Tänään sait perille joulukortimme jonka tilasimme jo kuukausi sitten.Käytimme uutta nettipalveluasi jossa voi valita sopivan joulukortin jonka te sitten tulostatte ja toimitatte perille oikeaan postilaatikkoon sinä päivänä kuin me halusimme eli 10.12.2013!!!Taisi olla kova ruuhka palvelussanne.Onkohan tämäkin palvelu ulkoistettu johonkin kehitysmaahan???Jospa syy olikin siinä ettei siellä posti kulje kuin kerran kuussa.Rahat kyllä otitte heti tililtämme..Kiitos vielä kerran!!!
KIITOS ITELLA !!!
3
150
Vastaukset
- Posti/asiakaspalvelu
Hei!
Kiitos palautteestasi. Ikävä kuulla, että verkkopalvelumme kautta lähettämäsi joulukortti on mennyt perille vastaanottajalleen myöhässä. Olemme hyvin pahoillamme tapahtuneesta sekä tapahtuneen aiheuttamasta mielipahasta.
Jotta voisimme selvittää asiaa tarkemmin, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme joko puhelimitse 0200 71000 (pvm/mpm) tai sähköpostilla [email protected].
Ystävällisin terveisin,
Sari
Asiakasneuvoja
Postin asiakaspalvelu
www.posti.fi/yhteystiedot - help3
Mo! :D
Sain jonkun tekstarin mun puhelimeen ja sii joku koodi ja sen voi ilmeisesti hakea sillä paketin. Mut tuleeks silti seuraavana päivänä paperilappunen kotiin :P ? - dgnhgfn
ei tule ,posti säästää ja sillä koodilla haet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096