kuolemansa jälkeen nousevan elämään ja että tämä nouseminen tapahtuu jo ennen ruumiin maatumista on oleellista sen todistamiseksi, että Jeesus on maailman valo, uuden elämän saanut ja pelastus kaikille kansoille yms. Se selittää temppelin Pyhien uskoa eikä niinkään Paavalin. - ei huhhuh
Kuka vielä jaksaa oikeasti hokea, että tällä saitilla ei käy nuoria? Tampereen seudulla monille nuorille veljille on suurta huvia käydä täällä trollaamassa.
- ei huhhuh
korjaus äskeiseen
*että tällä saitille ei käy todistajia?
- samaa sotkua
tuttua txt
usein poistettu Copypaste by Sanamies taas tuupattu tänne kummittelemaan - selitäs,sanis
--31. niin hän edeltä nähden puhui Kristuksen ylösnousemuksesta, sanoen,
ettei Kristus ollut jäävä hyljätyksi tuonelaan eikä
hänen ruumiinsa näkevä katoavaisuutta. --
http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Ap.t.2.html
väittääkö sanamies, että ei pidä paikkaansa? - näissä merkeissä
Jeesus sanoi lähes viimeisinä sanoinaan:
”Isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä tekevät.” *
(Luukas 23:34.)
http://wol.jw.org/fi/wol/d/r16/lp-fi/1102002054?q=Isä anna heille anteeksi&p=par - 9.1.2014
Vastauksen saat kun menet Valtakunnansalille.
Suoli24 ei ole jt-oppien selvityspaikka. - TYHJÄ HAUTA
Sanamiehen mukaan siis Jeesuksen ruumis EI kadonnutkaan haudasta?
Raamattu kylläkin sanoo niin.Missä kohtaa sanotaan Jeesuksen ruumiin kadonneen? Raamatussa kyllä mainitaan ylösnousseen, mutta ei kadonneen.
Lue paremmin Raamattusi- nelosen luokkaa
Missä kohtaa sanotaan Jeesuksen ruumiin kadonneen? Raamatussa kyllä mainitaan ylösnousseen, mutta ei kadonneen.
Lue paremmin RaamattusiKATOSIKO se ruumis haudasta vai ei?
Hauta oli TYHJÄ;
oli siis ruumis kadonnut.
Sanamiehen suomenkielen taito on vajavainen. nelosen luokkaa kirjoitti:
KATOSIKO se ruumis haudasta vai ei?
Hauta oli TYHJÄ;
oli siis ruumis kadonnut.
Sanamiehen suomenkielen taito on vajavainen.Teillä on vajavainen. Raamattu sanoo ylösnousemuksesta ei katoamisesta
- jw.org luetaan
Teillä on vajavainen. Raamattu sanoo ylösnousemuksesta ei katoamisesta
it-2FI avautuu1.1.2014 14:48 2 SULJE
(Ps 110:1; Ap 2:34, 35). -----------------------------------------------------------------------
joo-o, ei osannuta Sanamies tuotakaan lukea, vajavainen lukutaito esti? jw.org luetaan kirjoitti:
it-2FI avautuu1.1.2014 14:48 2 SULJE
(Ps 110:1; Ap 2:34, 35). -----------------------------------------------------------------------
joo-o, ei osannuta Sanamies tuotakaan lukea, vajavainen lukutaito esti?Nyt te itsekin sanotte, että Jeesus on noussut ruumiillisesti kuolleista Hyvä kun korjaatte oppianne. Koska hyväksytte Kolmiyhteisen Jumalan että Jeesus on Jumala Isän vertainen???
- Jumala = Ylinnä
Nyt te itsekin sanotte, että Jeesus on noussut ruumiillisesti kuolleista Hyvä kun korjaatte oppianne. Koska hyväksytte Kolmiyhteisen Jumalan että Jeesus on Jumala Isän vertainen???
Koska hyväksytte Kolmiyhteisen Jumalan
että Jeesus on Jumala Isän vertainen???---kyselee hän
ei voi Raamatun sanoja muuksi muuttaa ====>>>
Johannes 14.luku
28-- Jos te minua rakastaisitte, niin te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän tykö,
sillä Isä on minua suurempi. ---
--31. Mutta että maailma ymmärtäisi minun rakastavan Isää ja tekevän,
niinkuin Isä on minua käskenyt
http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Joh.14.html
Isä on SUUREMPI JA KÄSKEE
yhdenvertainen ei käske eikä ole suurempi/pienempi - Sanamies..
Jumala = Ylinnä kirjoitti:
Koska hyväksytte Kolmiyhteisen Jumalan
että Jeesus on Jumala Isän vertainen???---kyselee hän
ei voi Raamatun sanoja muuksi muuttaa ====>>>
Johannes 14.luku
28-- Jos te minua rakastaisitte, niin te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän tykö,
sillä Isä on minua suurempi. ---
--31. Mutta että maailma ymmärtäisi minun rakastavan Isää ja tekevän,
niinkuin Isä on minua käskenyt
http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Joh.14.html
Isä on SUUREMPI JA KÄSKEE
yhdenvertainen ei käske eikä ole suurempi/pienempiMinä ja Isä olemme yhtä ja joka on nähnyt minut on nähnyt Isän.
Lue paremmin Raamattusi Jehovan todistaja - pyh. henki puuttuu?
Sanamies.. kirjoitti:
Minä ja Isä olemme yhtä ja joka on nähnyt minut on nähnyt Isän.
