Mun elämä on luuhistumassa

elämään väsynyt

Kaikki asiat menee koko ajan huonompaan suuntaan. Ja tiedän kyllä syynkin siihen.
Paha on päässyt hallitsemaan mun elämäänni ja on niin vaikeeta päästä takaisin Jeesuksen tykö.
Kun mä kerran sieltä lähdin niin tuntuu mahdottomalta että pystyisi enää seuraamaan Häntä.
Nykyään mä juon taas ja mietin usein kuolemaa. Kun vaan pääsis täältä pois. JEESUS AUTA. Mä oon epätoivonen.

35

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunka suuri onkaan se ilo joka Isän sydämessäon kun tuhlaajapoika palajaa kotiin!
      Turvaa siihen, Herran sydän on lähellä heitä jotka elämän murheissa ovat väsyneet ja Häneen kaihoten kurkottavat!

• Anonyymi

Juutalainen tuhlaaja synagogalla osa pelastuu suuri osa ei. Kieltää Jeesuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juutalainen tuhlaaja synagogalla osa pelastuu suuri osa ei. Kieltää Jeesuksen.

Juutalainen tuhlaaja POIKA . Otetaanko oikeaa oppia hiukan .

• elämään väsynyt

Kiitos vastauksesta. Tuo kosketti todella. Saan vielä mahdollisuuden palata Isän tykö. Siunausta sulle!

• Siunausta myös sinulle Herran Jeesuksen nimessä!

• Herra.
        nikojt kirjoitti:

Siunausta myös sinulle Herran Jeesuksen nimessä!

Älä palaa isäsi luokse vaan tapa itsesi, sinä syntinen huoranpukki.

T. Oikea lestaadiolainen

• Anonyymi
        Herra. kirjoitti:

T. Oikea lestaadiolainen

Kamala vale!

• Anonyymi
        Herra. kirjoitti:

T. Oikea lestaadiolainen

Olemma laittaneet päivämiehessä sinutkin saatanalle joka on lestojen Jumala.

• Ehtoo Valon Sanoma

Monien ihmisten keskellä me havaitsemme, että siellä missä on tunnekuohuja ja niin edespäin, siellä esiintyy juoruilua ja panettelua ja kaikenlaisia jumalattomia asioita. Veli, se on rikkihappoa seurakunnassa; se on riivaajavoima. Niiden miesten ja naisten henki, jotka tulevat toisten keskelle ja koettavat työntää jonkun pois ja sanoa: "Tämä ei ole oikeassa eikä tämä ole oikeassa eikä tuo ole oikeassa." Jos te jäljitätte sitä, yhdeksän kertaa kymmenestä, se henkilö, joka aiheuttaa tuon kohun, on se, joka ei ole oikeassa. Aamen. Jumala vihaa eripuraisuutta veljien välillä. Olkaa kunnioittavia. Olkaa pyhiä. Rakastakaa Jumalaa. Seiskää Hänen kanssaan. Ja niin kauan kuin te tiedätte, että teidän elämänne pitää yhtä Raamatun kanssa sydämen puhtaudessa, ajatusten puhtaudessa, rakastaen veljiänne, koettaen tehdä parhaanne Jumalan valtakunnan rakennukseksi ja tehden noita asioita, pukeutuen oikein, eläen oikein, puhuen oikein, mennen oikeisiin paikkoihin; silloin teillä voi olla kaikki ne tunteet, joita te haluatte, ja jokainen uskoo sen.

Jeesus sanoi: "Te olette maan suola, jos suola käy mauttomaksi, se ei enää kelpaa mihinkään muuhun kuin pois heitettäväksi ja ihmisten tallattavaksi." Jos te olette yksistään suolaa, siitä ei ole mihinkään. Mutta jos teillä on siinä makua, te olette suolaisia ja maailma tulee janoiseksi. Tulkaa suolaisiksi; he tulevat janoisiksi.

William Branhamin saarnasta Enticing Spirits 55-0724

• pääset vielä

Kun lähtee tottelemattomuuden tielle vaikka on päässyt Herran yhteyteen, niin sakkokierrokset joutuu käymään. Rimpuili saattaa kestää, mutta kyllä armo kuuluu vielä sinullekin. Iman sitä, et tuntisi kaipausta takaisin.
      Israelin kanssa lankesi ja joutui koviin koettelemuksiin, mutta kyllä Herra lopulla ilmestyy.

