Levisi Accordista kytkin, ja soittelin muutamiiin paikkoihin hintoja(PK-seutu). Veholla hinta olisi ollut: työ 500-600€, osat 200-300€.Kiitos ja ei näkemisiin.
Eräs liike arvioi työt osat 560€.
Sitten löytyi paikka, jossa arvioitiin työ osat n.400-450€.
Sinnepä siis. No, seuraavana päivänä soittelin onko valmis.Ei ollut, oli tullut väärät osat.Huomiseen menee.Seuraavana päivänä sitten autoa hakemaan,loppuhinta olikin 625€! Osat olikin kuulemma ollut kalliimmat, kun arvioitiin ja sitten oli pitäny laittaa joku sylinteri(20€).
Että sillälailla. Puoli kilsaa kerkesin ajaa, niin syttyi moottorin merkkivalo.No, siitä sitten soittelemaan, että mitäs helevettiä tämä nyt meinaa? "No joo, kyllä se huomattiin.Se anturi on kulunut, joka lähettää sen merkkivalon.Se valo syttyy, kun auto tärisee.Korjaus maksaa 20-30€" No eipä ollut ennen palanu, perkele. Vitun tunarit hajottivat sen anturin, tai sitte ovat tunaroineet pahemmin, kun merkkivalo palaa..Opin sen verran, että kirjallinen sopimus kannattaa näköjään tehdä aina, oli kyseessä mikä remontti tahansa.
Tämmöstä tällä kertaa.
P.S Ei se kytkinremontti ennen euroja 4000mk olisi maksanut.Eurojen myötä kusetetaan porukkaa oikein kunnolla.
KYTKINREMONTIN HINTA!
12
16173
Vastaukset
- Jukkis
viisas pääsee vähemmällä.
- Fireblade
Moi
Jep, kun et sanonut vuosimallia niin osien hintaa ei tarkasti voi sanoa. Selaile vaikka Motonetin nettiluetteloa.
Sieltä poimittuna "kytkinpaketti" Accordiin (90-03) olis noin 150 e.
Ei se paketti sinne itsestään vaihdu, tossa vähän osviittaa, että millanen homma ton laatikon repiminen on -91 Accordista:
http://www.honda.co.uk/owner/AccordManual/400/8-9.pdf
Ja tollaselta se kytkin näyttää samaisessa autossa:
http://www.honda.co.uk/owner/AccordManual/400/7-3.pdf
Niin, ilmeisesti ne on vaihtanut sinne työsylinterin.
Vaihtoivatkos muuten laatikon öljytkin?
No, jos ne on ylittänyt kustannusarvion noin reilusti, niin kyllä toi olis asiallisen neuvottelun paikka.
450 20% se 20 euron sylinteri tekis noin 560 e. Joku 550 olis mun mielestä sopiva kompromissi.
Vanhaa vehjettä rempatessa voi aina tulla pieniä ylläreitä...
Koita sopia se anturikin samalla, älä kuitenkaan revi pelihousuja...- Ei naurata
Kiitokset asiallisesta vastauksesta.Vuosimalli on 95, ja työsylinteri ja öljyt vaihdettiin.
Kytkinpaketti oli Sachs(280€),joten merkki teki hintaa lisää, mutta siitä huolimatta liikaa.
- Lauri
olis ne kyllä voineet sen anturin vaihtaa samalla kertaa ja samalla hinnalla kerran itse olivat rikkoneet
- Jukkis
Kannattaa tilata osat itse ja viedä korjaamolle laittoon jos ei itse osaa tai kerkeä.
Jos liike yrittää laskuttaa osista tai työstä josta ei ole sovittu niin penniäkään ei kannata maksaa jos ei liikkeestä ole otettu yhteyttä ja kysytty lupaa muuhun kuin sovittuu remppaan. Kannattaa ottaa autosta muutama valokuva ennen huoltoa jos vaikka sattuu tulemaan lommoja tai naarmuja huollon aikana. Ja aina kannattaa ottaa yhteyttä kuluttajansuojaan jos liikkeestä yhtään aletaan riitelemään asioista. Olen huomannut jo pelkän kuluttajansuojalla uhkailun varsin tehokkaaksi.
Anturinkin liike olisi varmasti vaihtanut ilman maksua jos olis alkanut asiasta vääntämään kättä.- Lauri
olisi anturi vaihdettu jos asiasta olisi ymmärretty valittaa korjaamolle, ei siis tänne palstalle
- varma
Lauri kirjoitti:
olisi anturi vaihdettu jos asiasta olisi ymmärretty valittaa korjaamolle, ei siis tänne palstalle
se jaksaa laukata kaikki autot!
- Lauri
varma kirjoitti:
se jaksaa laukata kaikki autot!
Civiciä/Clioa olen oikeasti etsimässä
- JOKUNEN
Täällä kymenlaaksossa maksaa kytkinremontti ---->
Osat 200€ työt 160€ yhteensä 360€ - mansesteri_3
Tampereella kytkin remontti mihin tahansa autoon maineikkaassa paikassa osat 140€ työt 97€. Lisäksi saa vuokra auton max kahdeksi päiväksi esim Mercedes C class.
- Näin.oulussa
Oulussa maksetaan 30 e asiakkaille jotka tuovat accordin kytkimenvaihtoon. Sis. työn ja osat. Remontin ajaksi saa käyttöönsä Civic hybridin.
- Anonyymi
Missä voi vahita kytkin vuosi malli 2010 passati 1.6 halvempi ja paljon maksa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172393
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164732Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684