Lue paremmin Raamattusi Jehovan todistajaSanamies..13.1.2014 05:08-1 SULJE
Minä ja Isä olemme yhtä ------
miksei mainita Pyhää Henkeä?
Kolminaisuuden kaiki KOLME osaahan__ ovat yhdenvertaisia---,
joten pitäisi myös mainita kaikkien KOLMEN olevan yhtä.
Vain kaksi mainitaan.. miksi?
- vastauksia ootetaan
Huhuu,Sanamies?
- lunnaaat peruttais?
***Kun hänen Isänsä Jehova herätti hänet kolmantena päivänä kuolleista,
opetuslapset muistivat ja ymmärsivät nämä hänen sanansa ja uskoivat niihin.
(Joh 2:18–22; Mt 27:40.)
Hänet herätettiin kuolleista, mutta ei liharuumiissaan,
joka annettiin lunastusuhriksi;
tuo liharuumis ei kuitenkaan turmeltunut, vaan Jumala hajotti sen,
niin kuin uhri poltettiin alttarilla.
Kun Jeesus herätettiin kuolleista, hän oli edelleen sama persoona,
hänellä oli sama persoonallisuus siinä uudessa ruumiissa,
joka oli tehty hänen
uutta asuinpaikkaansa, hengellisiä taivaita, varten.
(Lu 24:1–7; 1Pi 3:18; Mt 20:28; Ap 2:31; Hpr 13:8.)***
http://wol.jw.org/fi/wol/d/r16/lp-fi/1200004359?q=herätti hänet kolmantena päivänä kuolleista&p=par
Liharuumishan oli lunastusuhri,
jota ne eläinuhrit esikuvasivat juutalaisetn Laissa.
Ei siis liharuumista takaisin otettu,
sehän olisi ollut lunnaitten PERUMINEN. - Sanavoima
Jeesuksen ruumis muuttui ylösnousemus ruumiiksi,joka on enkelten kaltainen.Ei lihaa ja verta nm.sanamies.Ei taivaissa enää lihassa ja veressä hypitä.Itse olen jutellut Jt.jien kanssa,ja he sanovat samaa.Jeesus herätettiin esikoisena ylösnousemus ruumiissa.On turhaa ardo tehdä noita samoja kysymyksiä ja siten aiheuttaa turhia väittelyitä.Et ole kuin pappiesi kouluttama baariteologi,jos sitäkään.Jeesuksen opetuslapset eivät toimi noin.
Ei muuttunut oli Liha ja veri täysin ruumiillisesti Jeesus nousi kuolleista ja nousi myös taivaaseen ruumiillisesti ja on tuleva ruumiillisesti takaisin. Ei Jeesus voi miksikään enkeliolennoksi muuttua.
LUUK.24:36 Mutta heidän tätä puhuessaan Jeesus itse seisoi heidän keskellään ja sanoi heille: "Rauha teille!"
37 Niin heidät valtasi säikähdys ja pelko, ja he luulivat näkevänsä hengen.
38 Mutta hän sanoi heille: "Miksi olette hämmästyneet, ja miksi nousee sellaisia ajatuksia teidän sydämeenne?
39 Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani ja nähkää, että minä itse tässä olen. Kosketelkaa minua ja katsokaa, sillä ei hengellä ole lihaa eikä luita, niinkuin te näette minulla olevan."
40 Ja tämän sanottuaan hän näytti heille kätensä ja jalkansa.
41 Mutta kun he eivät vielä uskoneet, ilon tähden, vaan ihmettelivät, sanoi hän heille: "Onko teillä täällä jotakin syötävää?"
42 Niin he antoivat hänelle palasen paistettua kalaa.
Ei enkeli eikä henki olennot voi syödä eikä heillä voi olla naulan jällkiä kädessä ja jalassa!!!- suuri juopa näkyy
Ei muuttunut oli Liha ja veri täysin ruumiillisesti Jeesus nousi kuolleista ja nousi myös taivaaseen ruumiillisesti ja on tuleva ruumiillisesti takaisin. Ei Jeesus voi miksikään enkeliolennoksi muuttua.
LUUK.24:36 Mutta heidän tätä puhuessaan Jeesus itse seisoi heidän keskellään ja sanoi heille: "Rauha teille!"
38 Mutta hän sanoi heille: "Miksi olette hämmästyneet, ja miksi nousee sellaisia ajatuksia teidän sydämeenne?
39 Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani ja nähkää, että minä itse tässä olen. Kosketelkaa minua ja katsokaa, sillä ei hengellä ole lihaa eikä luita, niinkuin te näette minulla olevan."
41 Mutta kun he eivät vielä uskoneet, ilon tähden, vaan ihmettelivät, sanoi hän heille: "Onko teillä täällä jotakin syötävää?"
Ei enkeli eikä henki olennot voi syödä eikä heillä voi olla naulan jällkiä kädessä ja jalassa!!!oot tavattoman yksinkertainen
- Sanamies....
suuri juopa näkyy kirjoitti:
oot tavattoman yksinkertainen
Sananvoima voisi luke Raamattua huolellisemmin " sillä ei hengellä ole lihaa eikä luita, niinkuin te näette minulla olevan"
Ja Sananvoima väittää ettei Jeesuksella ollut ylösnousemisen jälkeen luita ja lihaa - Sanamies...