• elämään väsynyt

Niin. Jotenkin on niin kovin kovin vaikeaa päästä elämään sitä uskon elämää. Heti kun tuntee ja kokee että ehkä sittenkin täältä pohjalta noustaan, niin jo seuraavassa hetkessä isketään takaisin.
      Ja itselläni ehkä suurimmat vaikeudet on vihan tunteissa ja kaikessa negatiivisessä ja kiroilussa.
      Joka kerta ku huomaan että taas lipsahti ruma sana, niin se lannistaa. Ajattelen että ei enkykene enää eikä ole voimia että pystyisin muuttumaan..

• Herra ei jätä

Minäkin olen ollut jo kymmeniä vuosia uskossa ja kiroilen silloin tällöin mielessäni. No Jeesukselta pitää kyllä heti pyttää anteeksi ja sitten saa jatkaa matkaa. Kun lapsi lankeaa ja tulee kolhu, niin äiti puhaltaa haavaan ja sitten taas leikit jatkuvat.
        Jos tämä on sinulle Herralta vinkki, että sisimpään kätkettyä vihaa pitää käsitellä. vaan on sielun alueella ja ei niinkään hengessä. Ihmisessä on ruumis, sielu ja henki. Jos ruumiissa on vamma, niin se ei estä uskossa olemista. Eikös samoin jos sielussa on vamma, rikkinäisyys, niin henkesi on silti uskossa.
        Olen sitä mieltä, että tarvitisit ihan oikeaa sielunhoitoa, jossa käsitellään ihan vain ihmisen psyykeen lainalaisuuksia mutta kristityn terapeutin johdolla.

Auttaisko Sielunhoitopuhelin 044 4522300 Ma klo 18 -22, ti-ke klo 10 -15 ja 18 - 22, to-pe 10-15 Betania-koti

• Anonyymi

Lestat kiroilee joka päivä juutalaiseen oppiin nojaten saatana on päivän tunnus sana ja huoruus sekä muut juutalaisten rabbien opetukset äpäristä ja muusta. Leeviläiset lestat osaa romfajumalan tähdet. Molokit.

• Anonyymi
        Herra ei jätä kirjoitti:

Minäkin olen ollut jo kymmeniä vuosia uskossa ja kiroilen silloin tällöin mielessäni. No Jeesukselta pitää kyllä heti pyttää anteeksi ja sitten saa jatkaa matkaa. Kun lapsi lankeaa ja tulee kolhu, niin äiti puhaltaa haavaan ja sitten taas leikit jatkuvat.
        Jos tämä on sinulle Herralta vinkki, että sisimpään kätkettyä vihaa pitää käsitellä. vaan on sielun alueella ja ei niinkään hengessä. Ihmisessä on ruumis, sielu ja henki. Jos ruumiissa on vamma, niin se ei estä uskossa olemista. Eikös samoin jos sielussa on vamma, rikkinäisyys, niin henkesi on silti uskossa.
        Olen sitä mieltä, että tarvitisit ihan oikeaa sielunhoitoa, jossa käsitellään ihan vain ihmisen psyykeen lainalaisuuksia mutta kristityn terapeutin johdolla.

Auttaisko Sielunhoitopuhelin 044 4522300 Ma klo 18 -22, ti-ke klo 10 -15 ja 18 - 22, to-pe 10-15 Betania-koti

HYI HELVETTI JA HELLUNTAITA VAPARIT UHRAA RUOKAUHREJA. MOLOKILLE.

• Pelastus
      • elämään väsynyt

Kiitos tuosta linkistä! Todella hyvä puhe! En oo pitkään aikaan itkeny niin paljon kun tänään...

• Anonyymi

Helluntaikahjot erikseen sitten synagogalla . Ne ei synagogalta pääse mihinkään. Siellä ovat.

• Hei !

Aina kun ihminen vastustaa syntiä kynnys synnin tekoon nousee. Aina kun antaa periksi kynnys kiusauksien toteutumiselle laskee. Jaak 4:7-8.
      Jumala odottaa ratkaisuja ja omaa tahtoa aina jossakin vaiheessa jos on häikkää. Väsyneeseen pi-ru iskee ja taktiikka on masentaa ihminen evankeliumin ilolle sokeaksi. Älä anna synnin liikaa masentaa- evankeliumin ilon ollessa suurempi tapahtuu paljon paremmin parempaa. Synti kadutaan ja surraan- mutta ei masennuta synnin alle. Kun uskosta tulee taakka on se paholaisen yksi tavoite. Jeesus Kristus on iloinen asia.
      Mahdollisien sairauksien hoito- masennus esim-. ja raittius terveet elämäntavat- kevyt syöminen- ei sokereita- ei raskaita rasvoja. Kohentaa mielialaa. Täällä olen kirjoittanut elämän tavoista jotakin;
      http://jarinhotelli.blogspot.com/search/label/16

Olen kirjoittanut aiheesta" Harha-askel, erehdys- luopumus:

Lankeemus, harha-askel ja erehdys
      Mitä tehdä jos ihminen luopuu uskosta ?

