mä katson naista aina ensin silmiin ja sitten
lantion seudulle;)
katsotko nainen miehen etumusta vastaantullessa?
40
852
Vastaukset
- salaa mualle
Silmiin katson.
- jos on komea
katson aina pitkään silmiin. Hymyilen. Se saa miehet eniten hämilleen ja sitä kautta paljastuu onko itsevarma. En paljasta miten ja millä tavalla. Näen vain.
- tuijari
Väkisinkin tulee katsottua etumusta kun ei näe takapuolelle.
- jamiksien
Katson, mutta en ensimmäisenä.
- ei voi mitään
Yhden miehen pullotus vie järjen. Kerran nähty.
- viliperttipeeveli
Vain kerran nähty?
Mut onnellista loppuelämää järjettömänä :)
- katson miehen
silmiä ja muun olemuksen ja olemisen ensin. sitten ehkä, jos ...
no se on kiinni tilanteista. - autoilija n
En, koska ajan autoa
- komea paketti
En katso, jos katson niin kaukaa ;)
Mies osaa pitää rintakarvansa ja muut omana tietonaan enimmäkseen.- naurahdin
Mutta repäisee paidan pois kuitenkin silloin tällöin ja esittelee karvoitustaan :D
- tatskat saa näkyä
naurahdin kirjoitti:
Mutta repäisee paidan pois kuitenkin silloin tällöin ja esittelee karvoitustaan :D
Tulee hiki, katsojalle ja kylmä, paidattomalle ;)
- tuhkaa olen
Miksi yksi mies saa aikaan sellaisen poltteen..
- pitäneen poistua
Karvoitus seksikästä, voin kuvitella että hänellä on. Muille esittelee, mä saan vaan kuvitella, millaista olisi pyörähtää ..
- pullotusta
mä oon karvanen urheilija kroppanen:)
mutta en liian...mul on vanhanliiton rintakarvat;)
sellaset tuuheet.en aio leikata;) - kutittaa
pullotusta kirjoitti:
sellaset tuuheet.en aio leikata;)Ai hurja, pysyyks ne ees piilossa?
- yhdelle miehelle
pullotusta kirjoitti:
sellaset tuuheet.en aio leikata;)Ihanat !
Jos olisit hän. Sanoisin että haluan sua kuin hullu puuroa! - pullotusta
yhdelle miehelle kirjoitti:
Ihanat !
Jos olisit hän. Sanoisin että haluan sua kuin hullu puuroa!hmm...mistäs päin?:)
hän saisi lepuuttaa mun rinnan päällä,ja vaikka sormin
pyöritellä ka silitellä mun rintakarvoja.siinähän se raukeena
jutustellessa menis;)
- silmiin katsoen
en katso vaan, kosketan pullotusta, kun on kosketus etäisyydellä ;)
- silmiin katsoen
mutta vain ja ainoastaan hänen...
- vilkas ajatus
No voi että
Yhtä vaan ajattelen ..Karvoilla ja karvoilla on eroa, muitten kropat ja karvat ei tälle, jään kokonaan ilman, minkäs teet. - pullotusta
niin ja tiukat housut naisella jees;)
- Naisella pullottaa
joku niin se ehkä oo nainen.
- omalla kohdallani
nainen katsoo sitä lähes poikkeuksetta.
- sitten jöpöttää
Katson silmiin ja sitten lantion ja perseen. Joistain ihmisistä tulee aika ihmeellinen tunne.
- tuskinpa
En katso. Katson kaikkia ihmisiä suoraan silmiin. Ei ehkä aina hyvä asia.
- En tykkää
miehistä sillä tavalla, kavereina kyllä kivoja monet.
- Ihan tosi
:D))
- Naisen pullotusta
on kiva katsoa jos se on kaupassa töissä ja laittaa pulloja hyllyyn ;D
- minun etumusta
on katsottu ,olen huomannut kun on katsottu "vaivihkaan" , ja kerran kun kävelin kadulla kun miehista ja naisista koostuva joukko käveli vastaan niin yksi naisistä lähti kävelemään kohti minua ja kun väistin kohdatessa niin muija nappas munista kiinni oikein kunnolla ;) vähän häkellyin mutta ilo oli minun puolellani :)
- Olipas taas
fantasia :)
- etkö usko
Olipas taas kirjoitti:
fantasia :)
tosi juttu
- katselen pullotusta
vain panimolla vieraillessani
- niinpä muuten.
olisi kiva päästä panimolle katsomaan pullotusta.
- M woman
Silmiin ja kasvoihin, sitten koko olemukseen. Voin sanoa, kun tänne nyt tulin, että vain yhden miehen kaikki pienet yksityiskohdatkin kiinnostaa.
Monta vuotta on mennyt, enkä ole saanut katsoa tarpeeksi kauan. Suuttuisitko mies jos sanoisin sulle, että voisitko seisoa siinä paikallasi, jotta saisin susta tarpeekseni, enkä enää miettisi sua :) . Mä arvaan, että sanoisit mulle, et mene hoitoon ...
Tulin.. katos " tuntojani " purkamaan, ei tää noitavainoa oo. Näethän, että porskutan ilman suakin, mutta sinuun mä jotenkin vaan tykästyin.
Allays happiness and joy to your life :) - no en :D
Luotan kyllä siihen, että sieltä tarvittaessa löytyy se.
- Anonyymi
Enpä juuri. Silmiin katson ja random vastaantulijoiden etumukset ei kiinnosta. Tutun kiinnostuksenkohteen etumusta tulee kyllä joskun vilkaistua.
- Anonyymi
Melko vanha aloitus noussut pintaan.
Ei mua etumukset kiinnosta, kokonaisuus ennemminkin. - Anonyymi
En todellakaan katso, en ensimmäiseksi, toiseksi, enkä kolmanneksikaan jne.
Mikään pelkkä muna ei minua miehessä kiinnosta, ei vaikka seksistä kovasti pidänkin. Miehessä on niin paljon muuta, mikä voi vetää puoleensa ja kiinnostaa. Ääni, tapa puhua, miten puhuu muista, ajatusmaailma . . .
Se muna alkaa oikeasti minua kiinnostaa siinä vaiheessa, kun tunnelma tiivistyy ja ollaan päätymässä seksiin ( tällöin minulla on jo tunteitakin). Siinä seksin aikana, jossain vaiheessa se on kiva tuntea se vehje kädessäni ja koskettaa sitäkin. Ja suullaankin . . . Ja voi miten ihana onkaan tuntea se sisällään, se on aivan ihanaa!!! Ja kun sitä liikuttaa siellä . . .
Mutta vasta siis tässä vaiheessa alan ajattelemaan ja huomioimaan sen miehen vehjettä. Siihen asti minua kiinnostaa miehessä moni muu seikka, toki eroottiseltakin asiat . . .- Anonyymi
Lisäyksenä vielä, että voin kyllä, todellakin, ajatella miehen kanssa seksiä jo paljon ennen kuin rakastelen hänen kanssaan, mutta niissä kuvitelmissakaan en ajattele pelkästään sitä vehjettä. Ajattelen kyllä paljonkin kaikenlaista siitä seksistä, kuten miltä tuntuu kun hän tulee sisääni (sen vehkeensä kanssa)
On myös todella tärkeää, miten mies liikuttaa sitä sisälläni. Miten sitä työkaluaan siis käyttää . . .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151016Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82913Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839