Sanamies.... kirjoitti:
Sananvoima voisi luke Raamattua huolellisemmin " sillä ei hengellä ole lihaa eikä luita, niinkuin te näette minulla olevan"
Ja Sananvoima väittää ettei Jeesuksella ollut ylösnousemisen jälkeen luita ja lihaaMyös u.m sanoo saman LUUK.24:Mutta koska he olivat kauhistuneita ja olivat säikähtäneet, he kuvittelivat näkevänsä hengen. 38 Niin hän sanoi heille: ”Miksi olette levottomia, ja minkä vuoksi sydämessänne nousee epäilyksiä? 39 Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani, että se olen minä itse; tunnustelkaa minua ja katsokaa, sillä hengellä ei ole lihaa eikä luita, niin kuin näette minulla olevan.”
- Sanavoima
Ei enkeli eikä henki olennot voi syödä eikä heillä voi olla naulan jällkiä kädessä ja jalassa!!!Pahastipa sinua on aivopesty!Jeesus PYSTYI AINEELLISTUMAAN,aivan kuten enkelitkin.Enkelit raamatussa söivät ja joivat,ja olivat kuin ihmiset.Esim.1.Moos.18.luvussa on selvästi kaksi enkeliä ja Jeesus isänsä nimessä.Luku.19.:1.ssä.Ja ne kaksi enkeliä tulivat Sodomaan illalla,ja Loot istui Sodoman portissa,ja nähtyään heidät Loot nousi heitä vastaan ja kumartui maahan kasvoillensa..jae 3ssa.HE SYÖVÄT JA JUOVAT..Tästä näemme myös sen,että Aabraham näki Jeesuksen,ja iloitsi!Jeesus on tässä Isänsä Jahven nimessä..Tässä täyttyy Jeesuksen sanat.Aabraham,teidän isänne,riemuitsi siitä,että hän oli näkevä minun päiväni:ja hän näki sen ja iloitsi..Joh.8:56..Sanamies ei ymmärrä,että Jeesus oli erinäköinen Emmauksen tiellä,koska hän OLI YLÖSNOUSEMUS RUUMIISSA ja katosi kesken aterian.Luuk.24:30-31..Jeesus on itse ylösnousemus ja elämä.Tätä ei sanamies äpärä tunnusta,vaan on saddukeuksien kaltainen,ja isästä saatanasta lähtöisin,sillä hän syyttää jatkuvasti,aivan samoin tekee isäsi saatana,nm.sanamies!Mutta sinun loppusi tulee pian,ellet kadu vääriä todistuksia,ja lopeta tuota hengellistä haureutta,sanoen Jeesusta taivaissa lihaa ja verta olevana,vaikka hän on Jumalan oikealla puolella ja kirkastettuna ja vahvana henkiluomuksena,jonka Jumala sanalla synnytti ja hän on yksin Jumalan Esikois Poika!Tästähän todistaa Johanneskin.Ilm.1:12-18..onkohan Jeesus tässä lihaa ja verta?Joka niin luulee,ei ole uudestisyntynyt vaan pitää Jeesusta halpana.Liha ja veri,ei peri eikä voi olla taivaissa.1.Korintt.15:50.ssä.Mutta tämän minä sanon veljet,ETTEI LIHA JA VERI VOI PERIÄ JUMALAN VALTAKUNTAA,EIKÄ KATOAVAISUUS PERI KATOAMATTOMUUTTA..Tämän takia Jeesus muuttui,kun hänet Jumala Jahve herätti kuolleista,YLÖSNOUSEMUS RUUMIIKSI..Paavali todistaa myös,että maallinen majamme hajotetaan maahan,mutta asumus taivaissa on iankaikkinen maja..Hän tarkoittaa juuri liha ruumista ja joka muutetaan henkiruumiiksi.2.korintt.5:1-17..jae 16.ssa.Sentähden ME EMME TÄSTÄ LÄHTIEN TUNNE KETÄÄN LIHAN MUKAAN,JOS OLEMMEKIN TUNTENEET KRISTUKSEN LIHAN MUKAAN,EMME KUITENKAAN NYT ENÄÄ TUNNE.
- Sanavoima
Sanamies.... kirjoitti:
Ja Sananvoima väittää ettei Jeesuksella ollut ylösnousemisen jälkeen luita ja lihaaSanamies voisi lopettaa koko raamatun lukemisen,sillä 90% lukemastasi on kirjaimen mukaan tulkittua.Sielullinen sannamies ei tajua,että Jeesus on YLILUONNOLLINEN ja pystyi kaikkeen,ei omasta itsestään,vaan Jumalalle kuuliaisena ja teki mitä Isä Jahve vaati tekemään.
Sanavoima kirjoitti:
Sanamies voisi lopettaa koko raamatun lukemisen,sillä 90% lukemastasi on kirjaimen mukaan tulkittua.Sielullinen sannamies ei tajua,että Jeesus on YLILUONNOLLINEN ja pystyi kaikkeen,ei omasta itsestään,vaan Jumalalle kuuliaisena ja teki mitä Isä Jahve vaati tekemään.
Raamatun lukeminen ei mene koskaan hukkaan
- enkelit syövät kyllä
Ei enkeli eikä henki olennot voi syödä eikä heillä voi olla naulan jällkiä kädessä ja jalassa!!!----Liha ja veri täysin ruumiillisesti Jeesus nousi kuolleista ja nousi myös taivaaseen ruumiillisesti-----
täyttä potaskaa
LIHA ja VERI ei Taivaaseen mene
olet kovastai vajaa ymmärykseltäsi ihan perusasioissa,
Sanamies-rassukka....
