Valitan, että tekstini on neljässä osassa, mutta en saanut sitä muuten ja taitoni eivät riittäneet tekstin laittamista yhteen puheenvuoroon.
VALITAN
2
63
Vastaukset
- Totuudentorvettaja
Olen huolissani mielenterveydestäsi. Se oli tuttua, että sinulla on vääristynyt käsitys evoluutioteoriasta, sillä olethan kreationisti ja jäänyt kiinni valehtelemisesta, mutta nyt nuo sinun tekstisi alkavat mennä jo normaalin hörhöilynkin yli.
Milloin viimeksi olet käynyt juttelemassa ajatuksistasi ammattilaisen kanssa? Enkä tarkoita nyt mitään seurakunnan vanhinta, vaan jotain oikeaa ammattilaista. - tieteenharrastaja
Olet törmännyt uuteen laitokseen vanhasta salaliittokuvitelmasta, jolla ei nykyään ole sitäkään vähäistä uskottavuutta kuin muutamia kymmeniä vuosia sitten. Vapaamuurarien salaisuudet on paljastettu ja heidän määränsä vähenee. Mistään tieteen sekaan piiloutuvasta valtarakenteesta ei ole konkreettisia merkkejä. Antiikin Kreikassa syntyi varhaisin dokumentteja ja keksintöjä jälkeensä jättänyt tiede, joka sekin taantui hyvin syvälle kristinuskon valtakaudella. Parhaiten palstalle kopioimasi tekstit kuvaavatkin kristillisen kirkon roolia 400-1600-luvuilla.
Perusteellinen askartelu esittelemäsi aineiston parissa on sinulle vaaraksi. Se saattaa syrjäyttää aikaisemmin osoittamasi uskon Jumalaan ja viedä huomiosi sen kanssa kilpailevaan oppiin. Pahimmillaan se voi sekoittaa pääsi niin, että normaali elämäsi vaikeutuu pahastikin.
Usko vain, että näillä salaliittovouhotuksilla et pysty hankkimaan minkäänlaista asemaa toisia ihmisiä enemmän tietävänä. Ne saattavat vedota katkerien ja vähän tietävien ihmisten kateuteen ja pätemisen tarpeeseen, mutta ovat rahan hankintaan tarkoitettuja ja suunniteltuja huiputuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367261
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654079
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363033Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292988Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452606Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262565- 302032
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787