Vielä toimii hyvin Xp! Ja on 2005 vuodesta ollut säännöllisesti joka päivä auki.
Eletää vuotta 2014! ja vieläkin toimii! Miten Tammikuun jälkeen edetä tämän XP Media center editionin kanssa??? herää Kysymys Romulaatikkoonko? Huollettu säännöllisesti ja imuroitu kone sisältä joka vuosi! Ei ollut ongelmia!
XP Media center edition 2005! Päivit loppuu? Miten jatko!
Willyvogeli
3
195
Vastaukset
Käyttiksen vaihto on edessä jos aikoo mennä turvallisesti nettiin tuolla koneella kevään jälkeen.
- gsdfh
XBMC pyörii varmaan XP Media Center-koneessa varsin hyvin, tuon saisi Windowsillekin mutta eipä sitä XP:n päälle kannata asentaa joten tuossa vaihtoehto:
http://wiki.xbmc.org/index.php?title=XBMCbuntu
Kokeile vaikka tikulta miten toimii.
Tuohon saa myös lisäpalikoita joilla voi streamata netistä tv-kanavia. - Mitä sitten????
PÄIVITYKSET JA MS TUKI ollut yhtä tyhjän kanssa aina!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845057Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.173416Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242720Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581780- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2351253Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.721042IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54922