Kuka olis teidän suosikit kenestä haluisitte lesboparin salkkareihin? Mä haluaisin Iidan ja Heidin nuolemaan toisiaan
Lesbopareja salkkareihin
12
382
Vastaukset
- Ghjjj
Marianna ja heidi
- 000000
Marianna & Cindy
- pojuuuuuuuuu
Nam kyllä sais homot painua vittuunf salkkareista ja tilalle kuumaa lesboilua ;)
- paskaa
ei homoissa ja lesboissa sillee mitää vikaa oo (itsekin bi olen) mutta musta ne sais kaikki lähteä salkkareista koska koko salkkari touhu on menny nii ala-arvoseen suuntaan. En ole enää moneen vuoteen katsonu salkkareita sen takia...
- Lesbot on yhtä okset
Lesbot on yhtä oksettavia siinä missä homotkin!
- efewrf wfwe
Tuota "kuumaa lesboilua" oli sarjassa jo moooonta vuotta kyllästymiseen asti... jopa nelikymppiset monen lapsen äidit alkoi paljastumaan lesboiksi.
No nykyjäänhän sarjaan on palannut melko monta kuolleeksi luultua henkilöä. joten siinähän olisi Miialla ja Annikalla hyvä mahdollisuus tehdä paluu sarjaan, ja vain kirjoittaa juoni että ne on ollut yhdessä pariskuntana jossain kaukana - HullujaHallu
Must ois kiva nähä Helena ja hullu-Ulla saunalla?
- cikzak
Marianne on lesbo...
- Marianna Kurki
Hih ;) Niinkö te luulette...
T: Mansku - Teräs-Seppo
niin ehkä MARIANNE mutta ei MARIANNA koittakaa jo uskoa että se on marianna, ei marianne. Ja kuin niin kaikki on muka homoja? Kaikki paitsi Elias, Miska, Kalle, (ehkä) Lari on heteroita! Joten vain 3 on varmasti homoja! Sarjassa on nyt mukana noin 20 tyyppiä joista 3 on homoja.
Niitä vielä puuttuiskin!Koko sarja jo ihan pilalla ku ei muuta kuin homo homo!
- Gallona
Yrittäkää ymmärtää, että ihmiset ovat erilaisia.
Kaikki saavat elää tavallaan. Älkää eläkö muiden elämää. Eläkää omaanne.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217286Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5045439Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513355Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162651Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t502358Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153