Kuis kävi niille enkeleille jotka aineellistui Nooan aikoina?
Huonosti olet Raamattusi lukenut...
Abrahamin luonakin vieraili enkeleitä,
joille hän valmiisti aterian, lukee Raamatussa... - Sanavoima
Raamatun lukeminen ei mene koskaan hukkaan
saatana lukee sitä myös,ja käyttää kaltaisiasi eksyttämään.
- Sanavoima
enkelit syövät kyllä kirjoitti:
----Liha ja veri täysin ruumiillisesti Jeesus nousi kuolleista ja nousi myös taivaaseen ruumiillisesti-----
täyttä potaskaa
Sanamies-rassukka....
joille hän valmiisti aterian, lukee Raamatussa...Aivan oikein.Koska sanamiehen pää on pimentynyt,niin parempi on olla antamatta tuollaisille koirille mitään pyhää.Rypekööt karsinassaan,ev.lutka kirkkörapakossa.:D
Sanavoima kirjoitti:
saatana lukee sitä myös,ja käyttää kaltaisiasi eksyttämään.
Jehovan todistajille on sanottu, että Raamattua lukemalla menee eksytykseen, mutta lukemalla gudujen kirjoja saavuttaa täydellisyyden.
enkelit syövät kyllä kirjoitti:
----Liha ja veri täysin ruumiillisesti Jeesus nousi kuolleista ja nousi myös taivaaseen ruumiillisesti-----
täyttä potaskaa
Sanamies-rassukka....
joille hän valmiisti aterian, lukee Raamatussa...Missä tuo sanotaan ettei liha veri mene taivaaseen?
- kudu-sonni
Jehovan todistajille on sanottu, että Raamattua lukemalla menee eksytykseen, mutta lukemalla gudujen kirjoja saavuttaa täydellisyyden.
http://www.african-safari-pictures.com/image-files/kudu-bull.jpg
Sanamiehen maailmassa siis...
kudut kirjoittaa? kirjoja ?
noilla sarvillako? heheh... - älä Sanis valehtele
totuusvoittaaaina15.1.2014 00:05
Jehovan todistajille on sanottu,
että Raamattua lukemalla menee eksytykseen***** hourailee Sanamies.
Ihan päinvastoin,
Vartiotornihan kehottaa lukemaan
nimenomaan Raamattua ihan PÄIVITTÄIN.
Tekis hyvää Saanmiehellekin,
kunhan oppii lukemaan ensin...
kas nettihän se n paljastaa ===>>
/// Lue Raamattua ja mietiskele sitä päivittäin.
Näin saat tallennettua Jumalan ajatuksia mielesi varastoihin,
ja pyhä henki voi auttaa sinua muistamaan ne,
kun tarvitset niitä. (Mark. 13:11; lue Johanneksen 14:26.)*////
http://wol.jw.org/fi/wol/d/r16/lp-fi/2013283?q=lue raamattua päivittäin&p=par - liha jää Tellukselle
Missä tuo sanotaan ettei liha veri mene taivaaseen?
50. Mutta tämän minä sanon,
veljet,
ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa,
eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta.
51. Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme
http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/1Kor.15.html
Usko jo että liha ja läski ja veri
EIVÄT mene taivaaseen,
ne ei ole semmosta kudosta et pysy siellä kondiksessa,
koska Jumala on luonut lihan Maapallon olosuhteisiin !
Mitä koulua oot käyny kun et biologiastakaanmitään ymmärrä?
Läskit siis jää MAAN PÄÄLLE lyllertämään,usko veikkonen se. - jiihaa taas
Sanamies lukee näitten kudujen kirjoittamia kirjoja,
koska uskoo
saavuttavansa siten täydellisyyden LOL
http://animalonstamps.files.wordpress.com/2009/12/zimbabwe-1.jpg?w=300&h=263 - perun hautapaikkani
Missä tuo sanotaan ettei liha veri mene taivaaseen?
Sanamies:
siis Luther-säätiökö opettaa että liharuumis menee Taivaaseen?
Millä raamatunjakeilla se perustellaan? liha jää Tellukselle kirjoitti:
50. Mutta tämän minä sanon,
veljet,
ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa,
eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta.
51. Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme
http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/1Kor.15.html
Usko jo että liha ja läski ja veri
EIVÄT mene taivaaseen,
ne ei ole semmosta kudosta et pysy siellä kondiksessa,
koska Jumala on luonut lihan Maapallon olosuhteisiin !
Mitä koulua oot käyny kun et biologiastakaanmitään ymmärrä?
Läskit siis jää MAAN PÄÄLLE lyllertämään,usko veikkonen se.Jumalan valtakunta on eri kuin taivas
MATT.12:28. Mutta jos minä Jumalan Hengen voimalla ajan ulos riivaajia, niin on Jumalan valtakunta tullut teidän tykönne.
23: 43. Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.
LUUK.17:20. Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla,
21. eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".perun hautapaikkani kirjoitti:
Sanamies:
siis Luther-säätiökö opettaa että liharuumis menee Taivaaseen?
Millä raamatunjakeilla se perustellaan?Aika monella esim. Jeesus nousi taivaaseen ja Elia otettiin taivaaseen 2KUNIN. 2:11. Kun he niin kulkivat ja puhelivat, niin katso, äkkiä ilmestyivät tuliset vaunut ja tuliset hevoset, ja ne erottivat heidät toisistansa, ja Elia nousi tuulispäässä taivaaseen.
