Apua!!!

Ahdistunut nainen

Olen lähes 30-vuotias nainen. Ryyppäsin koko viikonlopun ja nyt ahdistaa niin hitosti! Aivot ovat jumissa, itkettää ja hengittäminen on vaikeaa. Pahin juttu on se, että olen ulkomailla enkä tiedä mistä voin hakea apua. Tässä kaupungissa on tänään illalla AA:n kokous ja mietin vakavasti sinne menoa. Ahdistaa vain niin paljon, etten tiedä pystynkö menemään sinne. Apua! Tuntuu siltä, että kuolen. Pimeä yö pelottaa ja masentaa jo valmiiksi. Voisinkohan päästä sairaalaan sisään, jos oikein paljon valitan? Mitä voin tehdä, jotta oloni paranee? Minulla ei ole tässä maassa yhtäkään ystävää, jolle voisin tästä kertoa. Ahdistaa!!!

5

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha juoppo

Ajastaan menee ohi itsestään. Ei ne pysty sairaalassa mitään tekemään, kun et ole hengenvaarassa.

• Ahdistunut nainen

Eikö lääkäri voi määrätä jotain turruttavaa lääkettä tähän ahdistukseen? Vatsa on todella kipeä, vihloo ja sattuu koko ajan. Sisuskalut ovat tuhoutuneet.

• Ahdistunut nainen

En uskaltanut mennä AA:n kokoukseen, sillä tässä kaupungissa ei iltaisin voi kävellä ulkona. Kännipäissäni tein kyllä senkin - ihme, että olen hengissä ja tavarat ovat tallessa! Ahdistus ei lakkaa ja luulen, että tämä tulee kestämään pari päivää. On ehkä aika pohtia raitistumista. Kännäys on vienyt rahat, terveyden, työpaikan ja ajokortin. Toiseen maahan muuttaminen ei muuta persoonallisuutta tai alkoholismia miksikään.

• Lilli n

Ahdistunut nainen : olen täysin samassa tilanteessa ulkomailla . Laita meili osoite , voidaan vaihtaa ajatuksia. Luulon että kun vaihdan maisemaa tilanne muuttuu , ehhei, meni vain pahemmaksi

• 30v meisseli

Kunnon paneminen auttaa ahdistukseen kummasti jos et ole tonninkainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      82
      1645
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      40
      1279
    3. En malta odottaa mies että tulet minuun

Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu
      Ikävä
      87
      976
    4. Siltojen varjoissa

Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja
      Ikävä
      201
      936
    5. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      61
      863
    6. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      53
      862
    7. Vanhemmalle naiselle

Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.
      Ikävä
      68
      862
    8. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      20
      840
    9. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      34
      784
    10. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37