Juu eli otan ylläpitoo shetun noin 20 v.
Niin mitä kaikkee voisin tehö senkaa muita kun nää
-ratsastus
-ajo
- agility
MITÄ voisin tehä shetunkaa
4
125
Vastaukset
- Wabsuuu
No, voisit opettaa sille temppuja ja työskennellä maasta käsin. Lisäksi voit uitellla ponia. Ja hoitaa totta kai ja paljon muuta!! Keksi vain itse jotain turrvallista!!
- ponski
Shettiksen kanssa voi tehdä kaikkea tosi kivaa! :)
Viime kesänä mulla oli shettis vuokralla ja sen kanssa hypin esteitä ja ratsastin, kävin maastossa, uitin, tein maastakäsin juttuja ja käytiin me kerran agilitykisoissakin. Myös uusia temppujakin voi opettaa ja luoda suhdetta poniin maastakäsittelyn avulla.
Harjailukin ja ihan vain ponin kanssa oleminen on tosi kivaa, vaikka saattaakin kuulostaa ihan tylsältä. Taluttelin myös ponia paljon maastossa ja muutenkin tehtiin erilaisia juttuja. - minä
Haluaisin kovin ylläpito ponia ja varmaan saisinkin kolmeksi tai neljäksi viikoksi jos vain löytäisin. Olen 11v ja olen ratsastanut 4 vuotta. Ongelma on se, että en tiedä mistä hankkisin ponin tiedättekö te? Enkä ole varma ruokinnastakaan
- vikellysfani
"Minä" Hevosnetti.fi tai hevostalli.net
"Wabsuuu" mulla on hoitoshetu irtohypytä vaik! mun hoitsu hyppää 80cm okserii ja 85cm pystyy! tai opeta sitä seuraa mut yks vinkki! jos se ei haluu seurata ni aja se pois sun luota niin kauan et se seuraa! toimi ainaki meillä. Ja sit vaikka vaa rapsuttele tai "juttele" sen kaa. (kyykkyyn turvan etee ja siinä jotai höpiset rauhallisesti) mun hoitoponi tykkää kauheesti :3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962082Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121929Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2491404Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.811041Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39808- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70724