EI SANOTA ETTÄ LIHA OLISI LÄHHTENYT ELIASTA POIS
Paavali myös 2 KOR.12:1 Minun täytyy kerskata; se tosin ei ole hyödyllistä, mutta minä siirryn nyt näkyihin ja Herran ilmestyksiin.
2. Tunnen miehen, joka on Kristuksessa: neljätoista vuotta sitten hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen - oliko hän ruumiissaan, en tiedä, vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää.
3. Ja minä tiedän, että tämä mies - oliko hän ruumiissaan vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää -
4. temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja, joita ihmisen ei ole lupa puhua.- eeeeeiiiii nuiiiin
Jumalan valtakunta on eri kuin taivas
MATT.12:28. Mutta jos minä Jumalan Hengen voimalla ajan ulos riivaajia, niin on Jumalan valtakunta tullut teidän tykönne.
23: 43. Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.
LUUK.17:20. Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla,
21. eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".LUUK.17:20. Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi:---
---...katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".-----------------
siis, Jumalan valtakunta on
FARISEUSTEN SISUKSISSA ?
UM kertoo asian järkevämmin,
tsekkaappas sieltä Sanamies. - ymmärrä jo
Aika monella esim. Jeesus nousi taivaaseen ja Elia otettiin taivaaseen 2KUNIN. 2:11. Kun he niin kulkivat ja puhelivat, niin katso, äkkiä ilmestyivät tuliset vaunut ja tuliset hevoset, ja ne erottivat heidät toisistansa, ja Elia nousi tuulispäässä taivaaseen.
Paavali myös 2 KOR.12:1 Minun täytyy kerskata; se tosin ei ole hyödyllistä, mutta minä siirryn nyt näkyihin ja Herran ilmestyksiin.
2. Tunnen miehen, joka on Kristuksessa: neljätoista vuotta sitten hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen - oliko hän ruumiissaan, en tiedä, vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää.
3. Ja minä tiedän, että tämä mies - oliko hän ruumiissaan vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää -
4. temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja, joita ihmisen ei ole lupa puhua.Kysymys on siis:
Luther-säätiökö opettaa että LIHARUUMIS menee Taivaaseen?
Millä raamatunjakeilla se perustellaan? - huomioi aikajana
Aika monella esim. Jeesus nousi taivaaseen ja Elia otettiin taivaaseen 2KUNIN. 2:11. Kun he niin kulkivat ja puhelivat, niin katso, äkkiä ilmestyivät tuliset vaunut ja tuliset hevoset, ja ne erottivat heidät toisistansa, ja Elia nousi tuulispäässä taivaaseen.
4. temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja, joita ihmisen ei ole lupa puhua.Elia nousi UM:n mukaan taivaaLLE.
Ei siis taivaaSEEN.
Kas kun Raamattu kertoo että
vuosia myöhemmin Elia kirjoitti kirjeen Juudan kuninkaalle Joramille ..... :D
***2:11: Mikä oli se ”taivas”, jota kohti ”Elia lähti nousemaan myrskytuulessa”?
Se ei ollut mikään aineellisen kaikkeuden kaukainen osa
eikä Jumalan ja hänen enkelipoikiensa hengellinen asuinpaikka
(5. Mooseksen kirja 4:19; Psalmit 11:4; Matteus 6:9; 18:10).
”Taivas”, johon Elia nousi, oli ilmakehän taivas
(Psalmit 78:26; Matteus 6:26).
Maan ilmakehän halki kiitävät tuliset vaunut
ilmeisestikin siirsivät Elian toiseen osaan maapalloa,
missä hän eli vielä jonkin aikaa.
Vuosia myöhemmin Elia kirjoitti kirjeen Juudan kuninkaalle Joramille
(2. Aikakirja 21:1, 12–15).
http://wol.jw.org/fi/wol/d/r16/lp-fi/2005562?q=Vuosia myöhemmin Elia kirjoitti kirjeen&p=par
Vuosia myöhemmin Elia kirjoitti kirjeen - JUOPA suurenee
4. temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja, joita ihmisen ei ole lupa puhua.Toinen kirje korinttilaisille 12
1. Minun täytyy kerskata; se tosin ei ole hyödyllistä,
mutta minä siirryn nyt NÄKYIHIN ja Herran ilmestyksiin.
4. temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja,
joita ihmisen ei ole lupa puhua.
http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/2Kor.12.html
Paavali NÄKI NÄYN ja Sanamies luulee et trippi oli kirjaimellinen...
näyt on näkyjä, unia, tapahtumia
PAAVALIN KALLON SISÄSSÄ.
Oli ihan LIHASSA TELLUKSELLA tämä Paavali näkyjä nähdessään.
Itsekin sanoo näyksi. - suolistusjuttuja
eeeeeiiiii nuiiiin kirjoitti:
LUUK.17:20. Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi:---
---...katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".-----------------
FARISEUSTEN SISUKSISSA ?
tsekkaappas sieltä Sanamies.---...katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".-----------------
FARISEUSTEN SISUKSISSA ?
tsekkaappas sieltä Sanamies.---------------------
niin se Jeesus Fariseuksille sanoopi,
nyt hokasin...
Fariseuksien sisuksista löytyy Jumalan Valtakunta.... huomioi aikajana kirjoitti:
Elia nousi UM:n mukaan taivaaLLE.
Ei siis taivaaSEEN.
