Moi! Aattelin nyt koota tähän usein kysyttyjä kysymyksiä,ja vastata niihin mahdollisimman hyvin :)
1. " Olenko valmis omaan hevoseen?" .. Toki voi kysyä muiden mielipiteitä,ja niin pitääkin,mutta vain itse voit tietää sen. Vain sinä itse tiedät,jaksatko ottaa sen haasteen, vain sinä itse tiedät,että onko itselläsi tarpeeksi kokemusta. Itse tietää vastauksen parhaiten siihen kysymykseen.
2. " Miten hävittää lanta jos se on omassa pihassa? " Monet maanviljelijät ostavat sitä mielellään,se on erinomaista lannoitetta!
3. " kuinka usein hevonen rokotetaan? " Kaikki hevoset olisi suositeltavaa rokottaa kaksi ja vähintään kerran vuodessa influenssaa vastaan. Tämän lisäksi tulisi antaa jäykkäkouristusrokotus kahden vuoden välein. Kilpailevat ratsut ja ravurit tulee rokottaa Suomessa perusrokotusten (2 rokotuskertaa 21-92 vrk välein) jälkeen kerran vuodessa influenssaa vastaan. Ratsuille tulee antaa kahden perusrokotuksen jälkeinen rokote 6 kk ( 21 vrk) kuluttua jälkimmäisestä rokotuksesta, ravureilla tämä väli on 12 kk. Kansainvälisesti kilpailevat ratsut tulee rokottaa 6 kk ( 21 vrk) välein influenssaa vastaan.
4. " kuinka usein hevonen madotetaan? " Minun hevoset madotetaan 6kk välein.
( eläinlääkäri suositteli )
5. " kuinka usein hevosen hampaat raspataan? " Perusterveelle hevoselle riittää hampaiden raspaus 2 kertaa vuodessa.
6. " kuinka usein hevonen kengitetään`? " Meillä käy 6viikon välein. Eri talleilla,eri ajankohdat.
Usein kysyttyjä kysymyksiä.
Tietäjä74
0
80
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1004492- 272385
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1082184- 2002179
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4061903- 1691493
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001269Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321075Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79850