KOIVUN KISAT OHI?

JOFA SETÄ MAITOJUNA

Mikko Koivu sai viime yönä kiekon jalkaan. Koivu ei yrittänyt blogata kiekkoa vaan laukaus tuli sinne vahingossa. Eihän Koivun tapana ole kiekkoja bloggailla.Ikävä tilanne. Onko sotshin kisat koivun osalta paketisa? Jäämme jännittyneinä odottelemaan.Kovin suuresta menetyksestä Leijona joukkueelle ei silti ole kyse miehiä suomella aina riittää. Voisiko se olla myös etu jos Mikkoa ei kisoissa nähtäisi? Vastaan kysymykseen: Meillä löytyy Koivun paikalle parempiakin miehiä. Eli tämä loukkaantuminen Suomen maajoukkueen kannalta ehkä huono asia olekkaan. Toki ei loukkaantumisia koskaan kellekkään toivoisikaan.

3

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiakkoilija98

Mikko koivu ja valtteri filppula ovat suomalaisista täysin eri planeetalta kuin muut ...ainoat yli nhl:n keskitason olevat suomalaiset! Ja ei nyt yksi kiekon jalkaan saaminen ole niin vaarallista , hah ei voi kuin nautaa sun jutuilles ...

• JOFA SETÄ MAITOJUNA

Jussi Jokinen 11 maalia Mikko Koivu 8. Jokinen paras suomalainen nhl kaukaloissa se kait on fakta. Maalit kertoo, halusit tai et. Katotaan nyt vielä nähdäänkö Mikko kisoissa vai ei. Ikävä loukkaantuminen. Jos jää pois ei kuitenkaan merkitystä Suomen maajoukkueen kannalta. Siihen paikalle löytyy muitakin. Mielestäni jopa parempia miehiä.

• MYNAMEISPUCK

Haula Koivun tilalle Minnesotaan. Tuo varmasti uutta piristystä joukkueelle. Koivu sairas listalle. Miten käy Sotshin kisojen? jännityksellä odottelemme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2340
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1337
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1276
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1191
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      914
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      798
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      57
      582
    Aihe