Kuinka monta kirpparia yliieskassa?

tietämätön

Elikkäs voisiko joku valaista kuinka monta kirpparia Ylivieskassa on ja misssä päin?

KIITOS! :)

22

6817

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnnnghfbghn

Kirpputoreja on kolme:

- Citykirppis - Wanhan tavaratalo, Kiskotie 5
      - Kirppis Paratiisi, Ruutihaantie 12
      - Juurakon kirppis, Juurikoskenkatu 4

Lisäksi on yksi kierrätyskeskus:
      - Kierrätyskeskus Sytyke, Varastotie 5

• kirppis fani

Miks jätit ruususen mainitsematta?Koko Pohjois-Pohjanmaan suurin ja upein kirppis

• kirpparilainen

Sehän on kirpparia koko ylivieska.

• Kirpparikiertäjä

Lisäksi uusin ja mielestäni ehdottomasti paras kirppari on uusin Kirppis Ruusunen Valtakadulla K-Market Mustikan kanssa samassa rakennuksessa.

Tietääkö kukaan muuten, miten Ruususessa toimii se hintalappujen viivakoodisysteemi myyjän näkökulmasta?

• Miesstrippaaja

Realisointi piste, entisen autorastin tiloissa. Hieno paikka, halpa.

• nnnnghfbghn

• nnnnghfbghn
        Miesstrippaaja kirjoitti:

Realisointi piste, entisen autorastin tiloissa. Hieno paikka, halpa.

Osoite on Savelantie 1.

• nnnnghfbghn

Tarkka osoite on Valtakatu 13.

• rerr

Ja lisäksi realisointikeskus siellä hautausmaan vieressä.

• kirppu

Vinkkinä voin kertoa, että Wanhan Tavaratalo ehdottomasti paras. Kohtuuhintaiset tavarat vaihtuvat hyvin. Muilla kirppareilla älyttömiä hintoja romuista ja lumpuista sekä huono palvelu.

• IHMETTELIN

Ihmetytti kun tuo uusi kirppis ei ollut auki välipäivinä,jolloin oli ihmiset liikkeellä!Parhaita myyntipäiviä!

• kirppis ihminen

ruusunen kirppis valoisa ja tilaa on, pöydät vain epä järjestyksessä, menevät sikin sokin.

• ylivieskalainen

Ylivieskassa on aika monta kirppistä, mutta näin kaikki kiertäneenä voin sanoa, että ruusunen on paras. Jo sen viivakoodisysteemin takia, helppoa seurata myyntejä kotoakin koneelta. Paikka on valoisa ja siisti.

Olen tyytyväinen ja niin ovat muutkin joita olen jututtanut. En kuulu talonväkeen, en siksi kehu. Olen vain yksi monista myyjistä ja myynti jatkuu ensi vuonna taas.

Hyvää joulua!

• arvatkaa kuka
        ylivieskalainen kirjoitti:

Ylivieskassa on aika monta kirppistä, mutta näin kaikki kiertäneenä voin sanoa, että ruusunen on paras. Jo sen viivakoodisysteemin takia, helppoa seurata myyntejä kotoakin koneelta. Paikka on valoisa ja siisti.

Olen tyytyväinen ja niin ovat muutkin joita olen jututtanut. En kuulu talonväkeen, en siksi kehu. Olen vain yksi monista myyjistä ja myynti jatkuu ensi vuonna taas.

Hyvää joulua!

Eipä siinä teidän tuppukylässänne ole mitään, ei edes kunnollisia kirppareita.
        Ei sillä että minä kirppareita kiertäisin, sillä ostan kaiken aina ainoastaan uutena.

• Ainakin nämä

Kuusi:
      Vanhan tavarantalo
      Ruusunen
      Juurikka
      Paratiisi
      Sytyke
      Realisointi

• Välipäivät?

Mitkä noista kirppiksistä on auki la 27.12.2014?

• myyjätär

Ainakin Ruusunen on auki tänään.

• nnnnghfbghn
        myyjätär kirjoitti:

Ainakin Ruusunen on auki tänään.

Myös Kirppis Paratiisi on auki kolmeen iltapäivällä saakka.

• Varmaatietoa

Varoitus, Kirpputori Ruususessa on Ötökkä ongelma. Varma tieto.

• Anonyymi

Tiedän että tämä on vanha keskustelu mutta listaan tähän ylivieskan kirpputorit ja kierrätysmyymälät

-Kirppis Ruusunen
      -Toive kirppis
      -RetroSoppi
      -Sytyke
      -Realisointipiste
      -Kierrätyskirppis Ilomonex

• Anonyymi

En lukisi Toive-kirppistä kirpputoriksi. Jälleenmyyntimyymälä, hinnat kovat. Maksasitko käytetystä, normaalista lyhdystä 26e ja ropot päälle? Hävitöntä kiskontaa.

• Anonyymi

Olkaa tarkkana yhdellä kirpparilla - 50 tavarat pitää itse sanoa kassalla arvaa kun et muista otetaan täysillä hinta yhden tavaran kerran ostin samasta pöydästä kuin toisen yhdestä alennus toisesta täydellä hintaa otettiin! Mistä kaikki ulkoa muistaa mitkä esim - 50 tämä ei ole eka kerta tuolla paikassa menee jo huolimattomuuden piikkiin kyllä sekä usein käytös myös kassoilla aika ihmeellistä näkee milloin Pas.. Päivä ja milloin ei

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2206
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      350
      1478
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1473
    4. 202
      1405
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1121
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      988
    7. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      960
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      949
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      28
      885
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      859
    Aihe