Kas kun Raamattu kertoo että
vuosia myöhemmin Elia kirjoitti kirjeen Juudan kuninkaalle Joramille ..... :D
***2:11: Mikä oli se ”taivas”, jota kohti ”Elia lähti nousemaan myrskytuulessa”?
Se ei ollut mikään aineellisen kaikkeuden kaukainen osa
eikä Jumalan ja hänen enkelipoikiensa hengellinen asuinpaikka
(5. Mooseksen kirja 4:19; Psalmit 11:4; Matteus 6:9; 18:10).
”Taivas”, johon Elia nousi, oli ilmakehän taivas
(Psalmit 78:26; Matteus 6:26).
Maan ilmakehän halki kiitävät tuliset vaunut
ilmeisestikin siirsivät Elian toiseen osaan maapalloa,
missä hän eli vielä jonkin aikaa.
Vuosia myöhemmin Elia kirjoitti kirjeen Juudan kuninkaalle Joramille
(2. Aikakirja 21:1, 12–15).
http://wol.jw.org/fi/wol/d/r16/lp-fi/2005562?q=Vuosia myöhemmin Elia kirjoitti kirjeen&p=par
Vuosia myöhemmin Elia kirjoitti kirjeenElia nousi vain johonkin avaruuteen????
Mahtaa olla siellä aika pitkä, kun on vain kerran tullut sieltä Mooseksen kanssa Jeesusta tapaamaan.
Elian viesti tuli taivaasta suoraan Jumalalta- montax kertaa?
Elia nousi vain johonkin avaruuteen????
Mahtaa olla siellä aika pitkä, kun on vain kerran tullut sieltä Mooseksen kanssa Jeesusta tapaamaan.
Elian viesti tuli taivaasta suoraan JumalaltaLentokone nousee taivaaLLE.
Lentokone ei mene taivaaSEEN.
Koneessa ihminen siirtyy ilmakehässä_ toiseen paikkaan-- Maapallolle.
Onkos Sanamies koskaan mennyt lentokoneessa TAIVAASEEN? - NÄKY näkyi Paavalill
JUOPA suurenee kirjoitti:
Toinen kirje korinttilaisille 12
PAAVALIN KALLON SISÄSSÄ.
Itsekin sanoo näyksi.Sanamies HOIIII
PAAVALIN KALLON SISÄSSÄ.
Itsekin sanoo näyksi.
Näki ihan MAAN PÄÄLLÄ näkyjä.
Kuten Sanamieskin uniaan.
vaikka kuinka näkis hän unta taivasmatkasta, läskit pysyy sängyssään edelleen. montax kertaa? kirjoitti:
Lentokone nousee taivaaLLE.
Lentokone ei mene taivaaSEEN.
Koneessa ihminen siirtyy ilmakehässä_ toiseen paikkaan-- Maapallolle.
Onkos Sanamies koskaan mennyt lentokoneessa TAIVAASEEN?Jos Raamatussa lukisi, että lentokone meni taivaaseen se olisi silloin totta. Raamattu kertoo Elian menneen taivaaseen ja totta se on. Etkö sinä usko Raamattuun?
NÄKY näkyi Paavalill kirjoitti:
Sanamies HOIIII
PAAVALIN KALLON SISÄSSÄ.
Itsekin sanoo näyksi.
Näki ihan MAAN PÄÄLLÄ näkyjä.
Kuten Sanamieskin uniaan.
vaikka kuinka näkis hän unta taivasmatkasta, läskit pysyy sängyssään edelleen.4. temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja,
Ei ole näky vaan on todella ollut taivaassa. Se on ilmestys kuten oli Johanneksenkin ilmestys että otettiin taivaaseen- Sanavoima
Ei ole näky vaan on todella ollut taivaassa. Se on ilmestys kuten oli Johanneksenkin ilmestys että otettiin taivaaseenVaikka hänet KIRJAIMEN MUKAAN olisikin temmattu taivaaseen,eivät he siellä ole kirjaimellisessa liharuumiissa.Jos näin olisi,Jumalan sana olisi ristiriidassa.Näin ei ole.Ilmeisesti hän muuttui henkiruumiiksi.Raamatun mukaan,ruumiissamme EI ASU MITÄÄN HYVÄÄ.Taivaissa ja paratiisissa ASUU TÄYDELLINEN HYVÄ JA VANHURSKAUS..Sillä minä tiedän,ETTEI MINUSSA,SE ON MINUN LIHASSANI,ASU MI-TÄÄN HYVÄÄ.Tahto minulla kyllä on,mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei.Room.7:8..Paavalilla oli ilmestys eli näky,joka voi olla vert.kuvaus.Myös ilm.kirja on täynnä vert.kuvaa..Liha ja veri,ei mene taivaaseen,se on sata varmaa!Ja tällä palstalla on todistajat sen kirjoittaneet,perustellen sen raamatulla.Joten ardo voi lopettaa tuon lihan ja veren kanssa sotimisen,älyämällä asiat lihan mukaan jossa EI ASU MITÄÄN HYVÄÄ.
- tuli selväxi nyt
Jos Raamatussa lukisi, että lentokone meni taivaaseen se olisi silloin totta. Raamattu kertoo Elian menneen taivaaseen ja totta se on. Etkö sinä usko Raamattuun?
Joo. uskottavahan se on...
On se niin että dyslexia vaikeuttaa pahasti ajattelua
haittaa ja ihmisen ajattelukykyä.
