Huomiseksi seuraa impivaaran uimahalliin

höyrysaunaan nauttim

Hei olen 22v poitsu turusta haen vanhemman miehen seuraa impivaaran uimahalliin huomenna aamupäivällä höyrysaunassa on tullut kuuleman mukaan oikea runkkailu luola sinne siis

12

1482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei saunaan kiitos

Ei tarvitse täällä kuulutella, menet sinne vaan niin seuraa löytyy.

• Manga17

Täällä on 100% heteroita. ;)

• epra

Hoitoon sinun pitäisi mennä uimahallin sijasta!

• ehdottomasti.

Ei edes tiedä kuka on. Ensin oli hetero vanha mies, sitten mies ja poika. Nyt homppeli, seuraavaksi kai transu.

• Ihmisiä vaan

Siksi kun on homo vai ettei osaa saunassa käyttäytyä? Mielestäni tuo huono käytös saunassa on suurempi synti, eikö?

• jyrki44v

Hei olen 44v 184 88 18bivers tumma ja komee menen impivaaraan uimaan ja etsimään sinua nuorempi hyv varustettu kundi karvaisuus olen siellä noin klo 14.00 siis 31.01 2017 voit laittaa mulle textaria 0469450329 tule ja pidetään kivaa

• nähdäänsiellä

Olen vähän vanhempi, tunnistat takaapäin, koukkuselkä täynnä luomia, saat panna. Käyn joka ilta jos haluat jos haluat vakipanon.

• ttttttttttttdd
        nähdäänsiellä kirjoitti:

Olen vähän vanhempi, tunnistat takaapäin, koukkuselkä täynnä luomia, saat panna. Käyn joka ilta jos haluat jos haluat vakipanon.

Oletko nähdään siellä se sama tyyppi jonka kassit roikkuu polvissa ? Kesät olet aina Samppalinnan uimastadionilla ?

• tänäänuusiks
        ttttttttttttdd kirjoitti:

Oletko nähdään siellä se sama tyyppi jonka kassit roikkuu polvissa ? Kesät olet aina Samppalinnan uimastadionilla ?

Et sit tullukaan, oottelin siin vammastuolilla viis tuntii, välil höyrys, ei sua näkyny.

Se on mun kamuja se mill kassit pumpatt polviin, käy siell Samppalinnas, mut ton purkkaa jauhavan ja sen partareuhkan kans voitas olla kimpas. Ollaan ihan kypsää lihaa.

• saispasreissullansa

Kuules poju ! Turun uimahallissa Rehtorinpellonkadulla sua oottaa paljon 50 -70 v biukkomiehiä . Miesten vuorot ihan omina päivinä....

• Anonyymi

Kuulema suljettu tuo uimahalli.

• Anonyymi

Vieläkö se kassit roikkuu polvissa ukko on hengissä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      49
      2988
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2851
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2649
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      342
      1715
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1084
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1061
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      927
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      782
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      780
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      739
    Aihe