Raamatun historiassa Jumalaan uskoville on sattunut erehdyksiä ja harha-askelia.

Raamatun uskon suurmiehistä monet lankesivat suuriinkin synteihin. Aadam ja Eeva Eeden paratiisissa; (1 Moos 3) Kuningas Salomo otti tuhat vaimoa pakanakansoista ja lankesi epäjumalanpalvelukseen; (1 Kun 11:1-13) Pietari kielsi Jeesuksen (Joh 18:15-18) Juudas kavalsi Jeesuksen; ( Matt 26:14-16) Nooa sammui telttaansa juovuksissa; (1 Moos 9:21) Israelin kansan lukuisat kuninkaat olivat usein uskottomia Herralle. Kansa seurasi kuninkaansa esimerkkiä. Kansa luopui Jumalan tahdosta historiansa aikana. Kultainen sonni; (2 Moos 32, Apt 7:39-43) Epäjumalanpavelusta; (Tuom 2:11-15)

Jumala antoi rakkauden vuoksi kaikille luoduilleen- enkeleilleenkin vapauden valita. Osa enkelijoukosta lankesi Luciferin johdolla pois Jumalan tahdosta. Langenneita enkeleitä kutsutaan demoneiksi ja pahoiksi hengiksi. (Juud 6, 2 Piet 2:4, Ilm 12:7-8-9, Hes 28:13-19)

Ihminen voi tehdä syntiä monista eri syistä. Rikkauden viettelys; (Hes 7:19-20, Saar 5:9) Epäjumalat; (Hes 14:3, Jer 18:15) Katumattomat synnit ja kääntymättömyys; (Hoos 5:5) Liika ylpeys; (Jaak 4:6) välinpitämättömyys Raamatun sanaa kohtaan; (1 Piet 2:8) ja väärä opetus; (Mal 2:8)

Oikeat opettajat voivat kompastua. (Dan 11:35) Raamattu kertoo että me kaikki hairahdumme ja erehdymme kristillisenkin vaelluksemme aikana. (Jaak 3:2) (1 Tim 1:6, 6:20-21)
      Erehdykset, kompastukset ja harha-askeleet ovat kuitenkin eri asioita kuin harkittu luopumus. Ihmisen luopuessa uskosta ihminen tahallisesti hylkää Jumalan ja Pyhän Hengen johdatuksen.

Mitä enemmän vastustamme Pyhää Henkeä sen kauemmaksi ajaudumme hyvästä paimenesta. Lopulta Hyvän Paimenen (Joh 10:14-15, Matt 25:32-33) ääni voi lakata kokonaan kuulumasta.

”Te niskuroijat sydämeltänne ja korviltanne pakanat! Aina te olette vastustamassa Pyhää Henkeä- niin kuin teidän isänne, niin myös te!” Apt 7:51.

Ihminen voi tilapäisesti tai toistuvasti pilkata Pyhää Henkeä. Jos paatumuksen tilasta ei tehdä parannusta ihminen jää synteihinsä. (Luuk 12:8-10)

”Joka ihmisten edessä kieltää minut, se tullaan kieltämään Jumalan enkelien edessä.” (Luuk 12:9)

Jatkuu heti alla >>>>>>>>>>>>>

• Jatkoa edelliseen >>>>>>>>>>>>>>

Kompastunutta auttaa ja vahvistaa selkeä ja vakaa oma päätös seurata Herraa. Jumala tukee aina taistelevaa. (Ef 6:10-18) Vilpitön rukous sydämestä tietoisuuden syvyyksistä, jossa on vakaa tahto ja päätös pyytää Herralta pelastusta ei jää koskaan Jumalalta kuulematta. Ihmisiin ei koskaan saa katsoa vaan uskon ainoa esimerkki on aina Jeesus Kristus.

”Sinun sanasi ovat auttaneet kaatuneen pystyyn, sinä olet rohkaissut horjuvaa.” (Job 4:4)

Harha-askeleen sattuessa on tärkeätä tunnustaa ja katua syntinsä Jumalalle. Jeesus Kristus on ainoa puolustaja ja puolustus. (Joh 14:15-17,26, 1 Joh 2:1) (Job 16:19, Ps 68:6, Jes 19:20, Room 12:12)

Aito synnin suru Jumalan edessä merkitsee aitoa katumusta joka johtaa anteeksiantoon. Ihminenhän voisi katua syntiä itsekkäistäkin syistä jossa vaikutin on joku muu kuin suru synnistä Jumalan edessä. Syntiä ei pidä tehdä pahemmaksi antamalla synnin masentaa liikaa. Paholainen haluaa ihmisen masentuvan ja käyttää ihmisen heikkoja hetkiä. Vastustaja iskee kun ihminen on heikko.

