Vertailuja ja kokemuksia. Te, jotka teette verkkokauppa tai postimyyntiä, pienimuotoisesti, minkä olette todenneet edullisimmaksi paketin lähetysmuodoksi?
Itellalla tuntuu olevan kovat hinnat, yhden paketin toimitus normaali postilla maksaa lähemmäs 10 euroa. Kun tuotteen hinta on 20 euroa, harva asiakas tykkää maksella lisäksi moisia summia toimituksesta. Matkahuollolle olen laittanut tarjouspyynnön, mitä muita kuljetustapoja olette suosineet?
Itsellä paketteja lähtee muutama viikossa, joten pystyn toimittamaan ne itse kuljetusyhtiön toimipaikkaan eikä nouto varastolta ole tarpeen.
Edullisin tapa lähettää tuotteet asiakkaille?
2
138
Vastaukset
- Mika802
Pienyrittäjälle Itella on halvin, mutta ei halpa. Voit avata heidän nettisivuillaan oman tilin yrityksellesi, lataat sinne rahaa etukäteen ja saldolla ostelet postipaketin kuljetusmaksut ja tulostelet pakettikortin valmiiksi. Jotain pienen pientä alennusta siitä taisi tulla (muutamia senttejä ehkä, en muista ulkoa).
Matkahuolto on pääsääntöisesti kalliimpi vaihtoehto jos et isoja määriä postita, sitten saanee suuryrityksille suunnatun paremman sopimushinnan.
Eipä niitä halpoja lähetystapoja valitettavasti pienyritykselle Suomesta löydy. Harvoin on niitä Postin pakettiautomaatin 4-5 euron tarjouksia, niitä kannattaa hyödyntää jos sattuu kohdalle. - ölkökkölöl
Kannattaa ottaa yhteyttä Postin ja Matkahuollon yritysmyyntiin ja tehdä heidän kanssaan sopimus, niin hinnoista saa hieman alennusta, riippuen lähetysten määrästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732824Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1041640Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681233
- 551159
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771112