Voiko maailma ihanampaa (pantavammman)näköistä miestä päällään kantaa, kuin Blair Underwood alias Dr.Robert Leeds (Mirandan mies)?? OuJee, mikä mies!! Meitsillä meni pasmat ihan sekaisin, vaikka en mustista miehistä yleensä tykkääkkään... Onks muut samaa mieltä, että Dr.Leeds on N.A.M.U!
Dr.Leeds
5
553
Vastaukset
- Vehoneyra
mieltä todellaki!! Mustat miehet ei oo mullakaan oo ollu suosiossa, mutta toi mies.... NAMU! ;)
- tyttö
joo se on IHANA!!!
haluan sen!
tiedättekö sen ikää?? - tiia
tyttö kirjoitti:
joo se on IHANA!!!
haluan sen!
tiedättekö sen ikää??Se on syntynyt 25.8.1964... elikkäs taitaa olla 40v...aikas vanha, mutta silti tosi buenooo!! :)
- sarja-friikki
tiia kirjoitti:
Se on syntynyt 25.8.1964... elikkäs taitaa olla 40v...aikas vanha, mutta silti tosi buenooo!! :)
Olen aivan samaa mieltä teidän kanssa..siinä vasta syötävän näköinen mies..Jäänyt mieleen varsinkin se jakso jossa Mirandan kanssa törmäsivät portaissa.."kukaan ei ole koskaan käynyt niin syvällä.." Ihan oikein sille muijalle..kyllä tuo olisi ollut monta kertaa Steveä parempi vaihtoehto..vai mitä?
- jee
kyllä namuliinihan se on ;) todella söpö.. miranda hölmö vain valitsi sen steven. onhan sekin kultanen, mutta AAH miten komee se dr. leeds onkaan..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191524
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81487Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248