Iloitse taivaan kirjojen merkinnöistä. ”Älkää siitä iloitko että henget teitä tottelevat. Iloitkaa siitä että teidän nimenne on merkitty taivaan kirjaan” (Luuk 10:20) Taivaallinen oikeudenkäynti on meneillään Ylipappina itse Jeesus Kristus. (Hebr 8:1-4) Jumala on kanssasi tuomiopäivään saakka ja herättää vanhurskaat elämän ylösnousemukseen. Tuomion saaneet tuomion ylösnousemukseen. (Ilm 20:12,15) (Matt 5:1-12)

Langennutta tulee kohdella ymmärtävästi, säälivästi ja kannustavasti. (Room 12:15,17-21, 1 Piet 3:8-17, Ps 37:8) Syntiä ei saa käyttää lyömäaseena langennutta kohtaan. (Matt 12:15-21, Jaak 1:19-25, 2:13, Matt 7:1-5) Syyttäminen ja halveksuminen voi aiheuttaa loukkaantumista. Jumalan Pyhä Henki on ihmisen kasvattaja, nuhtelija, syyttäjä ja tuomari. Jumalan paikalle ei ihminen voi ryhtyä. Kukaan ei anna ihmiselle sitä paikkaa sydämestä mikä kuuluu Jumalalle. Ihminen voi loukata toisen pahimmillaan lopullisesti maailman teille yrittäessä ryhtyä Jumalan paikalle. (Joh 14:26, 16:7-33, Joh 6:63, Room 8:1-2, 26, Ps 143:10, 1 Kor 2:12-16, Ef 3:16-20, 4:25-32) Pyhä Henki eli Jumala itse puhuttelee ihmisen. Uuden liiton uskovalla on vapauden laki sydämessä (Hebr 8:8-12) jota vasten Jumalan Henki puhuttelee ihmisen. (Jaak 2 luku) Evankeliumi on rakkautta (1 Joh 4:8) Empatiaa rakkaudessa. Rauhan pyrkimyksiä. (Hebr 12:14)

Jeesus Ylipappi oli itse kiusattu kaikessa, mutta Hän ei langennut syntiin. (Hebr 4:15) Siksi Hän on paras auttaja. Jumala tukee heikkoja ja sorrettuja jotka Häntä rakastavat. (Jes 42:1-9, 45:22, 48:22, 55:7) Kiusaukset kuuluvat ihmisen elämään toisinaan. Ihminen joutuu tekemään joka päivä päätöksiä ja ratkaisuja. Jumala katsoo sanansa alla arkaa jolla on synnistä särkynyt mieli. (Jes 66:2) Vertaus tuhlaajapojasta kertoo miten iloinen Isä Jumala on syntisen paluusta. (Luuk 15 luku) “Joka luulee seisovansa katsokoon ettei kaadu.” (1 Kor 10:12-13) Jumala on varannut aina ulospääsyn jos synti on tullut suureksi. Jumala antaa suuretkin synnit anteeksi silloin kun synnit hylätään. (Jes 1:18, Jaak 3:2) Synnin hylkääminen on ehto.

Ylpeys käy lankeemuksen edellä sanoo sananlasku. Erehdys opettaa ja lisää nöyryyttä. Jumala on ylpeitä vastaan. (Matt 5:3, 23:4-12, Ilm 3:17, 19-22) Omahyväisyyden takana on ylpeys. (Matt 18:7-17) Ylpeys ajattelee ettei tarvitse mitään lisää.

“Vaikka vanhurskas seitsemästi kaatuisi, hän nousee jälleen.” (Snl 24:16) Ihmisen lankeemuksille ei lyhyt elämä anna rajattomasti aikaa. Ihmisen luopuessa, paatuessa ja viiletessä pois Jumalasta on aina riski että paatumus on lopullinen. Oma aika menee erossa Jumalasta kunnes ihminen on valmis Jumalan puhutteluun. Jumala ei päästä luotaan lopullisesti kysymättä ihmisen omaa tahtoa. Kysymys on elämästä ja kuolemasta ikuisuuden suhteen. Synti on niin vakava asia. (Room 6:22-23, 3:20, Ilm 20) Paholainen ei tunnu kiusaavan niitä jotka se on jo voittanut puolelleen. Ei haaskaa aikaa turhaan. Mitä suurempi on evankeliumin virka sen suuremmat voivat sitten olla paholaisen juonet.