Juopa normaali-ihmisen ymmärryksen
ja Sanamiehen ymmärryksen välillä on .....ylittämätön. tuli selväxi nyt kirjoitti:
Joo. uskottavahan se on...
On se niin että dyslexia vaikeuttaa pahasti ajattelua
haittaa ja ihmisen ajattelukykyä.
ja Sanamiehen ymmärryksen välillä on .....ylittämätön.Sinä et siis usko Raamattuun
Sanavoima kirjoitti:
Vaikka hänet KIRJAIMEN MUKAAN olisikin temmattu taivaaseen,eivät he siellä ole kirjaimellisessa liharuumiissa.Jos näin olisi,Jumalan sana olisi ristiriidassa.Näin ei ole.Ilmeisesti hän muuttui henkiruumiiksi.Raamatun mukaan,ruumiissamme EI ASU MITÄÄN HYVÄÄ.Taivaissa ja paratiisissa ASUU TÄYDELLINEN HYVÄ JA VANHURSKAUS..Sillä minä tiedän,ETTEI MINUSSA,SE ON MINUN LIHASSANI,ASU MI-TÄÄN HYVÄÄ.Tahto minulla kyllä on,mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei.Room.7:8..Paavalilla oli ilmestys eli näky,joka voi olla vert.kuvaus.Myös ilm.kirja on täynnä vert.kuvaa..Liha ja veri,ei mene taivaaseen,se on sata varmaa!Ja tällä palstalla on todistajat sen kirjoittaneet,perustellen sen raamatulla.Joten ardo voi lopettaa tuon lihan ja veren kanssa sotimisen,älyämällä asiat lihan mukaan jossa EI ASU MITÄÄN HYVÄÄ.
Te siis jo uskotte, että ihmisellä on ruumis ja sielu ja henki??? HYVÄ!!!
- TOSI ON
Sinä et siis usko Raamattuun
Joo. uskottavahan se RAAMATTUUN on...
On se niin että dyslexia vaikeuttaa pahasti Sanamiehen ajattelua
ja Sanamiehen ymmärryksen välillä on .....ylittämätön. - opettele.N_Ä_K_Y
Ei ole näky vaan on todella ollut taivaassa. Se on ilmestys kuten oli Johanneksenkin ilmestys että otettiin taivaaseenTavaappas tämä =>
--siirryn nyt NÄ-KYI-HIN--
Paavali it-se sanoo sitä näyksi.
näkee NÄKYJÄ_ ei oo sama_ et matkaa liharuumiissa,
kerpele miten kovakallonen olet :D lol LOL LOL
Paavali NÄKI NÄYN
--ja Sanamies luulee et trippi oli kirjaimellinen...
PAAVALIN KALLON SISÄSSÄ. ////////////////// - Sanamies...
opettele.N_Ä_K_Y kirjoitti:
Tavaappas tämä =>
--siirryn nyt NÄ-KYI-HIN--
Paavali it-se sanoo sitä näyksi.
näkee NÄKYJÄ_ ei oo sama_ et matkaa liharuumiissa,
kerpele miten kovakallonen olet :D lol LOL LOL
Paavali NÄKI NÄYN
--ja Sanamies luulee et trippi oli kirjaimellinen...
PAAVALIN KALLON SISÄSSÄ. //////////////////Ei ole näky, vaan temmattiin taivaaseen. Näky ja tempaus on kokonaan eri asia. Jos sinä näet näyn tai unen ei ole sama asia kuin se että eräs mies nappasi naisen kyytiinsä ja jäi kiinni. Näkikö tuo nainenkin vain unen?
- Sanavoima
Te siis jo uskotte, että ihmisellä on ruumis ja sielu ja henki??? HYVÄ!!!
Ketkä te?Etkö tiedä,että IHMINEN NYT ELÄESSÄÄN ON ELÄVÄ SIELU,JA SAMOIN ELÄIMET OVAT SIELUJA.Kaikissa,JOISSA ON ELÄMÄN HENGEN HENKÄYS..Esim.Silloin Jahve Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieraimiinsa ELÄMÄN HENGEN,JA NIIN IHMISESTÄ TULI ELÄVÄ SIELU.1.Moos.2:7,.huom.Aadamista TULI elävä sielu.Ei mitään mainintaa,että häneen meni elävä sielu.VAAN,häneen MENI ELÄMÄN HENKI..Eli elävät olennot ovat NYT SIELUJA,mutta heissä on ELÄMÄN HENKI..Samoin eläimet ovat sieluja,mutta ihminen eroaa eläimestä,vain siten,että he ovat Jumalan kuvaksi luotuja..esim.Sillä katso,minä annan vedenpaisumuksen tulla yli maan hävittämään taivaan alta kaiken lihan,KAIKEN,JOSSA ON ELÄMÄN HENKI;KAIKKI,MIKÄ ON MAAN PÄÄLLÄ ON HUKKUVA.1.Moos.6:17..sama toistuu 7:22..vesieläimet eivät hukkuneet..Veressä on sielu,ja tämä tarkoittaa eläimiä,ja ihmisiä.1.Moos.9:4..Eli ihmiset ja eläimet ovat sieluja,veren takia.Kun ihminen kuolee,hänestä lähtee henki,ja ne jotka ovat Jumalan ja Jeesuksen omia,heidän henkensä menevät elämään Jumalan muistiin,elämän kirjaan.ilm.20:15..Jumalattomat ovat ilmeisesti tuonelassa?Luuk.16:23..kyseessä on vert.kuva.Kuolematon sielu oppi EI PIDÄ PAIKKAANSA.Tämän raamattu todistaa.Se sielu joka syntiä tekee,SEN ON KUOLTAVA.Hes.18:19..Ylösnousemuksessa herätetään kuolleet,ja jumalattomat menevät ikuiseen rangaistukseen ja vanhurskaat,eli Jumalan muistissa elävät=elämänkirja menevät ikuiseen elämään,uuteen taivaaseen ja uuteen maahan.Ilm.21:1-8..Eli kuolematon sielu oppi,on harhaoppia.Vain Jumala Jahve päättää siitä,kuka kuolee toisen kerran ja kuka menee ikuiseen elämään ja taivaalliseen autuuteen.ilm.20:11-15..
