Juu eli otan ylläpitoo shetun noin 20 v.
Niin mitä kaikkee voisin tehö senkaa muita kun nää
-ratsastus
-ajo
- agility
MITÄ voisin tehä shetunkaa
4
94
Vastaukset
- Wabsuuu
No, voisit opettaa sille temppuja ja työskennellä maasta käsin. Lisäksi voit uitellla ponia. Ja hoitaa totta kai ja paljon muuta!! Keksi vain itse jotain turrvallista!!
- ponski
Shettiksen kanssa voi tehdä kaikkea tosi kivaa! :)
Viime kesänä mulla oli shettis vuokralla ja sen kanssa hypin esteitä ja ratsastin, kävin maastossa, uitin, tein maastakäsin juttuja ja käytiin me kerran agilitykisoissakin. Myös uusia temppujakin voi opettaa ja luoda suhdetta poniin maastakäsittelyn avulla.
Harjailukin ja ihan vain ponin kanssa oleminen on tosi kivaa, vaikka saattaakin kuulostaa ihan tylsältä. Taluttelin myös ponia paljon maastossa ja muutenkin tehtiin erilaisia juttuja. - minä
Haluaisin kovin ylläpito ponia ja varmaan saisinkin kolmeksi tai neljäksi viikoksi jos vain löytäisin. Olen 11v ja olen ratsastanut 4 vuotta. Ongelma on se, että en tiedä mistä hankkisin ponin tiedättekö te? Enkä ole varma ruokinnastakaan
- vikellysfani
"Minä" Hevosnetti.fi tai hevostalli.net
"Wabsuuu" mulla on hoitoshetu irtohypytä vaik! mun hoitsu hyppää 80cm okserii ja 85cm pystyy! tai opeta sitä seuraa mut yks vinkki! jos se ei haluu seurata ni aja se pois sun luota niin kauan et se seuraa! toimi ainaki meillä. Ja sit vaikka vaa rapsuttele tai "juttele" sen kaa. (kyykkyyn turvan etee ja siinä jotai höpiset rauhallisesti) mun hoitoponi tykkää kauheesti :3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776