Jeesuksessa on vapautus kiusauksista ilo, rauha ja onni. Armollinen Vapahtaja pyytää luokseen kaikki ahdistuneet, uupuneet, masentuneet ja synnin tuskassa kamppailevat.
        “Tulkaa minun luokseni, te kaikki työn ja kuormien uuvuttamat. Minä annan teille levon.” (Matt 11:28) (Matt 11:25-30)

Ihminen voi iloita parannuksenteossa ja antaa evankeliumin ilon voittaa. Ihminen saa levon Herrassa.

”Iloitkoot kaikki jotka Sinuun turvaavat, loppumaton olkoon heidän riemunsa. Sinä suojelet niitä jotka rakastavat Sinua, Sinä olet heidän ilonsa lähde. Sinä Herra annat siunauksesi vanhurskaalle, Sinun hyvyytesi suojaa häntä kuin kilpi.” (Ps 5:12-13)

Ihmisen viiletessä uskossa samalla loittonee Herrasta. (Ilm 3:14-21)

Joka uskossa voittaa on Jumalan lapsi ja saa elämän kruunun. Hän saa syödä Jumalan puutarhassa. (Ilm 2:7, Hebr 12:14)

Jumalan siunausta 2014
        Jari Laurila

• Sama tilanne

Kaikki asiat menee koko ajan huonompaan suuntaan.

Tuo on tuttua minullekkin, tämä sinun nykyinen tilanteesi. Kun olin juonut, niin tunsin minäkin itseni niin likaiseksikin yltä ja päältä, että inhosin itseäni, ja elämän loettaminen oma toimisesti tuntui ainoalta ratkaisulta. Nyt olen kuitenkin päässyt juonnista, mutta mitä pahaa ja ihottavuuksia olen tehnyt niin tämä kalvaa mieltäni, mutta ainoa ulos pääsy tästä tuskasta on kuitenkin Jeesus. Hän ei ole hyljännyt sinua, eikä minua. Uskon, että meillä on mahdollisuus vielä hänen nimessään. Mitenkäs jeesuksesta sanottiinkaan-- "Kuivunutta ruohon kortta hän ei muserra ja suitsevaista kynttilän sydäntä hän ei sammuta". En osaa neuvoa sinua kun olen samassa tilanteessa kuin sinäkin. Alkuna ehdottaisin sinulle, että pakene alkoholia se vain pahentaa tilannetasi.

• 1213

"Paha on päässyt hallitsemaan mun elämäänni ja on niin vaikeeta päästä takaisin Jeesuksen tykö. "

Jeesus on kaiken pahan yläpuolella. Anna siis elämäsi Jeesukselle ja siis anna hänen hallita, niin pahuus ei enää hallitse sinua. Ja jos et jaksa tai pysty itse kävellä, hän kantaa sinut.

"Niinkuin paimen hän kaitsee laumaansa, kokoaa karitsat käsivarrellensa ja kantaa niitä sylissään, johdattelee imettäviä lampaita."
      Jesaja 40:11

Ei Jumalan lasten tarvitse itse pystyä kaikkeen :)

• bää

kun jonkun joskus olen kuullut sanovan, että elämäni on yhtä helvettiä, niin tuskin hän oikein ajattelee, mitä helvetissä olo todellakin on. se on kauheampaa, kun osaa kuvitellakaan. siellä on loputon pimeys, kuumuus, jano ja yksinäisyys seurana, eikä sille ole edes loppua. siellä ihminen on vain olemassa, eikä mitään muuta, joten meillä täällä maanpäällä on armo olemassa Jumalan yhteyteen Jeesuksen kautta ja saamme raikasta ilmaa ja juomaa. helvetti on oikea läävä, jonne en soisi pahimman vihamiehenikään joutuvan. joten jos et vielä tunne Jeesusta, niin huuda häntä apuun, että hän pelastaisi sinut, sillä kun maailmassa kuohuu, niin Jumalan lapsena sinun ei koskaan tarvitse pelätä, sillä Herra on luvannut pitää omistaan huolen. ei hän luvannut ruusutarhaa ja jatkuvaa onnea seuraamisestaan, mutta huolen hän pitää, ettet joudu ikuiseen pimeyteen.

