Siinä, miksi Bergenheim jää ulos olympiajoukkueesta. Mies latoo maaleja toisin kuin Ruutu ja moni muu NHL-haahuilija tällä hetkellä, joiksi heitä voi kutsua juuri nyt. Ruutukin on ollut parhaimmillaan joskus erinomainen, mutta nyt ei.
Katson NHL-pelejä lähes joka ilta ja näen kyllä kuka on pelissä sisällä niinsanotusti.
Bergenheim on sellainen pelaaja, joka ei tarvitse staroja vierelleen näyttääkseen tehojaan. Westerlund puhuu kuntoutuksesta Bergenheimin kohdalla :)
No kuinkas on Mikko Koivun kanssa, jolta juuri leikattiin jalka ja kisoihin on aikaa vain viisi viikkoa ! ? Häneltä menee nyt kuntopiikki ja lujasti alas.
Jokaisen pitäisi miettiä kuntoaan, kun on tiivis ja kaikista tärkein turnaus edessä. Silloin ajatellaan Suomea eikä itseä. Voittoa haetaan suomelle ensisijaisesti.
Saku itseasiassa näyttää esimerkkiä jälleen kerran ! Hän tietää, ettei ole huippukunnossa ja jättäytyy itse pois toisin kuin moni muu.
Onko se vain niin, että kaverihenki on taas valmennuksessa meneillään. Hyvä kaveri pääsee.
Tiedän erään urheilupiirin suomessa, jossa johtoon mielistelvät keulivat parempia tuloksia tehndeiden ohi. Sellaista suomessa on ja niin on ollut jääkiekossakin. Pieni piiri pyörii, kaverit siinä pyörii.
En ymmärrä Westerlundin selitystä
Pitäisi miettiä
1
103
Vastaukset
- ::D
Ei se koivun pelikunto kuukaudessa mene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713