Hei olen 22v poitsu turusta haen vanhemman miehen seuraa impivaaran uimahalliin huomenna aamupäivällä höyrysaunassa on tullut kuuleman mukaan oikea runkkailu luola sinne siis
Huomiseksi seuraa impivaaran uimahalliin
12
1482
Vastaukset
- Ei saunaan kiitos
Ei tarvitse täällä kuulutella, menet sinne vaan niin seuraa löytyy.
- Manga17
Täällä on 100% heteroita. ;)
- epra
Hoitoon sinun pitäisi mennä uimahallin sijasta!
- ehdottomasti.
Ei edes tiedä kuka on. Ensin oli hetero vanha mies, sitten mies ja poika. Nyt homppeli, seuraavaksi kai transu.
- Ihmisiä vaan
Siksi kun on homo vai ettei osaa saunassa käyttäytyä? Mielestäni tuo huono käytös saunassa on suurempi synti, eikö?
- jyrki44v
Hei olen 44v 184 88 18bivers tumma ja komee menen impivaaraan uimaan ja etsimään sinua nuorempi hyv varustettu kundi karvaisuus olen siellä noin klo 14.00 siis 31.01 2017 voit laittaa mulle textaria 0469450329 tule ja pidetään kivaa
- nähdäänsiellä
Olen vähän vanhempi, tunnistat takaapäin, koukkuselkä täynnä luomia, saat panna. Käyn joka ilta jos haluat jos haluat vakipanon.
- ttttttttttttdd
nähdäänsiellä kirjoitti:
Olen vähän vanhempi, tunnistat takaapäin, koukkuselkä täynnä luomia, saat panna. Käyn joka ilta jos haluat jos haluat vakipanon.
Oletko nähdään siellä se sama tyyppi jonka kassit roikkuu polvissa ? Kesät olet aina Samppalinnan uimastadionilla ?
- tänäänuusiks
ttttttttttttdd kirjoitti:
Oletko nähdään siellä se sama tyyppi jonka kassit roikkuu polvissa ? Kesät olet aina Samppalinnan uimastadionilla ?
Et sit tullukaan, oottelin siin vammastuolilla viis tuntii, välil höyrys, ei sua näkyny.
Se on mun kamuja se mill kassit pumpatt polviin, käy siell Samppalinnas, mut ton purkkaa jauhavan ja sen partareuhkan kans voitas olla kimpas. Ollaan ihan kypsää lihaa.
- saispasreissullansa
Kuules poju ! Turun uimahallissa Rehtorinpellonkadulla sua oottaa paljon 50 -70 v biukkomiehiä . Miesten vuorot ihan omina päivinä....
- Anonyymi
Kuulema suljettu tuo uimahalli.
- Anonyymi
Vieläkö se kassit roikkuu polvissa ukko on hengissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .492988Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3421715- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101782Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780- 44739