• elämään väsynyt

Voimia sullekkin joka olet samassa tilanteessa! Olen tässä muutaman päivän ajan päässyt lähemmäksi Jeesusta. Kuuntelen saarnoja netistä ja katselen tv7 ja lapsille lukenut Raamattua.
      Olen myös välillä niin väsynyt kun kaipaisin vaan hiljaisuutta, mutta lasten kanssa se ei ole oikein mahdollista. Mutta tiedän että nämäkin janoavat Jeesusta. Vanhin muksuista on oppinut lukemaan ja nyt selailevat innokkaasti Raamattua. Pyysi hän kyl että saisi kuulla saarnoja lisää.
      Me emme miehen kanssa ole enää yhdessä ja uutena vuotena erottiinnkin lopullisesti. Tiedän että se yrittää vaan satuttaa tahallaan, kun laittoi viestiä miten on löytänyt uuden kullan ja miten heille tulee kiva ilta. Nojaa, en vaivautunut vastaamaan. Mutta kolahti se silti tuonne jonnekkin.
      Totta puhuen en kaipaa kyllä tällä hetkellä ketään niin paljon kuin Jeesusta. Fukoilen että Herra varjelee mun mieltä niin, ettei se mies pääse vaikuttqmaan mun mieleeni liikaa...
      Mutta Jeesus vastas mun rukouksiin. Ja uskon että vastaa jokaisen epätoivosen rukouksiin.

• Ylistä Herraa!!!

Sinulle "Elämään väsynyt".

Tämä aika on paha ja joka tahtoo seurata Jeesusta kokee paljon kärsimyksiä, 'vastoinkäymisiä ja vainoakin, mutta tämä ei ole mitään outoa ja uutta, vaan se on aina ollut jokaisen Jeesuksen seuraajan osa tässä elämässä, niin Raamattu sanoo.

Kiusaukset tulevat salakavalasti meidän kaikkien osaksi ja usein juuri silloin kun vähiten siihen osaamme varautua, silloin kannattaa huutaa Jeesusta avuksi, sillä Hän tietää, mitä on olla kiusattu ja auttaa!!!

Jeesustakin kiusattiin, mutta Hän ei langennut, kuten me, vaan vastusti perkelettä Jumalan Sanalla ja sille paholainen ei voinutkaan mitään, vaan se pakeni kiiruusti, Mat 4.

Tehkäämme samoin, sanoohan Raamattu;" Vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee"

Parhaat piruntorjunnat on huutaa Jeesusta avuksi, ja rukoilla Isää Jeesuksen nimessä, lukea Raamattua, laulaa Herralle ylistyslauluja kielillä ja ilman - silloin perkkele ei kestä vaan pakenee!!!

• Commandohauis47cm
        Ylistä Herraa!!! kirjoitti:

Sinulle "Elämään väsynyt".

Tämä aika on paha ja joka tahtoo seurata Jeesusta kokee paljon kärsimyksiä, 'vastoinkäymisiä ja vainoakin, mutta tämä ei ole mitään outoa ja uutta, vaan se on aina ollut jokaisen Jeesuksen seuraajan osa tässä elämässä, niin Raamattu sanoo.

Kiusaukset tulevat salakavalasti meidän kaikkien osaksi ja usein juuri silloin kun vähiten siihen osaamme varautua, silloin kannattaa huutaa Jeesusta avuksi, sillä Hän tietää, mitä on olla kiusattu ja auttaa!!!

Jeesustakin kiusattiin, mutta Hän ei langennut, kuten me, vaan vastusti perkelettä Jumalan Sanalla ja sille paholainen ei voinutkaan mitään, vaan se pakeni kiiruusti, Mat 4.

Tehkäämme samoin, sanoohan Raamattu;" Vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee"

Parhaat piruntorjunnat on huutaa Jeesusta avuksi, ja rukoilla Isää Jeesuksen nimessä, lukea Raamattua, laulaa Herralle ylistyslauluja kielillä ja ilman - silloin perkkele ei kestä vaan pakenee!!!

Rukoilu Jeesukselle on tosiaan paras keino vastustaa perkelettä. Keskittyä vaan täysillä Jeesukseen niin perkele väistyy. Itse keskityn rukoilussani ETUPÄÄSSÄ Jeesukseen mutta välillä Isällekin jutelen. Ruokarukoukset menee Isälle aina kun ruokarukoukseen käyn. Joskus unohtuu ja kun karkkia syön niin en oikein tiedä tulisiko karkeista kiittää. Jotenkin se on hieman noloa swanoa: Kiitos Isä näistä herkkuhetken karkeista kun sitäajattelee että suhtautuuko karkkien syömiseen turhamaisuutena ja tuumiiko että hampaisiin tulee reikiä. Sekin vaikutta tähän kun olen perso karkille ja aika usein suussani on karkkeja.

Se on alkanut kun tupakka jä tää karkittelu. Naista ei ole ja sellainen tekisi mieli saada, toisaalta sen arvaa että se olisi pidemmän päälle stressaavaa monestakin syystä.

