A: Hyödyllinen profetia:
Sisältää seurakunnan hengellistä ilmapiiriä kohottavia, sen moraalista ryhtiä suoristavia kehoituksia ja rakentavia varoituksia seurakunnan moraalisen tien vahvistamiseksi ja vakauttamiseksi. Ajatuksia ja aloitteita, joiden pääasiallisena suuntauksena on hengenelämää kohottava, rakentava ja asiallinen virvoitus. Pääpainona aina itsekritiikki, toisten kunnioittaminen, positiivinen rohkaisu eikä missään tapauksessa epätoivon tai paniikkimielialan levittäminen. Raikasta, rohkaisevaa saarnaa, joka kruunaa sunnuntain jumalanpalveluksen ja yhteiden kokoontumisen ystävien kesken.
B. Vahingollinen profetia:
Sisältää Lähi-idän politiikkaa, yksipuolista israelfanitusta, rasismia, muukalaisvihamielisyyttä, maahanmuuttovastaisuutta, peräkammarilaista nurkkapatriotismia, Venäjän toistuvia hyökkäyspovauksia, tempoilupäivämääriä, julkkisten nimien petonumerolaskelmia, niskaan hyökkäävien ufojen lasersäteitä, väkivaltaisten humanoidien sun muiden mörköjen sarvia ja hampaita, ihmishahmoon naamioituneita reptiililiskoja, mikrosiruilla pelottelua, ihonalaisia implantteja, New World Ordereita, salakavalia muurareita, Illuminaatteja, uhkaavia salaliittoja, dollarin setelin kulman pyramideja ja tuijottelevia silmiä, onton maapallon lucifeerisia tukikohtia ja....rahankerjuuta.
Tyyliin vapise. New World Order is coming!
http://www.youtube.com/watch?v=sP9epoUDFqM
Väännetääs rautalangasta
3
<50
Vastaukset
- Tosiasiat
Tekeekö mieli herjata USKOVIA, PILKATA JUMALAA JA MITÄTÖIDÄ USKOVIEN OHJEKIRJAA RAAMATTUA. Mikäli, kannatta lukea maallisetkin ohjeet.
Pilkalliset tempausopit, Raamatun profetioiden pilkkaaminen ja uskovien mitätöimisellekin on ohjeet olemassa.
10 § (13.5.2011/511)
‹Kiihottaminen› kansanryhmää vastaan
Joka asettaa yleisön saataville tai muutoin yleisön keskuuteen levittää tai pitää yleisön saatavilla tiedon, mielipiteen tai muun viestin, jossa uhataan, panetellaan tai SOLVATAAN ihmisryhmääihonvärin, syntyperän, kansallisen tai etnisen alkuperän, USKONNON VAKAUMUKSENksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden perusteella taikka niihin rinnastettavalla muulla perusteella, on tuomittava ‹kiihottamisesta› kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi. - tuhat ja yksi
Katsokaapas suurennuslasilla KTS kirjaimien edessä olevaa kuvaa.
Toden totta. Siinä on arabi ase kädessä ja terroristilippu takana.
Aika rohkea muslimi tuo kts.
Mutta minä kannatan häntä ja hänen toimiaan.- KTS (Ei kirj.)
Siinä on ihan vaan virallinen ja kansainvälisestikin tunnustettu Palestiinan valtiolippu, jota myös Israel käyttää neuvottelutilanteissa pienoislippuna vihreäverkaisella pöydällä.
Ja edustalla on tyylitelty kuva Fedayeen arabitaistelijasta. Vastaavia julisteita löytyy joka armeijalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202822
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1852589Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1401504Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2471307- 1051157
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs37980Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46967Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32884- 134859
- 43774