- Sanavoima
Sanamies... kirjoitti:
Ei ole näky, vaan temmattiin taivaaseen. Näky ja tempaus on kokonaan eri asia. Jos sinä näet näyn tai unen ei ole sama asia kuin se että eräs mies nappasi naisen kyytiinsä ja jäi kiinni. Näkikö tuo nainenkin vain unen?
Kyllä oli tämä Paavalin kertomus miehestä joka temmattiin kolmanteen taivaaseen.Nm.Sanamies.Raamattua täytyy osata tutkia Pyhän hengen kautta,EI OMAN PÄÄN,JA JÄRKEILYJEN.Luku.12.Alkaa selvästi..Minun täytyy nyt kerskata;SE EI TOSIN OLE HYÖDYLLISTÄ,MUTTA MINÄ SIIR-RYN NYT NÄ-KYI-HIN,JA HERRAN(JEESUKSEN) ILMESTYKSIIN..jae1.ssä..Hän kertoo nähneensä tämän näyn ja Jeesukselta tulevan ilmestyksen..jae.5.ssä.TÄSTÄ MIEHESTÄ MINÄ KERSKAAN,mutta itsestäni en kerskaa,paitsi heikkoudestani..Tämä mies voi hyvinkin olla itse ryöväri ristillä,joka Jeesuksen mukaan pääsi paratiisiin?Luuk.23:42-43..Samana päivänäkö?en tiedä..Kuitenkin kyseessä on NÄKY.
- eri asiat ,taas
Sanamies... kirjoitti:
Ei ole näky, vaan temmattiin taivaaseen. Näky ja tempaus on kokonaan eri asia. Jos sinä näet näyn tai unen ei ole sama asia kuin se että eräs mies nappasi naisen kyytiinsä ja jäi kiinni. Näkikö tuo nainenkin vain unen?
Näyt ja ilmestykset
1 Minun on pakko kerskailla, vaikkei siitä hyötyä olekaan.
Siirryn nyt
näkyihin
ja Herran ilmestyksiin ///
http://www.evl.fi/raamattu/1992/2Kor.12.html
kertoo siis Paavali tripistään---.
Se NÄKY tapahtui Paavalin __oman pään sisällä__.
Ihmislihaa ei voi tempasta taivaaseen,
se on luotu VAIN Telluksen ilmakehään elämään.
Kuten , voit Sanamies nähdä unta/valvenäyn että sinut tempastaan putkaan
mutta heräät kuitenkin omasta sängystäsi.
simppeli homma.
Näet *näyn* tempauksesta,
ei oo sa-ma kuin tempaisu eri asiat ,taas kirjoitti:
Näyt ja ilmestykset
1 Minun on pakko kerskailla, vaikkei siitä hyötyä olekaan.
Siirryn nyt
näkyihin
ja Herran ilmestyksiin ///
http://www.evl.fi/raamattu/1992/2Kor.12.html
kertoo siis Paavali tripistään---.
Se NÄKY tapahtui Paavalin __oman pään sisällä__.
Ihmislihaa ei voi tempasta taivaaseen,
se on luotu VAIN Telluksen ilmakehään elämään.
Kuten , voit Sanamies nähdä unta/valvenäyn että sinut tempastaan putkaan
mutta heräät kuitenkin omasta sängystäsi.
simppeli homma.
Näet *näyn* tempauksesta,
ei oo sa-ma kuin tempaisuLue itse 2KOR.12:4. temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja, joita ihmisen ei ole lupa puhua.
temmattiin ei ole mikään uni eikä näky vaan ruumiillinen otto toiseen paikkaan.
1TESS.4:17. sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
Sama sanonta. Kyllä tuossakin meidät Kristityt (ei jehovan todistajat) temmataan kaikki taivaaseen Herraa vastaan
Luuletteko että Jumalalle Jeesukselle ei ole mahdotonta viedä meitä avaruuden läpi taivaaseen? Jos luulette on teillä todella pieni usko.
- Maahan, Läskit
Hauta oli tyhjä.
Läski ja liha ei Taivaaseen mene vaikka Sanamiehen uskonkäsitys niin onkin.
Raamattu ei läskiä Taivaaseen huoli eikä sijoita. - voitettutotuus
Totuusvoittaja ei todistajat selitä vaan raamattu, kun sinulla näyttää olevan vakava ongelma raamatun ymmärtämisessä, niin ota todistajiin yhteyttä ja kuuntele heitä olemalla 2 minuuttia hiljaa ja ala sitten lukemaan raamattua niin siitä se ymmärrys lähtee ja harhat päästä myös samaan tahtiin.
PS yritä edes kyllä pystyt 2 minuuttia on pitkä aika kun keskityt niin se auttaa.
Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778