Naisten nahistelua, ja ilkeilevää nimittelyä ja kyttäämistä, Hebronin todellisuutta:

http://www.youtube.com/watch?v=idplcNmNr4o

Comments osiossa Ale wicz on osunut asian ytimeen, Jordania on oikea osite palestiinalaisille. Silti nuhdeltavaa tuon juutalaisnaisen käytösmutta vaikea sanoa millaista inhottavuutta on kokenut ennen tuollaiseen käytökseen vangituksi tuloaan. Osaane muslimitkin olla ilkeitäsen voin vakuuttaa.

• En ole itse mykkä

Se on luopion osa. Takiaisinpaluu on kohdallasi mahdollinen. Se edellyttää anteeksipyyntöä ja katumusta. Se ei ole mahdoton asia. Et ole vielä paatunut. Äläkä anna itsesi paatua. Emme ole täydellisiä, me ihmiset tarvitsemme Jumalaa.

Saanko ehdottaa että alatlukemaan Raamattua. Vaikkapa yksi luku päivässä? Olen huomannut että tarvitsen sitä siinä missä välillä karkkipussin josta napostella. Ei mikään täyudellinen vertaus mutta tajunnet tarkoituksen.

Muistatko tuhlaajapojan kertomusken? Jo kaukaa Isä näki kun Poika teki paluuta tyhjin käsin vain itsensä apua saamaan Isän suojiin. Miten Isää ilostuttikaan tuhlaajapojan paluu kotiin. Jotkut paheksuivat mutta tuhlaajapojan Isä oli aidosti iloinen.

Sellainen Isä Jumala on. Ei Hän piekse sinua, Hän tietää sinulla olleen vaikea eksyneenä. Et pysyvää iloa maailmasta löydä kuten ei tuhklaapojat ja tytöt löydä. Tule vain rohkeasti takaisin kotiin ja ala elämään rukouksessasi kaikki vaikeat asiasi Jeesukselle tuoden. Kun sydämesi avaat Jeesukselle rukouksessa niin ei sanasi jää kuulematta.

Itse rukoilen ajatuksissani mieluummin. Nekin kuullaan. Miten muutenkaan mykkien rukoukset tulisivat kuulluiksi? Minäen ole mykkä,muuten vaan hiljainen ja ajatuksissani rukoilun valitseva kun asetun rukoukseen.

• Commandohauis47cm

Ai niin nimimerkkinä on ollut joitakin kertoja Commandohauis47cm. Unohtui sitä nyt käyttää. Jos silläjotain merkitystä sattuu olemaan jollekin. Itselleni ei ole mutta onhan se kiva kun voi henkilöistä jonkinlaista mielikuvaa luoda.

Mulla on vihreät silmät ja pelailen pleikkari kolmosella. Mielestäni violetti on lempivärini ja ystävyyttä on tunnistaa hiomaton timantti.

• Jeesuksen Vapautta
        Commandohauis47cm kirjoitti:

Ai niin nimimerkkinä on ollut joitakin kertoja Commandohauis47cm. Unohtui sitä nyt käyttää. Jos silläjotain merkitystä sattuu olemaan jollekin. Itselleni ei ole mutta onhan se kiva kun voi henkilöistä jonkinlaista mielikuvaa luoda.

Mulla on vihreät silmät ja pelailen pleikkari kolmosella. Mielestäni violetti on lempivärini ja ystävyyttä on tunnistaa hiomaton timantti.

Täällä on tullut monenlaisia hyviä vastauksia aloittajalle, vielä puuttuu eräs neuvo;

Tiedän nimittäin myös todella monia alkoholiongelmaisia uskovia, joita ihan A-klinikka on auttanut täysin selville vesille vertaistuen ja mahdollisesti lääkityksen kanssa.

Ainahan on joku syy, miksi ihminen alkaa juoda alkoholia liikaa, näitä solmuja A-klinikalla sitten auotaan ryhmässä, siis mitään "pakkoavautumista" ei ole, vaan voi vaan vaikka kuunnella mitä muut puhuvat ja jos sitten tuntee tarvetta kertoa omia asioita, niitä kuunnellaan ja otetaan kantaa.

Useimmille auttaa ihan vertaistuki - että tapaa muita samassa asemessa olevia ihmisiä ja saa purkaa omaa pahaa oloaan ryhmässä.

On todella tärkeää, huomata, että on olemassa kohtalotovereita, jotka ymmärtävät ja tukevat tässä yhteisessä addiktiudessa ja ehkä myös samoissa ongelmissa, kohti raittiutta ja uutta elämää.

Rukoilen puolestasi ja toivotan sinulle koko sydämeni pohjasta vapautusta riippuvuuksista ja pahasta olosta ja pääsyä siihen elämään Jeesuksen antamassa ilossa ja siinä ihmellisessä rauhassa, jonka vain Hän voi antaa."

