Valitan, että tekstini on neljässä osassa, mutta en saanut sitä muuten ja taitoni eivät riittäneet tekstin laittamista yhteen puheenvuoroon.
VALITAN
2
67
Vastaukset
- Totuudentorvettaja
Olen huolissani mielenterveydestäsi. Se oli tuttua, että sinulla on vääristynyt käsitys evoluutioteoriasta, sillä olethan kreationisti ja jäänyt kiinni valehtelemisesta, mutta nyt nuo sinun tekstisi alkavat mennä jo normaalin hörhöilynkin yli.
Milloin viimeksi olet käynyt juttelemassa ajatuksistasi ammattilaisen kanssa? Enkä tarkoita nyt mitään seurakunnan vanhinta, vaan jotain oikeaa ammattilaista. - tieteenharrastaja
Olet törmännyt uuteen laitokseen vanhasta salaliittokuvitelmasta, jolla ei nykyään ole sitäkään vähäistä uskottavuutta kuin muutamia kymmeniä vuosia sitten. Vapaamuurarien salaisuudet on paljastettu ja heidän määränsä vähenee. Mistään tieteen sekaan piiloutuvasta valtarakenteesta ei ole konkreettisia merkkejä. Antiikin Kreikassa syntyi varhaisin dokumentteja ja keksintöjä jälkeensä jättänyt tiede, joka sekin taantui hyvin syvälle kristinuskon valtakaudella. Parhaiten palstalle kopioimasi tekstit kuvaavatkin kristillisen kirkon roolia 400-1600-luvuilla.
Perusteellinen askartelu esittelemäsi aineiston parissa on sinulle vaaraksi. Se saattaa syrjäyttää aikaisemmin osoittamasi uskon Jumalaan ja viedä huomiosi sen kanssa kilpailevaan oppiin. Pahimmillaan se voi sekoittaa pääsi niin, että normaali elämäsi vaikeutuu pahastikin.
Usko vain, että näillä salaliittovouhotuksilla et pysty hankkimaan minkäänlaista asemaa toisia ihmisiä enemmän tietävänä. Ne saattavat vedota katkerien ja vähän tietävien ihmisten kateuteen ja pätemisen tarpeeseen, mutta ovat rahan hankintaan tarkoitettuja ja suunniteltuja huiputuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1392543Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591948- 401627
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311473Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281340Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107899Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762