Huomiseksi seuraa impivaaran uimahalliin

höyrysaunaan nauttim

Hei olen 22v poitsu turusta haen vanhemman miehen seuraa impivaaran uimahalliin huomenna aamupäivällä höyrysaunassa on tullut kuuleman mukaan oikea runkkailu luola sinne siis

12

1642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei saunaan kiitos

Ei tarvitse täällä kuulutella, menet sinne vaan niin seuraa löytyy.

• Manga17

Täällä on 100% heteroita. ;)

• epra

Hoitoon sinun pitäisi mennä uimahallin sijasta!

• ehdottomasti.

Ei edes tiedä kuka on. Ensin oli hetero vanha mies, sitten mies ja poika. Nyt homppeli, seuraavaksi kai transu.

• Ihmisiä vaan

Siksi kun on homo vai ettei osaa saunassa käyttäytyä? Mielestäni tuo huono käytös saunassa on suurempi synti, eikö?

• jyrki44v

Hei olen 44v 184 88 18bivers tumma ja komee menen impivaaraan uimaan ja etsimään sinua nuorempi hyv varustettu kundi karvaisuus olen siellä noin klo 14.00 siis 31.01 2017 voit laittaa mulle textaria 0469450329 tule ja pidetään kivaa

• nähdäänsiellä

Olen vähän vanhempi, tunnistat takaapäin, koukkuselkä täynnä luomia, saat panna. Käyn joka ilta jos haluat jos haluat vakipanon.

• ttttttttttttdd
        nähdäänsiellä kirjoitti:

Olen vähän vanhempi, tunnistat takaapäin, koukkuselkä täynnä luomia, saat panna. Käyn joka ilta jos haluat jos haluat vakipanon.

Oletko nähdään siellä se sama tyyppi jonka kassit roikkuu polvissa ? Kesät olet aina Samppalinnan uimastadionilla ?

• tänäänuusiks
        ttttttttttttdd kirjoitti:

Oletko nähdään siellä se sama tyyppi jonka kassit roikkuu polvissa ? Kesät olet aina Samppalinnan uimastadionilla ?

Et sit tullukaan, oottelin siin vammastuolilla viis tuntii, välil höyrys, ei sua näkyny.

Se on mun kamuja se mill kassit pumpatt polviin, käy siell Samppalinnas, mut ton purkkaa jauhavan ja sen partareuhkan kans voitas olla kimpas. Ollaan ihan kypsää lihaa.

• saispasreissullansa

Kuules poju ! Turun uimahallissa Rehtorinpellonkadulla sua oottaa paljon 50 -70 v biukkomiehiä . Miesten vuorot ihan omina päivinä....

• Anonyymi

Kuulema suljettu tuo uimahalli.

• Anonyymi

Vieläkö se kassit roikkuu polvissa ukko on hengissä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2165
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      340
      1391
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1345
    4. 168
      1265
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1051
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      968
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      919
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      910
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      862
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      839
    Aihe