• Anonyymi
        Jeesuksen Vapautta kirjoitti:

Täällä on tullut monenlaisia hyviä vastauksia aloittajalle, vielä puuttuu eräs neuvo;

Tiedän nimittäin myös todella monia alkoholiongelmaisia uskovia, joita ihan A-klinikka on auttanut täysin selville vesille vertaistuen ja mahdollisesti lääkityksen kanssa.

Ainahan on joku syy, miksi ihminen alkaa juoda alkoholia liikaa, näitä solmuja A-klinikalla sitten auotaan ryhmässä, siis mitään "pakkoavautumista" ei ole, vaan voi vaan vaikka kuunnella mitä muut puhuvat ja jos sitten tuntee tarvetta kertoa omia asioita, niitä kuunnellaan ja otetaan kantaa.

Useimmille auttaa ihan vertaistuki - että tapaa muita samassa asemessa olevia ihmisiä ja saa purkaa omaa pahaa oloaan ryhmässä.

On todella tärkeää, huomata, että on olemassa kohtalotovereita, jotka ymmärtävät ja tukevat tässä yhteisessä addiktiudessa ja ehkä myös samoissa ongelmissa, kohti raittiutta ja uutta elämää.

Rukoilen puolestasi ja toivotan sinulle koko sydämeni pohjasta vapautusta riippuvuuksista ja pahasta olosta ja pääsyä siihen elämään Jeesuksen antamassa ilossa ja siinä ihmellisessä rauhassa, jonka vain Hän voi antaa."

No niin perustetaan sitten kahvista vapautumiskurssit ja sokerista.

• Jääkiekko

Pahat tavat tulee lopettaa. Mikään ei saa hallita ihmistä. Kaikista riippuvuuksista pääsee irti kun niin päättää ja hakee Herralta avun.

Käytännössä olen sen testannut ja elämä on riippuvuuden vankivaiheen jälkeen todellakin: "Vapauteen hän vapauttaa."

Jotenkin vaan usko työnsi tekemään sen ratkaisun että riippuvuus on asia, josta mun uskovana on irtipäästävä ajatteleinpa mitä tahansa mahdollisuuksistani päästä irti riippuvuuksista. Uskovilla tuntuu olevan parhain motivaatio tässä asiassa. Ja elämä on helppoa kun ei ole pakko mihinkään.

• Anonyymi

Jos nyt luulette taas jotain suuria itsestänne. Kuten FARISEUKSILLE Jeesus sanoo ennemmin juopot ja huorat menee taivaaseen kuin te.

• Anonyymi

Jotenkin näkisin niin että seurakuntaelämä voisi auttaa. Siinä saa myös ihmissuhteita samalla, vaikkei niiden hakeminen olekaan itsetarkoitus mennä seurakuntaan. Hyvä että käännyt Jeesuksen luo yhä uudestaan. Kyllä se auttaa, vaikka aina ei olekaan ihan helppoa. Siitä kuitenkin löytää rauhan ja ilon mitä ei muualta löydy

• Anonyymi

Se on kuollut jo 🤣

• Anonyymi

Jeesus myös joi ja söi kuin ihmiset tekee aterioi syntisten kanssa. Sinä olet syntinen joka pelastuu hänen kautta sellaisena kuin olet et voi itse itseäsi pelastaa. Nämä jotka miettii tämän maailman asioita ja viinoja tai muuta ovat jo maallisia eikä tämän maailman mammonaa ja teot mitään auta kun ihminen kuolee ihan sama millainen olet tai mitä omistat tai et omista kun kuolet. Oikeat uskovat auttaa ja parantaa sairaita eikä syyttele eikä tuomitse. Lesta naisten suut käy tuomiten muita aamusta iltaan kuin paholaiset.

• Anonyymi

Jeesus antaa sun synnit anteeksi, kun syntinen ihminen katuu ja tekee parannuksen eli tunnustaa syntinsä.

Jeesus antoi ristillä toiselle rikolliselle anteeksi, kun rikollinen katui ja kääntyi Jeesuksen puoleen.

Daavid sai murhatekonsa anteeksi, vaikka oli murhauttanut sotapäällikkö Uurian ja kahmaissut tämän vaimon itselleen.

Apostoli Paavali sai anteeksi osallistumisensa uskovien vainoihin ja murhiin.

”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”
      1 Joh 1:9

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      112
      2917
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2405
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      22
      2354
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1996
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1650
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      170
      1365
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      288
      1198
    8. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      80
      1044
    9. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      1040
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1034
    Aihe