Kristal Pizzeria hygieniatesti.

Oiva hymy

Ei omavalvontasuunnitelmaa. Tilojen siisteydessä pientä huomautettavaa. Sisällä huoneistossa kärpäsiä.
https://www.oivahymy.fi/portal/fi/hae yrityksia/

Siivousvälineiden säilytyksessä ja kunnossa huomautettavaa. Käsienpesupisteen varustelussa pientä
huomautettavaa.
Työasuissa puutteita. Kylmäsäilytyslämpötiloissa huomautettavaa. Poikkeama yli 3 astetta, mutta korkeintaan 6
astetta säilytysolosuhteelle vaaditusta lämpötilasta. Omavalvontakirjanpitoa lämpötiloista ei ole tehty. Ruokien
jäähdytyksessä pieniä epäkohtia, jotka eivät kuitenkaan ole heikentäneet elintarviketurvallisuutta. Salaattipöydän
lämpötila oli kohonnut yli 12 asteen, mutta oli kuitenkin alle 15 astetta.
Keittiön salaattialtaan lämpötila oli noussut yli 15 asteen.

10

1566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EU TULEE JA MÄÄRÄÄ

      Ja mitäköhän nuo huomautuksen aiheet oikeasti oli... Pilkkuahan niissä taas varmasti nussitaan. Siivousvälineissä varmaan joku moppi liian kulunut, ja käsienpesualtaan varustelussa saippua vähissä..

    • Karmea paikka

      On niin etovan näköinen paikka pitäjiä myöten että täytyy ihmetellä ketkä tuolla syövät. Tyhmät Suomalaiset kun saa halvalla veronkierto pizzaa ja kebabia, todella kulinaristinen nautinto.
      Pitäisi sulkea kuten kaikki näiden pakolaisten harmaantalouden ravintolat, ei jäisi montaa rehellistä ravintolaa jäljelle. Niistä ei tule meille kuin kuluja ja mahatauteja.

      • sipulihauki

        Juurikin näin. Onhan meillä täällä rosso ja autogrilli. Mitä muuta voi rehellinen kansalainen vaatia?

        (Ihan oikeasti vetäkää vittu päähänne.)


      • tuleva kakkapylly

        No minä ainakin syön hyvällä ruokahalulla ainakin niin kauan kunnes ensimmäisen kerran turahtaa ribalikakka varoittamatta punttiin. Haminan parhaat pizzat on.


      • spruit
        tuleva kakkapylly kirjoitti:

        No minä ainakin syön hyvällä ruokahalulla ainakin niin kauan kunnes ensimmäisen kerran turahtaa ribalikakka varoittamatta punttiin. Haminan parhaat pizzat on.

        majoneesi on omasta takaa (tai tässä tapauksessa edestä vispaten )


      • hohhotijoijjaa

        Mistäs sinä nimim." Karmea paikka" tiedät noin tarkkaan millainen paikka se on?
        Ja hinnatkin tunnut tietävän... sinulta meni kuluja ja sait vielä mahataudinkin.
        Itse kävit siellä syömässä ja harmaata taloutta hyödyntämässä ja nyt ilkeät niristä.
        Nauramme täällä kun puhuit itsesi pussiin.
        (Jos olet haminalainen, et todennäköisesti ymmärtänyt ed.kommenttia


    • Kaarlo Kebab

      Haminan reppanat kuolisivat nälkään, jos näitä paikkoja ei olisi. Eineslämiskän lämmitys mikrossa on jo ylivoimainen urakka teille nysvääjille.

      • fatis vara parempi

        kristal jätti tilatut ruoat tuomatta. Fati ollut paras!


    • kjhkjhkjh

      jos joku kehuu rosson ruokia niin vähään on tyytyväinen! varmaan apsin lounaatkin maistuu!

      • Hygieniat kuntoon

        No jos joku kehuu apsin pussikama safkaa,ni huh huh!! Ei siellä paljon kokin taitoja tarvita.Liha täytyy osata paistaa. Jos ky pizzeriassa ei ole omavalvontaa ja nää kaikki muutkin asiat on päin.... Niin miten ihmeessä koko pulju on enää auki?!?! Omavalvontalaki on ollut jo vaikka kuinka kauan ja kyllä siivousvälineiden täytyy olla hygieniset ja siistit,niitäkin kun pitää huoltaa ja pestä ja vaihtaa, ja lämpötilat ruuissa on oltava oikeat!! Ei ihme,jos ruokamyrkytyksiä tulee!!
        Onkos näillä kepappilaisilla edes hygieniapassia,että pikkasen ymmätäisivät siisteyde,hygiyynisyyden ja ruokatarvikkeiden oikeita säiltystapoja? Ei taida olla! Kun ei niillä ilmeisesti se oma älli sitten riitä niistä huolehtimiseen.

        Onneks suosin kotimaista,enkä käy noissa paikoissa ja kannatan mielummin ketjua,vaikka vähän kalliimpaa onkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8721
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2613
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe