Kurkunleikkaajien meri!

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014010517898824_ul.shtml

"Karmiva löytö Filippiineillä: 8 päätöntä kalastajaa - joukossa kaksi lasta"

"Etelä-Flippiinien vesiä piinaavat jatkuvasti merirosvojen hyökkäykset, ja aluetta leimaavat myös uskonnolliset jännitteet"

Tuo "uskonnolliset jännitteet" tarkoittaa suomeksi sanottuna muslimien rettelöintejä ja kalastajien kimppuun hyökkääminen oli varmasti tehty vain teloitusmielessä, sillä niissä pienissä paateissa ei juuri merirosvottavaa ole.

Zamboanga, jonka läheltä vene löydettiin, ei ole kovin kaukana siltä Jolon saarelta, jossa pari suomalaistakin oli taannoin siepattuna. Zamboanga on myös yksi muslimien terrorisoimaa aluetta.

Ulkoministeriönkin tiedotteen mukaan "levottomuuksien, aseellisten yhteenottojen mahdollisuuden ja sieppausuhan vuoksi matkustamista tulisi välttää Mindanaon lounaisosiin, Zamboangan niemimaalle ja Sulun saaristoon. Matkailua eristyksissä oleviin Etelä-Filippiinien rantakohteisiin ei niin ikään suositella Etelä-Filippiineillä ja sen läheisillä merialueilla operoivien sieppausryhmien vuoksi".
Ne sieppausryhmät ovat kyllä kaikki islamisteja/muslimeja, olivatpa sitten Abu Sayyaf, MILF, NPA ja mitä niitä siellä lie vielä muita onkaan.

Ihmetyttää lähinnä miksi kalastajat ja muut sillä merialueella liikkuvat eivät pidä aseistusta mukanaan? Pieni sarja rosvoveneen lähestyessä, tai pelkkä tykki kannella, saattaisi saada heidät toisiin mietteisiin, aseistamaton alus on liian helppo "saalis". Palkattujen sotilaiden mukanaolo olisi tietysti kalliimpaa, mutta hintoihinhan nekin kustannukset siirrettäisiin.

2

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussuf (ihan eri)

-kuinka kehtaat noin arvostella muslimeja?? ...taidat saada 100 raipaniskua tuosta vihakirjoutksesta (kiihotus kansanryhmää vastaan.)

• Frutti di nuppi

Muslimit taitavat jotenkin rakastaa kanssaeläjiään päättöminä, koska niin yleiseltä tuo nuppien nirhaaminen vaikuttaa.

Jospa he haluavat kaikkien alkavan käyttäytyä yhtä päättömästi kun he itse ja hieman edesauttavat mielestään hyvää kehitystä.

Filippiinien suhteen olen jo kauan ihmetellyt, mikseivät putsaa maisemiaan lopullisesti näistä islamisteista ja pienenä vihjeenä heille, se tarkoittaa kaikkia muslimeja samalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      711
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe